DIE KOMT PAS MAANDAG
Ja dat vind ik OOK nog irritant
Afl. 20
Zouden Thijz en de nieuwe vrouw elkaar al gesproken hebben? Hij leek te weten dat ze kwam en die begroeting was echt intense. Greep naar haar billen en een kus op de mond. Ik zou er echt niet van gediend zijn
Geen spoiler:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesus
Wat is Mike een ongelofelijke
Luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul
Rant incoming
Ik ben zoveel minder geïnvesteerd in dit seizoen in vergelijking met vorig jaar en dat komt door alle STOMME b&b-eigenaren!!!
Mike is de meest kinderachtige onzekere loser ooit. Die man is 35 toch? Tijd om eens een paar gesprekken te gaan voeren met een psycholoog denk ik. Ben zo blij dat Noor is vertrokken, een prachtige volwassen meid van 22, wat moet zij nou met die lul van 13 jaar ouder? Ik hoopte ergens dat ze misschien wel met een medewerker van Mike’s efoil bedrijf zou eindigen ofzo haha, die jongens leken wat meer van haar leeftijd.
Albert vind ik een gigantische engerd. “Foei, Sjaak af!” was wel echt even een binnensmonds kotsmomentje. En Joyce die hem om toestemming moet vragen wat aan te trekken omdat hij een visie heeft van hoe iets eruit moet zien? Big yikes.
Ik vond het bij Arno wel lief dat hij zo zenuwachtig werd van Niels en hem echt leuk lijkt te vinden maar nu Emil weg is en Niels op zijn lauweren gaat rusten is dat ook niet meer leuk. Verder had hij bijna beter met ‘Ik vertrek’ kunnen meedoen want alles moet nog gebouwd worden?
Mirjam/Miriam, girl give us nothing. Hoe lukt het die storyline om Zuid-Afrika er zo saai uit te laten zien. De eerste dag gaan we door de bush rijden, de volgende dag doen we hetzelfde stukje lopend en als je dan geluk hebt kunnen we het ook nog een keer varend doen . Wel benieuwd naar hoe haar relatie met de muzikant zich gaat ontwikkelen want ze lijkt wat enthousiaster? Ik denk nog steeds dat ze lekker als een cougar met Ras moet eindigen, lekker makkelijk!
Thijz, is er al duidelijkheid waarom we het met een Z spellen? Want toen er een schilderij van hem werd laten zien was zijn handtekening gewoon Thijs met een S? Onduidelijk. Ik vond hem eerst best leuk maar sinds hij tegen Ammarie zei dat ze “het veld moest ruimen” en hij tegen de volgende dame ook vreselijk was (al was het tegen de camera) vind ik hem ook een lul.
Anja doet me super denken aan mijn tante dus kan ik niet op haten. Hoop dat ze haar OCD gedrag qua hoe dingen in en om het huis moeten gebeuren een beetje kan loslaten om iemand toe te laten in haar leven.
Robert-Jan en Iris zijn mijn favs ze willen allebei gewoon lekker genieten van het leven met iemand aan hun zijde. Zin in de rest van hun zoektocht.
Sorry voor deze dump lieve mensen, moest het even kwijt
Ik zou toch best in de b&b van Iris kunnen slapen. Mooie locatie en het lijkt me een gezellig mens om een avondje mee door te brengen. En respect voor haar hoe ze het gesprek met Karel op gang hielp met vragen over busroutes
Als je je eigen magnetronmaaltijden meeneemt is het bijna een echt hotel
Nee Albert had alleen aangegeven in het zwart. Joyce is een middelbaarkleutervrouwtje met heel weinig zelfvertrouwen die eerst die andere vrouw om advies ging vragen, toen alsnog niet zelf een beslissing kon nemen en toen Albert ging vragen. Albert vond het zelf ook een beetje vreemd (maar lief) en die andere vrouw vond het ook vreemd van Joyce.
Ik vind Albert verder een enorme lul, maar Joyce is hier zelf de reden voor.
Ja heb je helemaal gelijk in. Maarrr… puntje bij paaltje is Albert volgens mij een erg overheersende en dominerende man dus het was ook weer niet heel vergezocht wat Joyce daarna tegen de camera zei (dat hij de visie heeft en dat ze het dan maar beter even kan checken).
Maar wat ze tijdens de testimonial zei, vulde ze zelf voor hem in. Ik vind die andere vrouw wel leuk en ze is gewoon zichzelf.
Hahahahahaha
Samenvatting
Ik word GEK van die conversaties tussen Birthe en Mike. Die armbewegingen, dat gestamel, gestuntel, echt een hoop geneuzel komt eruit.
Hahahahaha
Misschien ben ik geestesziek, maar toen ik Peet in z’n mooi gestreepte trui en zijn haar naar achter gewaaid aan het roer van die boot zag staan, nouja toen snapte ik Anja wel.
Edit:
Sorry als jullie het niet zien.
Neee ik zie het ook zeker. Vind zijn accent ook heel leuk!!
Ik vond het heel aandoenlijk dat Peter na dat varen zei ‘‘ik heb eigenlijk wel een eindoordeel geveld… Ik vind Anja een leuke vrouw en daar zou ik wel de rest van mijn leven mee willen doorbrengen’’
Geweldig ja en ook die grap van Anja dat ze wel even kan paaldansen
Hij lijkt me een hele lieve man, echt een perfecte opa die nooit boos was als je je misdraagde en altijd geduldig naar je onsamenhangende verhalen luisterde
Heel benieuwd naar die nieuwe vrouw bij RJ. Hij keek heel blij.