Omg Karel is zo’n griezel
Ik ging echt helemaal stuk hoe hij in z’n speedo door dat zwembad glibberde en handstanden en koprollen deed
Hahaha ja en die blik ook toen hij in dat zwembad zat en zei “lekker zo’n koffietje he?? Jaaa ” brrrr
21
Samenvatting
Ughhh die nieuwe bij Iris is ook al
Zo’n griezel!! Heb toch een beetje medelijden met haar
Karel is mijn favoriete man dit seizoen
Hij is een Petty king net als Joop, maar Karel heeft itt Joop de nonchalance om niet ondertussen boos te worden, maar echt te genieten van zijn eigen pettiness.
Ik voelde hem toen wel met de confrontatie met Jan ik vond echt dat hij dat meesterlijk speelde, heel herkenbaar.
Weet iemand trouwens welk nummer er wordt gedraaid in aflevering 21 tijdens het dansen cq ‘de bonte avond’ in Afrika. Shazam pakte hem niet want Mirjam praatte er steeds doorheen.
Karel, Joop, Jan. Ik weet zo echt niet wie wie is want al die namen zijn zo same same
Karel is kale Voldemort buschauffeur bijna dood man bij Iris
Joop is koffiezetapparaat man bij Anja
Jan ook wel Jannis is de zeebonk van Iris
Maar Jan is ook de veelpratende man bij Anja
Beetje opletten hè
Hahahaha me too! Wat is dit Misschien ook wel dat hij de leukste locatie heeft. Ik hou van Schotland ook, misschien dat dat het beeld vertroebelt haha.
Kort maar krachtig, dank je
Gadverdamme, lijkt wel alsof ze alle figuranten uit de Thriller-videoclip van Michael Jackson hebben opgetrommeld om naar Iris te gaan. Wat een onsmakelijke mannen allemaal.
En toch heeft ze ze allemaal zelf uitgekozen. Ergens lijken ze ook wel op elkaar: die goochelaar René, buschauffeur Plaaggeest en die paardrijdende staartman. Allemaal van die bleke kerels, dunnig vlashaar, halfkalend. Ze heeft een type vind ik. JanJannes valt buiten de boot
Ik kan dat ge ‘ja ja ja’ van IRIS NIET MEER AANHOREN
Geen yamas deze aflevering?
Afl 21
Wat vinden jullie van RJ dat ie zegt dat hij belangrijk vindt dat een vrouw de etiquette snapt?
Ik weet het zelf niet… oke natuurlijk prima dat hij belangrijk vindt wat hij belangrijk vindt. Maar in mijn leven speelt dat niet zo’n rol en vraag me af of meer mensen dat ook zo belangrijk kunnen vinden?
Verder vind ik Margreeth ook wel leuk voor hem misschien júist omdat ze zo lekker vrijer en spontaan is en zich niet laat beperken door aangeleerde regeltjes ofzo. Dat brengt extra reuring voor RJ. Zie ze wel kibbelen over wel/niet foto’s maken van het eten en dat ze beiden van dat gekibbel genieten haha
Dan ben je niet OSM
Sowieso niet!
Iris heeft wel een bijzonder type waar ze op valt… die engerd stond al als nummer 1 op haar lijstje zegt ze nog
Das m’n schoonvader
Meen je dit serieus? Of je schoonvader ziet er ook uit als een griezel?