Ik zie het ook echt niet. Ja, blond en kort haar.
aflevering 18 maar niet echt spoiler
Sorry maar waar zit ik naar te kijken die Mike is zo simpel ohhh myyy gatooo
Rotturdam. Ehhhh New York, Manhattan. I was born and rased in New York. Ik zat met hun te feestannn, Tahmy wrote that for me. Wo o o o sweet child of mineee
Dit leeft echt rentevrij in mijn hoofd
Hahah oke nee ze is het niet maar ze geeft wel dezelfde craycray vibe
18
Was die man bij Anja weduwnaar? Had toch ook wel een beetje te doen met hem op het einde. Fijn dat ze nog even hebben kunnen praten
Hahahah als dit echt waar is vind ik dit echt de beste verhaallijn van het hele seizoen
Aflevering 18
Mijn god, die Joyce die Alberts goedkeuring gaat vragen over wat ze aantrekt
Ik kan de stukjes bij Albert eigenlijk niet kijken. Ik vind bijna alles viezig en ongemakkelijk.
Birthe doet me echt aan Jennette Mccurdy denken.
Ik vind Emil echt een schat
Aflevering 18 In het voorstukje van de aflevering zie je dat Albert zegt ergens over in shock te zijn. Of ik heb tijdens de aflevering echt niet goed opgelet, maar heb gemist waar dit nou over ging. Iemand die wel beter opgelet heeft en het weet?
Dat die ene vrouw per se nog een x wil trouwen
Volgens mij de opmerking van Alice dat ze sowieso nog een keer wil trouwen in haar leven
18
Wat is dat voor gelul van Joyce dat ze aan Alberts āāplaatje wil voldoenāā en zich als een soort barbiepop door hem laat aankleden? Trek in godsnaam aan wat je zelf wil vrouw
Ja en het boeit hem geen reet
Waarschijnlijk heeft hij ook gezegd dat hij van kinderachtige stemmetjes houdt in bed en neemt ze het zekere voor het onzekere
Voorfilmpje aflevering 19
in dat voorfilmpje van aflevering 19 lijkt dat varen toch heel nep? Alsof anja voor een achtergrond geplakt is
Ik kon er heel lang mān vinger niet opleggen maar ik vind die Emil echt een kruising van die Duitse leraar van ājullie hebben allemaal een onvoldoende⦠oh nee toch nietā en Hans Kesting.
Birthe lijkt zo erg op die gelovige vrouw van āeen huis volā die met het gezin naar AlbaniĆ« gingen. Wel zeg maar de knappe zus variant.
Ik vind dat hij zo de tweelingbroer van Richard Groenendijk kan zijn. Zelfde blik/oogopslag. Met een vleugje Peter vd Vorst.