Afl 21
Ommggg ik kan die nieuwe bij Iris echt niet handelen. Vond m bij b&b omroep Max ook al eng. Zoals ons Janis zou zeggen âoudere mannen met staartjes, daar ga ik niet recht op afâ
Also
Haha mr boombastic, love it
Afl 21
Ommggg ik kan die nieuwe bij Iris echt niet handelen. Vond m bij b&b omroep Max ook al eng. Zoals ons Janis zou zeggen âoudere mannen met staartjes, daar ga ik niet recht op afâ
Also
Haha mr boombastic, love it
ik ga echt stuk om die montage in afl 21!! hahaha
ze gebruiken muziek van flodder als peter aankomt bij iris omdat hij op sjakie lijkt haha
@Roguee Afl 21
Jaa haha vond het ook komisch dat die zingende gast bij Mirjam zei âik ben een boek aan het lezenâ en je hem dan in een boek met 95% fotoâs zag bladeren haha
Jaaaa ik hoorde het ook!! Moest zo hard lachen vind zoizo de muziek onder de fragmenten geniaal dit seizoen!
Afl 21
Ik begin de hete aardappel van Rj wel een beetje zat te worden. Vond het in deze afl ook erger lijken dan eerder.
Haha wat een creep die nieuwe bij Iris. Brrrr krijg er de kriebels van. Maar volgens mij wil zij er wel bovenop duiken.
Thijz: boringâŠ
Die nieuwe bij Mirjam vind ik wel leuk maar waarom maken die mannen overal meteen een wedstrijd van pff zo vermoeiend en onaantrekkelijk. Echt een afknapper
Link pls ??
Wat doe ik mis met de spoilerđŹ
Thijz is echt een genieterende eter, echt na elke hap Mmmmmm mmmmmmmm ja mmmmmm, vond het wel schattig die scĂšne dat zijn haar geknipt werd, ze deed het ook echt goed!
Haha ik zie dit nu pas maar iddđ
Perfect dankjewel!
Voor de spoiler:
Ik zou ff je hele tekst selecteren, min de spoiler en haakjes en dan terwijl je het geselecteerd hebt op blur spoiler klikken, dan zou t moeten lukken
Ohh nvm spoiler werkt even niet
Ja had ik al gedaan maar werkt niet
Ik vind zoân type als Rick bij Mirjam zo irritant, iemand die de hele tijd gaat zingen en dansen op momenten dat anderen helemaal niet in die vibe zitten. Zit hij in een boek te lezen en gaat hij ineens weer een heel showtje opvoeren. Dude. Volgens mij hoopt hij dat hij ontdekt wordt als nieuw talent ofzo
Ik zie het helemaal gebeuren tussen Mirjam en David trouwens, ik vond haar het meest enthousiast reageren tot nu toe
Je kan geen enters in een spoiler gebruiken, dus je moet die witregels eruit halen of per alinea een nieuwe spoilertag zetten
wat onhandig, nooit geweten. Maar thanks, het werkt!
Ik haak weer aan na vakantie en heb net de laatste tv aflevering terug gekeken (van donderdag, aflevering 16).
Wil iemand me hierover bijpraten?: Mariël (Mariët?) ging naar huis omdat zij en Thijz over wereldproblemen oid anders dachten, waar ging dat over?
Wappies
Hahaha ja eens hij is echt irritant
Denk alleen dat Mirjam nu enthousiast op die nieuwe reageerde omdat het eindelijk een man is die aandacht voor haar lijkt te hebben, maar denk ook dat dit weer een apenrots verhaal wordt aan de vooruitblikken te zien