Haha nee ik ben serieus. Maar ik heb de beste man 1 x ontmoet in de 13 jaar dat m’n man en ik samen zijn dus tis niet dat er contact is.
Is ie in t echt ook zo of van binnen gewoon een lieverd en komt ie raar over.
Nou als je geen contact meer met je kinderen hebt, is het vast niet helemaal pluis. Maar wel een plottwist dit hahaha
Oh ja dit zegt ook wel wat toch?
Griezelvibes!
god wat hou ik toch van dit forum
Noem me raar maar toch vond ik Rene wel een leuke man ofzo? Een beetje een weirdo maar toch op een rare manier wel een bepaald soort charme? Niet om te daten maar meer als een vriend ofzo haha
Kom ik weer met m’n vergelijkingen op uiterlijk maar ik vind die Karel dus een mix tussen een pug en Raymond van Barneveld
Hahahahah
Hebben Iris en Anja nou allebei een Jan en een Peter (gehad)? Confusing
Ja en allebei de Peters zijn dus kapitein?
De Griekse Peter zat laatst nog in B&B met zijn vrouw, ben wel benieuwd wanneer die opnames waren
Jan van Iris gaat uiteindelijk denk ik ook niets worden, hij is vooral handig als kok.
Ik had trouwens niet verwacht dat Iris een paardenmeisje zou zijn.
Ik kan er nog steeds niet over uit in wat voor poppenhuis die RJ woont. Dat plafond lijkt met de dag lager te worden. Els lijkt Alice in Wonderland in the white rabbit’s house wel.
20
Ahw wat leuk om Mirjam te zien ontdooien : )
Af en toe zie ik dus een knappe vrouw in Iris.
50/50 van Mandoza.
Ik heb hem ook meteen opgezocht haha
Ik vind al die engerds visueel wel bij haar passen. En het verbaast me trouwens niet dat die laatste engerd en Iris allebei paardenmensen blijken te zijn. Dat zijn toch ook vaak mensen die echt een speciaal soort raar zijn.
Yamas!
Ja toch ze heeft wat ABBA-esque
Ik denk zonder die donkere oogmakeup dat ze er ook gelijk een stuk leuker uitziet