B&B vol liefde #2

Ik wil Thapsy als bff

53 likes

Ik wil al deze irritante mensen niet :skull: Ik stem voor meer Anja’s!

4 likes

Narcisten gonna narcist

De montage is STOM weet je wel HOE veel sushi hij had gemaakt voor IEDEREEN

25 likes

Hij lijkt wel niet goed. Lijkt wel luckytv hoe hij hier praat.

21 likes

22

Samenvatting

Denken jullie echt dat Margreeth ineens een klus had? Of ja vast wel maar leek me meer een slap excuus. Of die meid heeft flinke bindingangst en rent er vandoor zodra het te dichtbij komt :sweat_smile:

9 likes

Nee, denk het niet. Ik vond haar echt heeel koud en kil overkomen ineens. Ze zei nog net niet houdoe en bedankt toen ze wegging. Ik denk dus dat ze aan zag komen dat RJ en die nieuwe vrouw helemaal bonden over Schotland en dat ze toen idd dichtsloeg

26 likes

https://www.instagram.com/p/C-mpbxwssY5/

Wat gaat er volgens jullie gebeuren?

• RJ bekent bij de reünie spijt te hebben van het wegsturen van Els en hun romance bloeit weer op
  • Els is gelukkig in de liefde met iemand anders en onthult dat bij de reünie
  • Niks boeiends maar Els vindt de aandacht erg leuk
  • Iets anders en ik ga vertellen wat

0 stemmers

9 likes

Tis best een open deur dat er nog een hoop gaat gebeuren als het seizoen op de helft is en er nog een reünie komt

8 likes

oh nee hopelijk wordt dit geen 2e Debbie…

6 likes

Vind Els nog liever overkomen door de manier waarop ze haar Insta berichtjes schrijft

22 likes

Zei Thijz nou piemelroos over een courgette of verstond ik het verkeerd

3 likes

Heb het niet gehoord maar klinkt wel legit

6 likes

Ik denk dat dit niet klopt want ze knikte nee toen ze het nieuws vertelde. Denk dat ze zich bedreigd voelde

1 like

Volgens mij meer een ā€œstrategischeā€ keuze, om regie te pakken op het proces. Ze heeft ook niet de deur dichtgedaan dus denk dat zij hoopt dat het met al die andere vrouwen niks wordt en rj haar dan gaat benaderen. Wel opvallend trouwens dat rj ook met Els geen expliciete conclusie trok dat het niet zou gaan gebeuren.

10 likes

Lijkt echt alsof hij haar wang opeet

7 likes

Ja dat viel mij ook echt op, ineens een hele andere houding. Alsof zij het voor zichzelf al had afgesloten, klaar en door. Ook hoe ze dat zei ā€˜ā€˜ik ga uit van je begrip’’ zo zakelijk. Hij mocht er nauwelijks op reageren en was ook helemaal verbaasd toen hij zei dat hij haar zou missen.
Misschien dat ze iets aanvoelt tussen RJ en Louise en het heft in eigen handen wil nemen. Bij dat kasteel stond ze er ook al bij van :roll_eyes:

29 likes

Denk dat ze vroeger ook wel echt knap was

4 likes

1

57 likes

Ik zou het prachtig vinden om elke dag als nummer 4 door het leven te gaan, zou een mooi streven zijn :joy:
Ik mis alleen een paal in huis, back up optie zou de lantaarnpaal op straat kunnen zijn

8 likes

Aflevering 23

Lijkt soms bijna meer of Louise daar is voor Schotland ipv RJ. Dacht gisteren dat Louise echt een match zou zijn maar valt tegen denk ik.

OMG Anja weer zo cynisch toen die nieuwe man kwam, pffff. De hele tijd weer Hƈ GERARD!?!? GERARD

11 likes