Ik mis Renee
Aflevering 16/17
Samenvatting
Onsamenhangend verhaal:
omg neee elssss!! Ik vind het zo jammer maar misschien wel beter. Ze leek het echt niet prettig te vinden met die nieuwe vrouwen erbij. Maar vraag me af of ze buiten camera heel anders is. Maar kreeg wel vrouw in de kast verhaal/een thijzz - vibes. Als afgelopen is en er is geen match dan mag ze terugkomen.
Ik vind margreeth en die alice (Nieuwe bij albert) zelfde typ vrouw.
Joyce vind ik echt stom, ook hoe ze keek toen die nieuwe aan tafel kwam zitten. Ze denkt dat ze jong is maar is ook gewoon oud. Rare zijstaart, wenkbrauwen vaak omhoog, gekke stem, hoofd ook beetje schuin en naar beneden. Allemaal dingen om jeugdiger over te komen. En Albert is natuurlijk ‘verleid’, wat een nare man. Ze verdienen elkaar wel.
Stem van Thijzzzzz vind ik op het beest van belle en het beest lijken. Vraag me af waarover ze ruzie hebben gehad, misschien vaccineren ofzo. Waarom hebben ze dat niet gefilmd.
Iris lekker koude begroeting met die lampjes. Ik vind jannes wel grappig persoon, past goed in het Griekenland verhaal. Denk dat de buschauffeur snel weer weggestuurd wordt.
Ene kant moet ik wel lachen om Marcel, maar wat praat die vent veel. Zo in zijn eigen wereld. Hij krijgt nog een tip maar doet er niks mee. Ben benieuwd hoe mirjam met die nieuwe is.
Emil is een schatje em verdiend iemand leuker dan Arno. Denk ook niet dat hij daar kan aarden. Arno en Niels lijken ook wel op elkaar.
Mijn vriend kijkt mee nu we op vakantie zijn, en toen Emil in beeld kwam zei hij direct “Pipi laten zien!!!” Dus je bent niet de enige
Ik vind het stom dat je steeds meer merkt dat sommige dingen in scene zijn gezet zoals Anja en Peter die gaan varen . En ik vind Iris en Arno steeds meer irritant worden. En waarom praten zoveel mensen alleen maar over zichzelf? Dat is toch super asociaal
Ik lees al weken mee in dit topic, echt genieten.
Ik kijk zelf voor het eerst dit jaar (en ga zeker eerdere seizoenen terugkijken). Zijn ze allemaal de moeite waard?
Moest lachen om de opmerking van @kali over Iris. Helemaal omdat ik dit in aflevering 19 zag:
Aflevering 19 Mike
Mike projecteert zijn eigen verlatingsangst wel echt enorm op (vooral) Noor zeg. Die opmerking dat alleen papa en mama er altijd voor je zullen zijn nadat zij aangeeft dat ze dat hoopt in een relatie te hebben.
Ik hoop echt dat ze iemand vindt die helemaal voor haar gaat, gun haar echt alles.
Aflevering 19 Mike
Ja en wat zit er veel frustratie van die man tegenover zijn exen? Hij heeft zich daar echt al meerdere keren over uitgelaten en ik vind dat echt een zware red flag
Zo ontzettend infantiel
Afl 19
dat janken van Mike ook, zit je daar dan als vrouw nadat Noor weg is gegaan
Afl 19
Ik baaal zoo dat je op je telefoon geen screenshot kunt maken van Mike die op de bank zit met z’n hoofd in het kussen
Deze dingen zijn trouwens wel in Griekenland op elke hoek van de straat te koop waarom weet ik ook niet zo goed. Maar heb er daar echt 1000’en gezien.
Afl 19.
Samenvatting
Heb wel echt genoten van Anja en Peter deze aflevering. Vond dat Peter het best mooi beschreef hoe hij een partner voor zich ziet op zijn leeftijd. Het geflirt van Anja was ook top.
Ja op zo’n beetje elke toeristische plek trouwens. Heb die dingen zelfs in Indonesië en Thailand gezien.
Ja maar dat past natuurlijk helemaal bij haar flamboyante karakter!!!
Past wel bij 100x ‘yamas’ per dag
Ik denk dat Mike ook huilt na een orgasme en die Karel bij Iris is echt een eeuwige maagd😅
Afl.19
Deze aflevering voelde echt als twee uur.
Ik kan er echt niet bij dat die buschauffeur bij iris het een geslaagde date vond en dat hij het een goed gesprek? Hoop echt dat het de edit is.
Ik spoel eigenlijk nooit door maar vandaag bij Arno wel. Jeetje wat saai.
Dat gejank bij Mike. Als je haar echt zo leuk vind stuur dan iedereen weg maar hij wil te graag al zijn opties zien. Goed dat Noor weg is gegaan.
Enige highlight was hoe Anja naar Peter keek tijdens de boot rit. Zo lief
Poeh wat veel saaie Arno deze afl😆
19
Ik word woest van dat gedraal icm die gore eetgeluiden bij Arno
Dat Peet ook zegt dat het mogelijk is dat de motor uitvalt in de tunnel hahahahaha
Love Anja
En speciaal voor @Snork dit trainwreck