B&B vol liefde #2

Je ogen stralen zilvuuur

10 likes

Ik zou het ook megaaaaaa ongemakkelijk vinden hoor, zo’n man met een gitaar die een liefdesliedje zingt terwijl je elkaar 24 uur kent. Zou zelfs een afknapper voor mij zijn.

14 likes

Nee ging om dat zingen tijdens het schilderen waar ze gewoon allebei lekker liedjes aan t zingen waren

5 likes

Toen zong hij toch ook dat falling in love nummer? Was toch ook afschuwelijk😂 Want dat zongen ze niet samen.

4 likes

Ja maar wel iets anders dan een hele serenade geven, vond het vrij aanstellerig want hij stond gewoon te zingen en schilderen. Zat niet spontaan op een knie ofzo

9 likes

Godver ik had gisteren de hele avond dit nummer in m’n hoofd en nu weer!!! :sob::joy: het is wel catchy dus

7 likes

Ja precies. Hij zong gewoon een liedje en guess what, 9 vd 10 liedjes gaan over de liefde.
Ze zong zelf ook Islands in the stream

5 likes

Werkt dit

40 likes

Ik moet de afleveringen van deze week nog zien, maar helemaal zin in na jullie berichten. Dit wordt smullen :popcorn:

5 likes

Mike is wat saai maar levert wel meme’s.

12 likes

Ik heb echt genoten van zowel Joop als Karel en ik vind het jammer dat ik hier zo weinig waardering voor ze zie.

21 likes

Kunnen ze niet gewoon een seizoen bedenken met ultieme gekkies of gewoon alle walters en anja’s van de afgelopen seizoenen pakken en dat zij dan voor de rest van hun leven gaan daten? Dan hebben wij voor altijd elke dag een aflevering

8 likes

Even een check wie het meest vergetelijk is tot nu toe

• Wie is Annemarie???
  • Wie is Charlotte???
  • Wie is Marijke??

0 stemmers

Annemarie als in de tweede vrouw bij RJ, niet te verwarren met Paul’s zus Ammarie bij Thijzz

11 likes

Ik vraag me vooral af wie Joop is

6 likes

Als ik zeg koffieapparaat gaat er wel een lampje branden denk ik

22 likes

Oh Joop! Ja. Voelt al weer lang geleden.

1 like

welke persoon is het meest onterecht naar huis gestuurd, als in ze konden er helemaal niks aan doen?

• Helena door Thijz
  • Birte door Mike
  • Els door RJ

0 stemmers

5 likes

JOOP! WanJopige Joop, Joop!!!

Joop die aankwam met de zin “ik ga jouw hart veroveren” en ook nog met in plastic verpakte planten die hij al drie weken geen water had gegeven. Joop, die ooit een keer vieze koffie langs de Franse snelweg had gehad en het nu niet meer vertrouwde en dus zijn eigen apparaat meenam. Joop, die zowel Chardonnay, RosĂ© als Rode Wijn zegt wanneer je hem vraagt wat hij wil drinken. Joop, die de vaatwasser inruimen ziet als een groepsactiviteit.

Joop, die er Jopeloos van werd dat Peet wél de fotoboeken op tafel had weten te krijgen. Joop die 4,5 huizen eigenhandig verbouwde en fanatiek meedeed met Nederland in Beweging, maar het maakte allemaal niet uit. Joop die toen zijn inner petty bitch losliet en Peet van achter zijn rug denkbeeldig neerschoot met een boormachine en toen lekker valsspeelde met Mens Erger je Niet.

Die Joop, weet je wel?

73 likes

Sorry voor de spam maar ik zag dit net en ik moest een beetje huilen

46 likes

Voldemort toen hij nog 2 plukken haar had :smiling_face_with_tear:

9 likes