Pfffttfftt Mike gast
aflevering 19
Ja die buschauffeur is echt delulu?
In het voorstukje zei hij ook zoiets dat hij even wat olie op het vuur ging gooien of ging stoken ofzo maar ik denk bij hem echt alleen maar âwat denk jijâ haha
Echt niet aardig maar ik vind hem eruit zien en overkomen als een maagd die nog bij zân moeder woont en nog nooit iets meegemaakt heeft. Volgens mij zei hij tijdens zijn eerste aflevering dat hij heel avontuurlijk was maar weet even niet meer waarom
En love this voor Noor, zoals ze zelf al zegt verdiend ze veel beter
In een van die eerste introducties zei hij ook dat hij en Iris wel bij elkaar passen omdat ze allebei alleenstaand zijn en hij dus veel te bieden heeft .
Omg die âLove Boatâ muziek bij Anja en Peet.
Ik snap wel dat Anja helemaal weg is van Peter. Die man geeft nul tegengas en doet alleen maar wat zij wilt en zegt. Ze weet namelijk precies hoe alles moet en volgens mij kan zij er niet zo goed tegen als iets niet gaat op haar manier. Daar heeft ze met peter in ieder geval geen last van.
Noor
Ik vind haar met haar 22 jaar volwassener dan de meeste mensen in dit programma
Ik snap ook niet wat deze info nog boeit, ze zit toch niet meer in het programma? Mij boeit het iig geen ene reet
ik vind Anja en peet zo leuk haha, Anja lijkt echt smoor, alles wat peet doet of zegt is geweldig
Arno vind ik saai, maar denk dat het wat wel kan worden met Niels, vond Emil zelf leuker. Mike kan ik echt niet aan, wat een kind
Je spoiler werkt niet. Niet erg voor mij, gewoon ter info!
O mij wel
Ik vind Niels bij Arno naast saai ook niet te peilen ofzo, hoe oud is hij? Heeft hij nou een soort gabber/hipster stijl of is het niet expres en is hij echt heel shabby
Heeft hij nou humor of is hij eigenlijk constant verongelijkt
Is hij verlegen/stil of gewoon onverschillig
Het boeit me vrij weinig (net zoals alles bij Arno) maar ik snap hem niet
Ik vind Peet echt een topper met zijn pretoogjes. Die man komt zo relaxed over net als Jannes bij Iris trouwens.
Hahaha dat eerste vraag ik me bij veel mannen af tegenwoordig: ben je een hippe Randstedelijke hipster boi of drink je écht graag grolsch kanon onder een brug? @Evenveel
Rick lijkt echt op Alex van Kopen zonder kijken
Hahahahahah omg ja
Afl 20
Karel, je hebt gelijk, maar let it go. This is why no one likes you.
20
Pfffff, wat een aansteller is Mike zeg. Helemaal blabla zielig âelke dag val ik echt een kilo af hierdoorâ
BEL NOOR DAN OP, zeg die andere meiden af en laat alleen Noor komen ofzo Jezus.
Hij moet echt stoppen met het programma en lekker zân shit gaan oplossen want dit werk toch niet joh. Hij praat ook zo veel maar zegt echt niks.
Die nieuwe vrouw bij Thijz kan echt zo lekker judgy kijken naar die kabouter vriend van hem hahahaha
Afl 20
Samenvatting
Dit vond ik de vervelendste tot nu toe. Ik vond bijna iedereen irritant en ergerde me dood aan dat gezing en de aanstellerij van Mike. Eerst is Noor niet leuk genoeg en nu sterft hij zogenaamd bijna van⊠weet niemand precies. 21 wordt volgens mij wat beter.
19
Ja wat een slappe hap die Mike zeg. Het enige wat Noor wilde horen is: âjij bent het voor mij, ik wil het met jou verder uitzoeken en ik stuur de andere dames naar huis.â
Ze vinden elkaar duidelijk zooo leuk en hij geeft zelf ook toe dat hij het het fijnste vindt als ze weer met zân twee zijn. Echt zonde dat hij dit met Noor laat schieten. Ik geef haar groot gelijk om dan naar huis te gaan. Graag of niet