B&B vol liefde #2

Vond de vergelijking van Els met die Rogier(?) ook hilaar

8 likes
Aflevering 17

Wat is die Marcel een tyfus vermoeiende vent zeg, vind 2 min naar hem luisteren al een marteling. Laat staan dat hij een paar dagen om je heen hangt

23 likes
17

Nooooo m’n hart breekt echt een beetje voor Els :broken_heart: Ik snapte RJ z’n uitleg ook niet zo goed. Hij is gek op haar, misschien nog wel meer dan dat, maar dit is niet de juiste setting om het met haar uit te zoeken ofzo? Als ik haar was had ik liever gehoord dat hij het gewoon niet voelde. Dit lijkt een beetje alsof hij de deur nog op een kier wil laten.

En meine gute wat is het saai bij Arno. Echt de saaiste deelnemer tot nu toe vind ik. Ik skip de stukjes met hem tegenwoordig ook maar gewoon

Joyce meteen zo vuil met haar ‘oh ze is 2x zo oud als ik’. Nee meid, jij voelt je gewoon te jong met je kinderachtige staartje

59 likes

Afl 17 Ik kreeg ook de indruk dat hij de deur niet helemaal dicht wilde gooien voor het geval dat, had het eerlijker gevonden als hij daar directer in was geweest ipv ‘ik voel het nu even niet’

7 likes

Aflevering 17

Samenvatting

Ik had ook zo te doen met Els. Ik denk dat ze 'm wel zag aankomen aangezien ze er ‘grapjes’ over maakte. Ik snapte ook niet precies wat hij nou eigenlijk bedoelde. Deed hij een Thijz? Wil hij haar achter de hand houden voor later? Als hij haar echt zon leuke vrouw vindt stuur je die ander toch weg zodat ze het weer samen kunnen gaan uitzoeken?

Ik snap ook niet dat Arno die Emil niet weg stuurt. Hij geilt zo op die andere man. Emil lijkt me een lieve man en zou hem wat beters gunnen.

27 likes
17

Ja, dat is precies het gevoel dat ik erbij kreeg! Ik ben gek op je, maar wil eerst nog even kijken of er wat inzit met Margreeth of de andere vrouw

15 likes

Blij dat we dit nu allemaal vinden.

26 likes

Joyce is echt het toonbeeld van een pick me✹

12 likes

Klopt maar ook:

Ze geeft me sowieso niet volledig volgroeide vibes, hoe ze praat, hoe ze klinkt, hoe ze zei dat ze het aantrekkelijk vindt dat Albert zo veel weet en vertelt want dat doet haar denken aan haar opa??

42 likes

Afl 17

Samenvatting

Jee echt Albert. PLEASE. En die Joyce dat springerige, overdreven blije gedoe stop ermee. Ik vind haar heel nep, die grijns ook. Zou niet misstaan in een horrorfilm.

Sneu voor Els. Ik hoop op een comeback.

Marcel shut up, hij blijft maar gaan ook. Gaat hij nu de tijd de schuld geven dat hij niks aan Mirjam heeft kunnen vragen. Ja gast als je misschien zelf 3 minuten stil was geweest en haar iets had gevraagd :sweat_smile: hij heeft totaal geen zelfreflectie.

11 likes

17

Ik heb Mirjam ook nog geen 1 keer zelfs iets horen vertellen over zichzelf, snap dat het leuk en fijn is als mannen geĂŻnteresseerd in je zijn en dingen willen weten, maar zij neemt zelf ook de hele tijd de interviewrol aan door alleen maar vragen te stellen. Kan goed dat het allemaal uit is geknipt hoor, maar nu die Rick zat te vertellen over hoe hij in AustraliĂ« terecht is gekomen had zij ook wel iets op kunnen gooien zo van “oh ja herkenbaar daardoor zit ik ook hier of blabla”. Vind het heel erg eenrichtingsverkeer bij haar terwijl ze wel 2 richtingen verwacht maar daar niet naar handelt en wel klaagt.

En die mannen in Frankrijk, echt zooooo saai. De hele avond naar je plafond staren is echt nog spannender. Ben benieuwd wanneer Emiel naar huis gaat, hoop echt snel en dat het seizoen van die man in Frankrijk dan klaar is.
Krijg bij hem een hetzelfde idee als bij die ene Martijn (heet hij zo? Met een beetje die kale kop in ItaliĂ« die nog z’n B&b aan het verbouwen was 2 seizoenen geleden ofzo). Echt zo nietszeggend en saai, gebeurd helemaal niks.

Videoland moet toch ook balen als ze uit alle aanmeldingen zo iemand hebben gekozen en het is echt doodsaai.

23 likes

Vincent!

8 likes

Nee die zit bij Albert in zn broek

33 likes

heeft albert ooit wél malgosia haar naam goed gezegd???

19 likes

Afl 17

Ik denk dat RJ gewoon een oude snoepert is, gezien zijn suggestieve grapjes in de eerste afleveringen naar Els. Els wil wel graag maar wil graag goed overkomen op tv en nu wil RJ wachten op iemand die wel met hem het bed in duikt voor de :sparkles:Sparks​:sparkles:

6 likes

17

Hahahah wat kut. Ik zit te kijken vanaf t balkon, geluid vol open. Begint die Rick bij Miriam te zingen. Schalt hier vol de binnentuin door :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

1 like

17

Ik zie het wel anders bij RJ. Het kwam er slecht uit, maar ik denk dat hij voelde dat het tussen hen niet verder ging dan dit. En dat hij haar heel leuk vindt maar niet meer dan dat. Hij zegt ook dat hij haar in bescherming wil nemen en dat hij ook niet denkt dat hij haar echt zou zien morgen of overmorgen
 Is nou eenmaal wat voor persoon zij is en ik zag ook dat het leuk tussen hen was, maar niet dat de vonken er vanaf sprongen oid. Dus ja het klinkt raar, maar het is niet dat hij haar achter wil houden voor mijn gevoel, zoals Thijz die haar op een andere camping wilde hebben.

14 likes

Ja helemaal eens met wat je zegt, maar zo zei hij het niet tegen haar

8 likes

Afl 17

Samenvatting

Die Joyce en Albert ergeren me zo. Albert met zijn verhaal dat het zo onhandig was met die trainingsbroek want ja, die trekt zij direct naar beneden. En dan neemt de lust het over en het was al zo moeilijk voor hem omdat ze een decolleté had.
Heb zo’n hekel aan die manier van jezelf indekken waarbij je de ander automatisch wegzet. Zo’n misplaatste zij wilde het vooral houding.
En dan Joyce die er nog overheen gaat dat Malgosia het vast heeft opgeblazen.
Die twee verdienen elkaar echt.

79 likes

Ja het was vooral heel sneu voor hem dat hij zo verleid was door haar, echt een ontzettend zielig slachtoffer

En ik word echt niet goed van die babystem die Joyce opzet tegen Albert want in de interviews kan ze spontaan normaal praten en dan ook die infantiele zijstaart

24 likes