B&B vol liefde #2

Love it

9 likes

Goooooo Anja :fire:

6 likes

M’n man toen we net ff gingen wandelen: “piep je arm er ff lekker in” :rofl: helemaal geïnspireerd door RJ

63 likes

Haha ik geniet weer met volle teugen van al jullie commentaar terwijl ik zit te kijken.

Wat is dat toch met al die mannen die geen vragen stellen? Hoe komt dat niet in je op?

22 likes

Ja ik vond dat bij Marcel zoooo tekenend, dat die chef ook nog advies aan je geeft (ook echt lief van haar, ik bedoel ik weet niet of ik zo iemand advies zou geven in mijn plaats :joy:) en het dan gewoon tot-aal niet ziet en er ook écht niks mee doet. Normaal vraag ik me af hoe dingen gemonteerd worden maar aan de reactie van Mirjam te merken geloof ik echt dat hij 0% van de tijd iets gevraagd heeft.

28 likes

Ja dit geloof ik ook. Wat dat betreft is het wel een goede filter geweest, want je kan wel je conclusies trekken over iemands vermogen tot zelfreflectie.

4 likes

Die kiwi man bij Mirjam doet me zooo denken aan Cherso’s Jokertje als hij zo’n interviewtje doet

42 likes

Ik had er weer twee opgespaard en ik ben niet teleurgesteld

Is Anja de beste verhaallijn dit seizoen?

• Ja die vrouw draagt dit seizoen
  • Ja Anja is fantastisch

0 stemmers

4 likes

Nee Anja doet leuk en nonchalant maar is zo cynisch en betweterig

En dan heb ik het niet over haar contact met Joop want dat was gewoon een idioot, maar vind haar zoooo irritant. Lijkt ook vaak of ze acteert

15 likes

Ik vind haar gewoon echt onaardig. Stuur iemand gewoon op een normale manier weg als je hem niks vindt in plaats van dat je hem laat blijven om vervolgens geïrriteerd tegen hem te doen en steeds met je ogen te rollen. Ze lijkt wel 8 ipv 80. Maar goed, misschien vind ik haar ook gewoon extra vreselijk omdat ze me doet denken aan mijn lerares Nederlands van de middelbare. Was echt een afgrijselijke en chagrijnige gemene rotheks

12 likes

Ja ze heeft ook een bepaalde manier van praten die ik heel irritant vind. En in bijna elke zin zegt ze je naar, Kienke. Heel vervelend Kienke

13 likes

Jullie zijn alledrie gewoon zelf stom.

22 likes

Ik heb nog niks gezien van dit seizoen. Is het nog leuk om te beginnen? Bij het begin of later?

3 likes

Ik zou wel bij het begin starten, maar alles van Arno skippen (die zit er ook pas in vanaf week 3 ofzo). Bij Mirjam kun je ook een groot deel overslaan, mis je niks aan. Haar mannen zijn tot nu toe allemaal hetzelfde, dus als je daar één fragment van hebt gezien weet je ook genoeg

3 likes

Oké Zemraluani

4 likes

Sorry put some respect on Anja’s name. Hoe is het onaardig wat ze doet, ze is gewoon vriendelijk (en wel attent lijkt het qua eten/drinken verzorgen itt Iris bijvoorbeeld)

Ja die gasten vragen haar gewoon niks? Jan ook, ja arme man maar echt 0 social awareness.

Anyway als je toch moet kiezen, wie vond je onaardiger

• Petri
  • Anja

0 stemmers

1 like

Anja en Jan

Ik vind dat Jan en Anja uiteindelijk een heel mooi gesprek hadden; waarin Jan echt goed zelfinzicht toonde, voor zichzelf opkwam zonder beledigd te zijn en ik denk ook dat ze beiden elkaar het beste wensen. Anja kon ook ineens veel meer ontspannen toen ze merkte waar Jan over wilde praten en je zag bij haar ook de puzzelstukjes in elkaar vallen van waarom ze Jan saaiig en irritant vond en dat ze hem eigenlijk best mocht als mens.

42 likes

Hoe is zuchten en met je ogen rollen en bijna een stokslag geven aardig?:joy: Die mannen vragen niks, maar vind haar ook niet extreem veel vragen

2 likes

Petri they could never make me hate you

Iconische status sinds: ‘ik kom hier aan en ik ben meteen helemaal niet blij’

23 likes

Nee ze vraagt niet super veel maar vind haar echt niet overdreven onaardig oid? Ja ze laat gewoon duidelijk merken dat ze bepaalde dingen niet leuk vindt

Wat bedoel je trouwens met stokslag

1 like