17
Samenvatting
NEEEEEE ELS NEEEEE!! Omg hoe hij dat aanpakte ook. Dacht even dat het de andere kant op zou gaan
En omg Marcel die aankondigt dat hij gaat… Mirjam: “ooohhhh eecht jammer…”
17
NEEEEEE ELS NEEEEE!! Omg hoe hij dat aanpakte ook. Dacht even dat het de andere kant op zou gaan
En omg Marcel die aankondigt dat hij gaat… Mirjam: “ooohhhh eecht jammer…”
Dat infantiele van Joyce is toch een grote act? Zij denkt waarschijnlijk dat mannen dit aantrekkelijk vinden. En Albert vindt dat het wss ook nog (al dan niet tijdelijk)
Vind haar echt zo’n ‘forever young’ Lauren Verster-achtig type met die kutstaart. En dan ook nog over die andere vrouw: “Oh zij is 2 keer zo oud als ik!” Nee meid, should’ve gone to Specsavers, want je hebt precies zo’n rimpelkop als die nieuwe vrouw. Get over yourself.
oh kloontje echt nachtmerrie materiaal.
Het leeftijdsverschil is ook echt maar 8 jaar?! Het leeftijdsverschil met Albert is 10 jaar ?
Ja echt ze overdrijft zo erg met der “omg 2 keer ouder dan ik” alsof ze 30 is ofzo. Terwijl zij is 52 en die andere 60
spoiler afl 17
ja echt belachelijk wat joyce zegt! dat het malgosia haar beleving is geweest. zo van het was 1 nacht maar malgosia maakte er in haar hoofd 2 van, huh??
Noouuu Els
Ik snap de uitleg van RJ nou niet bepaald, hij gaf aan dat hij wel meer voor haar voelde…bladiebla. En later zeggen ze ook dat ze elkaar snappen? Zouden ze nog stiekem hebben afgesproken later weer af te spreken ofzo?
Vond het echt zielig voor Els, hoop stiekem dat het toch nog wat wordt.
Volgens mij was de uitleg dat hij meer voor haar voelt maar dat hij ook een ongemakkelijkheid merkt sinds de andere dames er zijn en er daarom voor kiest haar naar huis te sturen. Zoiets. Ze raakte steeds wat meer op de achtergrond en dat is ook voor niemand leuk natuurlijk. Maar ik vind het ook heel zielig want ze vindt hem echt leuk! En vind haar een superleuke vrouw, veel leuker dan Margreet. Echt stom
Ik vond wel weer dat RJ dit uiterst charmant en vriendelijk aanpakte trouwens (alleen de uitleg zelf dan niet per se misschien)
17
Ik heb er altijd zo’n hekel aan als iemand een keus maakt ‘omdat dat het beste voor jou is’. Alsof je zelf niet kan bepalen wat het beste voor je is. En dan ook nog heel erg gaan herhalen dat het zo fijn is dat je elkaar begrijpt, ik weet niet ik vind RJ de meest sympathieke deelnemer maar ergens voelde dit ook een beetje manipulatief.
Overpeinzing mannen in dit programma en een beetje aflevering 17
Oja en nog iets dat ik me afvraag: hoe werkt dat met mannen en harten veroveren? Marcel had het daar nu over, dat zijn missie om Mirjams hart te veroveren mislukt was. En Joop introdoceerde zichzelf met de mededeling dat hij Anja’s hart wel kon veroveren. Maar die mannen kennen die vrouwen dan nog niet eens, dus op basis waarvan hebben ze besloten dat het tijd is om ‘te veroveren’? Want vervolgens zijn ze zo gefixeerd op hun domme missie dat ze niet eens meer normaal contact kunnen hebben (of misschien kunnen ze dat sowieso niet, ik weet het niet) en in Marcels geval lukt het hem niet eens om een vraag te stellen. Dus wat ben je precies aan het veroveren dan? Dat weten ze zelf dan toch ook niet? Is het dan het idee dat ze van die vrouw hebben gemaakt in hun hoofd? Is het het uiterlijk van die vrouw dat het veroveren waard is? Is het gewoon dat ze willen winnen van de andere kandidaten? Hoe werkt dit?
Echt what is wrong with me
Krijg gewoon tranen in mijn ogen van het vertrek van Els. Vind haar gewoon zo leuke vrouw en gun haar het beste.
Aflevering 17
Ja dat “missie mislukt” steeds. Alsof ze het godsgeschenk uit de hemel zijn en zich vooraf niet konden voorstellen dat er kans was dat de missie niet zou lukken. Sowieso dit als een missie zien, je zit niet in het leger
Ik denk wel dat Els daar op dat moment al bijna 2 weken is, hij haar vanaf de eerste dagen heeft gezien en meteen leuk vond en haar steeds beter leerde kennen, maar toen kwam de eerste vrouw. En die was gewoon echt niet op haar plaats daar maar dat was ongemakkelijk waardoor Els heel erg in haar ‘Els de attente stewardess-modus’ ging en daar veel meer mee bezig was dan met RJ. En toen kwam Margreeth en die was wel een serieuze kandidaat en ook een leuke vrouw en Els weet dan niet goed hoe ze tussen haar ‘stewardess-modus’ en gezellig meepraten modus en gewoon Els moet schakelen waardoor er tussen haar en RJ eigenlijk niks meer gebeurd omdat Els veel meer bezig is met pleasen dan met zijn zeg maar. Denk dat hij dat wel goed zag, je zag het als kijker ook dat Els er vaak zo gemaakt bijzat en heel vriendelijk deed maar een beetje leeg, en tegen de camera zei ze ook dat ze het lastig vond allemaal. Denk dat hij met Margreeth gewoon Margreeth kon ontdekken omdat zij niet vastloopt in dit format. En er komt nog een vrouw, of twee misschien wel? Dus dan zit Els daar nog dagen en misschien weken in die rol terwijl zij en RJ elkaar eigenlijk niet beter ontdekken want dat kan zij niet zo. En denk dat hij dat wel meende dat hij maar misschien wel meer dan leuk vond, dat zag je ook aan alles wel, hoe hij haar vastpakte enzovoort. En hij gaf haar ook geen kus op de mond zoals bij die vorige omdat ik denk dat hij haar niet in de war wilde brengen. Maar dat hij wel eerlijk wilde zijn over dat hij haar echt leuk vond en te bevestigen dat er echt wel een reden was dat ze er zo lang was. Denk dat het een slimme zet was van hem.
Aflevering 17
Neeeeee Els ik gunde het haar zo
Afl 17
Ik ging bij dat gesprek bij Els echt zo van gasp OMG JA EINDELIJK!! naar gasp neeeee wat doet hij nou?? Huh??
Aflevering 17 - Marcel
Wel echt een gemiste kans dat ze bij het vertrek van Marcel niet het liedje “als ze mij missen, dan ben ik vissen. Als ze me zoeken, dan ben ik snoeken”
hebben gebruikt
Hij zei ook iets tegen Mirjam toen ze bij de auto stonden dat als ie zelf niet weg ging hij wel zeker wist dat hij het einde wel ging halen anders??? Alsof het iets is waar voor kunt trainen…
Zo fijn dat Mirjam die opmerking gewoon negeerde.
HAHA ja dit vond ik ook echt fucked up
“Ik weet bijna zeker dat ik het dan wel tot het einde had volgehouden” zei hij volgens mij
‘Volhouden’ ook echt. Alsof je meedoet aan de triathlon idd