B&b vol drank
Koffie, alcohol en peuken krijg je daar.
Nee nee ze kennen in Griekenland het woordje ‘ja’!
Die René rookte ook gewoon binnen in dat appartement daar
Das in zuid-Europa gewoon een volledig ontbijt hoor.
Een kiwi als nagerecht hahahaha. Ik ga stuk
In wil sowieso graag een RJ spin off na dit seizoen. Misschien kan hij alsnog een b&b openen. Ik denk ook dat we Els na dit programma nog vaker gaan zien (al dan niet samen met RJ). Maar het moet ook weer geen overkill worden zoals met Debbie vorig seizoen
Ik zag al dat ze een fb pagina van zichzelf had gemaakt en nu vind ik haar helemaal niet meer leuk!!
Ze zijn super leuk maar allebei niet super entertaining om naar te kijken toch? Ze hebben een hoge gunfactor, maar de smulfactor die voor reality nodig is mist wel bij hen
Dit is echt een geweldig idee!!!
En dat die Desiree (eerder seizoen bij die Hans) dan als gast komt.
Dit is mn fave zin op dit forum in Lange tijd
Het zijn twee zinnen maar boeiend
Nog 25 minuten but whose counting
Aflevering 17
Samenvatting
Neee, Els Wel heel lief hoe ze reageerde, vind haar echt heel leuk!
En wat een dodo is die Marcel zeg, volgens mij snapt hij het concept luisteren niet.
En omg, dat Albert Malgosja haar naam niet eens meer wist?? Wat een lul
Spoiler werkt ff niet. Maar OMG die Marcel
Aflevering 17
Oooh die scene bij kwalbert dat ze dan in zijn vinyl mancave zitten en hij heel interessant erover doet en muziek opzet. En dat Joyce en die nieuwe vrouw dan allebei een soort coolgirl act doen van ‘omg nee hoe bedoel je ik vind dit echt super super leuk zeg’ terwijl ze allebei een beetje halfovertuigd kijken
17
Ik ben eruit: Joyce lijkt op de vrouwelijke versie van Jan Jaap van der Wal
Ik erger me dood aan hoe zij constant met zo’n babystem praat behalve in de testimonials
Aflevering 17
Aflevering 17
Samenvatting
Haha wie is dat dan?
Samenvatting
Moeder van Gio (youtuber)
Heeft ook een vrij kenmerkende stem lol