Die vent is echt delulu
Ik heb haar (Malgosia) jaren geleden een paar keer ontmoet en ze is echt een beetje eng haha, een grote act, bijzonder haha
Ja en hij liet haar zelfs bij het afscheid amper aan het woord, typisch wel weer
Dat stukje bij Mike vandaag met die nieuwe is mega gescript ook weer
Ahhhhhhhhhhh ja ik ook!
Ik lig dubbel van die vriendin van Arno😂
Aflevering 18
Samenvatting
Hoe Jan binnenkomt bij Anja, koffie accepteert en meteen begint met zijn relaas Niet eens aangeven dat ie een gesprek wil voeren, gewoon meteen erin.
Aflevering 17
wat een mooie vrouw is Alice!
Vind wel dat er in dit seizoen wel echttt saaie mensen in zitten, ik onthoud van veel mensen hun naam niet eens
Arno is echt super saai, Mike ook en veel deelnemers zijn gewoon droog. Ik denk dat we met Walter vorig jaar gewoon verwend zijn want s1 en s2 waren ook ong zo toch
Hahahahahahahha sorry ik gil om deze zinnen na elkaar
OOOOH JOH hahahaha is zij dat ja, nu je het zegt. Spoort idd niet.
En @kali dank voor je prachtige analyses😂 eens met bijna alles wel
Sorry maar bedoel je dit serieus of cynisch?
Of ja ik kan me bij nader inzien niet voorstellen dat je dit cynisch zou schrijven, dat zou wel gek zijn! Nevermind
Is dat die zongebruinde vrouw die interieurstylist is? Ik vind haar er zoooo uitgeleefd zien. Echt iris vibes
Haaaaahahahahahaa niet! Dat ze zichzelf nog op TV durft te vertonen
Ongerelateerde wtf die ik even moet delen: de man met wie ze date heeft als type “vrouwen zonder bovenlip”
Haha wow Renee heeft irritanti dus wel goed aangevoeld
Oké ze beweert dat ze niet Nederlands is maar Amerikaanse die voor haar Nederlandse man naar Nederland is gekomen maar ze is duidelijk gewoon een fucking tata.
Dit is echt de Nederlandse Hilaria Baldwin, wat fantastisch!! Gewoon dit level schaamteloze openbare fantasie spelen terwijl iedereen weet dat je liegt, ik kan dat echt zo bewonderen
Dit moet toch gewoon iemand uit de reality tv-kaartenbak (castingbureau) zijn.
Nee maar dit is toch niet echt dezelfde persoon? Ik zie het niet hoor.
Ik vond Marcel ook humor hebben hoor maar verder heeft hij echt een enorme plaat voor z’n kop
Hahaha echt? Dan is het weer een sterk staaltje journalistiek zeg