B&B vol liefde #2

Die vent is echt delulu

20 likes

Ik heb haar (Malgosia) jaren geleden een paar keer ontmoet en ze is echt een beetje eng haha, een grote act, bijzonder haha

8 likes

Ja en hij liet haar zelfs bij het afscheid amper aan het woord, typisch wel weer

Dat stukje bij Mike vandaag met die nieuwe is mega gescript ook weer

5 likes

Ik vind Lotte een beetje op Anna Paquin lijken.

2 likes

Ahhhhhhhhhhh ja ik ook! :frowning:

8 likes

Ik lig dubbel van die vriendin van Arno😂

8 likes

Aflevering 18

Samenvatting

Hoe Jan binnenkomt bij Anja, koffie accepteert en meteen begint met zijn relaas :sweat_smile: Niet eens aangeven dat ie een gesprek wil voeren, gewoon meteen erin.

5 likes

Aflevering 17

wat een mooie vrouw is Alice!

1 like

Vind wel dat er in dit seizoen wel echttt saaie mensen in zitten, ik onthoud van veel mensen hun naam niet eens

Arno is echt super saai, Mike ook en veel deelnemers zijn gewoon droog. Ik denk dat we met Walter vorig jaar gewoon verwend zijn want s1 en s2 waren ook ong zo toch

8 likes

Hahahahahahahha sorry ik gil om deze zinnen na elkaar :sob:

47 likes

OOOOH JOH hahahaha is zij dat ja, nu je het zegt. Spoort idd niet.

En @kali dank voor je prachtige analyses😂 eens met bijna alles wel

4 likes

Sorry maar bedoel je dit serieus of cynisch?

Of ja ik kan me bij nader inzien niet voorstellen dat je dit cynisch zou schrijven, dat zou wel gek zijn! Nevermind

Is dat die zongebruinde vrouw die interieurstylist is? Ik vind haar er zoooo uitgeleefd zien. Echt iris vibes :smiling_face_with_tear:

5 likes

Haaaaahahahahahaa niet! Dat ze zichzelf nog op TV durft te vertonen

6 likes

Ongerelateerde wtf die ik even moet delen: de man met wie ze date heeft als type “vrouwen zonder bovenlip” :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Haha wow Renee heeft irritanti dus wel goed aangevoeld :joy:

4 likes

Oké ze beweert dat ze niet Nederlands is maar Amerikaanse die voor haar Nederlandse man naar Nederland is gekomen maar ze is duidelijk gewoon een fucking tata.

Dit is echt de Nederlandse Hilaria Baldwin, wat fantastisch!! Gewoon dit level schaamteloze openbare fantasie spelen terwijl iedereen weet dat je liegt, ik kan dat echt zo bewonderen :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Dit moet toch gewoon iemand uit de reality tv-kaartenbak (castingbureau) zijn.

4 likes

Nee maar dit is toch niet echt dezelfde persoon? Ik zie het niet hoor.

19 likes

Ik vond Marcel ook humor hebben hoor maar verder heeft hij echt een enorme plaat voor z’n kop

6 likes

Hahaha echt? Dan is het weer een sterk staaltje journalistiek zeg

3 likes