B&B vol liefde #2

Ik zie het ook echt niet. Ja, blond en kort haar.

6 likes
aflevering 18 maar niet echt spoiler

Sorry maar waar zit ik naar te kijken :joy: die Mike is zo simpel ohhh myyy gatooo

14 likes

Rotturdam. Ehhhh New York, Manhattan. I was born and rased in New York. Ik zat met hun te feestannn, Tahmy wrote that for me. Wo o o o sweet child of mineee

Dit leeft echt rentevrij in mijn hoofd :joy:

21 likes

Hahah oke nee ze is het niet maar ze geeft wel dezelfde craycray vibe

8 likes
18

Was die man bij Anja weduwnaar? Had toch ook wel een beetje te doen met hem op het einde. Fijn dat ze nog even hebben kunnen praten

16 likes

Hahahah als dit echt waar is vind ik dit echt de beste verhaallijn van het hele seizoen

5 likes
Aflevering 18

Mijn god, die Joyce die Alberts goedkeuring gaat vragen over wat ze aantrekt :dizzy_face:

27 likes

Ik kan de stukjes bij Albert eigenlijk niet kijken. Ik vind bijna alles viezig en ongemakkelijk.

19 likes

Birthe doet me echt aan Jennette Mccurdy denken.

6 likes

Ik vind Emil echt een schat

40 likes

Aflevering 18 In het voorstukje van de aflevering zie je dat Albert zegt ergens over in shock te zijn. Of ik heb tijdens de aflevering echt niet goed opgelet, maar heb gemist waar dit nou over ging. Iemand die wel beter opgelet heeft en het weet?

2 likes

Dat die ene vrouw per se nog een x wil trouwen

1 like

Volgens mij de opmerking van Alice dat ze sowieso nog een keer wil trouwen in haar leven

1 like

18

Wat is dat voor gelul van Joyce dat ze aan Alberts ā€˜ā€˜plaatje wil voldoen’’ en zich als een soort barbiepop door hem laat aankleden? Trek in godsnaam aan wat je zelf wil vrouw

21 likes

Ja en het boeit hem geen reet :joy:

8 likes

Waarschijnlijk heeft hij ook gezegd dat hij van kinderachtige stemmetjes houdt in bed en neemt ze het zekere voor het onzekere

11 likes

Voorfilmpje aflevering 19

in dat voorfilmpje van aflevering 19 lijkt dat varen toch heel nep? Alsof anja voor een achtergrond geplakt is

2 likes

Ik kon er heel lang m’n vinger niet opleggen maar ik vind die Emil echt een kruising van die Duitse leraar van ā€˜jullie hebben allemaal een onvoldoende… oh nee toch niet’ en Hans Kesting.

36 likes

Birthe lijkt zo erg op die gelovige vrouw van ā€˜een huis vol’ die met het gezin naar AlbaniĆ« gingen. Wel zeg maar de knappe zus variant.

6 likes

Ik vind dat hij zo de tweelingbroer van Richard Groenendijk kan zijn. Zelfde blik/oogopslag. Met een vleugje Peter vd Vorst.

26 likes