B&B vol liefde #2

22

Hahahaha Margreet was duidelijk not amused van dat moment tussen RJ en de nieuwe vrouw. Ik denk dat ze toen heeft besloten om naar huis te gaan

14 likes

En op deze foto zit haar haar niet krokant en dat ziet er heel mooi uit. Maar ja na een vakantie op Griekenland is mijn haar ook altijd geblondeerd krokant so can you really blame her

13 likes

Haar vast is veel leuker!! Wil zo graag de schaar in haar haar zetten

7 likes

Ik houd ook niet van mensen die duizend foto’s maken voordat je mag eten maar ik vind het wel lief om te zien dat ze echt geniet en het speciaal vindt. Ik vind het iets onsympathieks hebben dat zo’n deftige high tea blijkbaar niet (meer) speciaal is voor RJ en dat hij zich blijkbaar ook niet kan inleven in het feit dat dat voor een ander wel zo is

33 likes

Op die foto vind ik haar make-up wel heel mooi! Denk als ze de gekleurde make-up maar weg zou laten en alleen bruin of zwart dat ook wel zou schelen. Maar ja zij houdt van blauw dus lekker doen haha

8 likes

Ja en ze zaten daar in een volledig leeg restaurant, laat die vrouw lekker een paar foto’s maken. Als het nou tijdens een chique diner was oké, maar in een lege zaal. 🫠

11 likes
22

Ja dit denk ik ook
Ze doet me heel erg denken aan een collega die is ook zo gehaast, moet controle hebben en lijkt geen emoties te hebben buiten vrolijk

7 likes

Perfecte krul die lok

14 likes

Hier zit haar haar en make-up inderdaad veel mooier. Zou het speciaal voor de promo beelden door een professional zijn gedaan?

In de serie is het soms net alsof ze met vlechtjes heeft geslapen. Zo gewafeld :grimacing:

2 likes

Afl. 22

Samenvatting

Die nieuwe man bij Miriam heeft op verschillende plekken in de wereld gewoond maar is dan wel nog zo wereldvreemd dat hij denkt dat het oké is om een welpje van een leeuw te willen vasthouden? En dan zeker ermee op de foto gaan? Ik vind dat zo verschrikkelijk dom en je zou toch een beetje hopen dat iemand die wat meer van de wereld heeft gezien zich zou beseffen dat wilde dieren niet door mensen horen te worden aangeraakt, ook niet in een ‘rehabilitation center.’ Hoop dat Miriam hierdoor op hem afknapt

68 likes
Samenvatting

Thijz die continu van die schunnige grapjes maakt. Die vrouw: ‘blablabla pak ‘m beet blabla’. Hij: ‘nou, doe dan’. De postgodin… de bakker die maar gauw zich uit de voeten maakt, omdat hij maar grappen blijft maken over haar box van pandora’ :nauseated_face:

En Rick in die auto, kap met telkens de leegte vullen met je gezang. Zou me echt kapot ergeren, David houdt zich volgens mij in :joy: ik vind hem echt een clown, trekt straks nog een rode neus en ballonnen uit z’n koffer voor wat entertainment. Hij heeft ook helemaal niet in de gaten wanneer hij moet stoppen volgens mij

41 likes

Ja Rick is echt die irritante guy die plotseling z’n gitaar erbij pakt om Wonderwall te zingen of die veel te serieus lang zal ze leven zingt op een verjaardag

54 likes
22

Arno: meest saaie kandidaat, maar ik vond het deze aflevering toch wel schattig. Hij gaat er wel echt voor, omdat hij Niels leuk vindt. En dat mis ik soms een beetje bij de andere kandidaten. (Looking at you, avoidant Mike!!)
Mirjam: Ik weet niet wat het is, maar ik word een beetje ongemakkelijk van Mirjam en die mannen. Het lijkt alsof zij het wel leuk vindt dat zij haar leuk vinden, maar verder nul gevoel voor ze heeft.
RJ: Vond het vreemd dat Margreet zo abrupt weg ging, en geen ruimte liet voor een eventuele mening van RJ. Maar RJ heeft het met iedereen altijd heel leuk en gezellig, dus snap ook wel dat zij weinig hoogte van hem kreeg verder. Vond ze een beetje hetzelfde daarin, super amicaal maar daardoor soms lastig te lezen.
Thijz: Sorry, maar hij is gewoon een creep. Vind nu alles wat hij doet kut, ook al heeft ie soms hele grappige opmerkingen

9 likes

Ik vond hem sowieso al niet bij haar passen maar na die opmerking al helemaal niet. Echt dom ja

22 - RJ

Louise vindt ik erg goed bij RJ passen, ook hoe ze eruit zien als stel en hun vibe samen.

6 likes

Ik denk dat RJ echt even een verliefdheidsmoment (de anti-ick zeg maar) had toen die nieuwe vrouw moest huilen om het Schotse huis. Ik dacht ook wtf waarom huil je en Margreeth duidelijk ook, maar dat momentje dat ze zo tegen de auto stonden en hoe hij keek en haar vasthield. Ik denk dat dit wel potentie heeft

25 likes

Maar ook andersom zag je m ineens inzien dat ie Margreet ineens als giechelende oppervlakkige puber zag.

13 likes

Ik die in dit topic nu probeert op te letten welke opmerkingen overeen komen met uitspraken bij de Reality podcast :eyes:

23 likes

Haha dat zou ik wel begrijpen! Ik vind haar bloedirritant en inhoudsloos. En er zijn zoveel van dit soort mensen in NL, voor mij is ze dan ook niet interessant om naar te kijken (behalve aan het begin dan qua dynamiek met Els er nog bij). Iedereen kent wel een Margreeth.

5 likes

Nee ik zou me daar ook kapot aan ergeren. Ik haat echt mensen die de hele tijd alles willen vastleggen. Sorry not sorry. Leef gewoon. Dus hierin snap ik RJ wel.

1 like

Ik denk juist dat we meer Margreethen nodig hebben, lekker positief en snel.

We hebben al genoeg saaie slome mensen in de wereld, echt geen zin in nog zo’n Lotte het model/ verdrietige Annemarie/ interviewer Marieke/ jankmuil Ammarie

25 likes