B&B vol liefde #2

Hahaha ja dit! Ik denk dat BDE-rocker-hippie gewoon meer mijn soort vergane glorie is dan oud-geld-vergane glorie.

6 likes

Damn. Mike is wel erg blijven hangen in zijn coole :sunglasses: jonge jaren. Hij is knap maar kan beter zijn mond houden en niks doen. en als je dan op hem zit krijg je opeens een cringe flashback van zijn eerdere acties/woorden en is het feest ook voorbij

3 likes

Afl 5
Ik vond die paraplu die hij pakte om Els haar kleren te beschermen tijdens het kreeft-uit-elkaar-rijten echt heel galant. Inderdaad een goede gastheer!

6 likes

Aflevering 8

Zo kinderachtig die Joop, alleen maar klagen. Ga er dan over in gesprek of naar huis. Hoewel ik ook wel vind dat Anja het gesprek met hem aan kan gaan dat de klik er niet is. Em ook helemaal trots dat die valsgespeeld had, haha wat een vent

23 likes

Die tweede vrouw die bij RJ over de vloer is. Is dat een soort almond mom?

Eerst helemaal in de stress om het aantal calorieën in een stukje taart, en dan direct gaan hardlopen bij thuiskomst

17 likes

Vreselijk

1 like

afl 4

Die man bij Mirjam vind ik wel rare uitspraken hebben: “Het leven in Afrika spreekt me sowieso opzich aan, en als je dat als vrouw doet dan moet je over bepaalde kwaliteiten beschikken.”
En: “Normaal gesproken zijn het natuurlijk mannen die aan het roer staan”.
Mijn reactie zal wel overdreven zijn, maar krijg er toch beetje de kriebels van

37 likes

Hahahahaha ik hou echt van Joop, wat een man.

3 likes

Vind ik geen overdreven reactie, mijn nekharen gingen ook direct overeind van die uitspraken

3 likes

Ik weet niet of je een grap maakt hahaha

7 likes

Heeft die surfdude nou wel een B&B of is hij gewoon drie maanden heel druk?

4 likes

Albert is toch ook helemaal niks. Wat een vreselijke man

12 likes

Hij surft helemaal niet zelf, die man woont aan de middellandse zee :woozy_face:

5 likes

Ik vind Albert + Poolse vrouw echt een lekkere match hoor.

8 likes

Ik ga nu naar de aankomst van die vrouw kijken. Ben benieuwd of het beter wordt

2 likes

Zij is ook 10000% de vrouw waar het over gaat in dat voorstukje. Dat die ander zegt jaaaa maar ze heeft me wel verteld dat jij daar twee nachten hebt geslapen

23 likes

Wie wat waar

Ik heb geen idee

Vind haar wel echt hot af.

3 likes

Ja is zo’n vooruitblik, zit er een andere vrouw naast Albert die dat dus zegt en die daar zichtbaar niet blij mee is

3 likes

Afl 7

Die Rene die zegt ik douche niet elke dag, is slecht voor je huid. Terwijl die zit te roken. Dat is natuurlijk wel heel goed voor je :joy::joy::joy:

55 likes

Hahaha ik zei precies dit tegen m’n vriend :joy:

3 likes