Haha, ik wilde dit inderdaad zeggen. Zonder de Joh! ervoor en de smiley erachter, was het heel normaal antwoord geweest.
Maar ja, ze heeft haar ware snoekel inmiddels al getoond.
Schat doe ff fnormaal. Je bent knettergek
Ik vraag gewoon -nadat jij heel duidelijk aangeeft dat jij het al wel had verwacht- waarom je het had verwacht. Waarom geef je daar niet gewoon antwoord op?
Kijk nou wat 1 dagje zonder nieuwe aflvering met ons doet
Waarom begin je er dan over?
Tering, kan je niet lekker verder posten op het viva forum?
Jongens laten we het gezellig houden in dit topic over liefde
Iris is een gastvrouw die mensen graag in de watten legt en een paradijsvogel maar ze kan niet eens een doos loslaten om haar nieuwe gast te begroeten hahaha
Als ik naar Iris kijk denk ik altijd aan hoe saai/irritant ik geweest moet zijn toen ik nog rookte, het maakt je zo stationair zeg maar; ze zitten de hele dag aan tafels een beetje te roken.
Ho ho, je vergeet yammas roepen
Ik vind haar ook helemaal niet overkomen als een warme gastvrije b&b eigenaresse. Bijna anti reclame voor een verblijf daar
Omdat ik dacht dat ik iets gemist had in het programma als het voor jou zo overduidelijk was?
En haar eerste gast kreeg ook geen avondeten. Topgastvrouw hoor.
Wow dit was zo aso. Komt iemand helemaal naar je toe in Griekenland heb je niet eens het fatsoen om die gene te begroeten.
Ik krijg ook het gevoel dat Iris gewoon auto rijdt met drank op
Sowieso verkapte alcoholiste #yammas!
Ik vind dat Yammas echt verwarrend met Hammas trouwens, zeg het steeds verkeerd.
Vraag me ook af of het echt een b&b is of alleen een bed. Vind haar geen persoon dat ontbijt voor haar gasten regelt.
AirBnB Vol Liefde
Het zijn 3 appartementen waar je voor jezelf kunt zorgen of uit eten kunt gaan. Geen echte b&b.
https://irisvillas.gr