23
Die mok hahahahahahahahahahahahhahahaah hoe bedenk je ook dat zoiets leuk is om cadeau t doen aan iemand die je net kent en dan ook zo’n rare reden erbij
23
Die mok hahahahahahahahahahahahhahahaah hoe bedenk je ook dat zoiets leuk is om cadeau t doen aan iemand die je net kent en dan ook zo’n rare reden erbij
23
Het beste wat een man tegen mij kan zeggen in plaats van dat ik moet koken: ‘Ga lekker op het aanrecht zitten, schenk een glas ranja voor jezelf in en klets met me.’
Afl 23
Still rooting voor een Els come back
Ik ga weer opsparen zodat ik er vanavond twee kan kijken aangezien we hierna weer 4 hele lange dagen moeten wachten
Maar zag in de promo veel Arno dus zo moeilijk was het niet om niet te kijken.
Ik zou er niet om moeten gieren, maar ik vond het wel lollig op zich. Is Arno nou een beetje humorloos of ligt dat aan mij?
Nee en morgen zit ie er weer in dus eigenlijk zijn de afleveringen van vandaag en morgen er maar 1 want je kunt de helft skippen
Ze was er al eens eerder op bezoek geweest en heeft daar gewoon geboekt.
Al zeggen deze fotos wel wat anders haha, met die hartjes en zon omhelzing doe je niet met een gewone b&b verhuurder lijkt me
Oh dit verbaast mij dan ook weer niks
Omg is Mariana daar nog?
Ik zie wel potentie in een nieuw seizoen de ware Jacob als het een sterk Pools-Roemeens tintje heeft met mn twee faves.
hahahaha omg WAT
Nou die ziet daar ook gewoon een man met een hoop centen (al dan niet in vastgoed) hoor
Maar hij had toch een vriendin, Art was laatst bij hem voor de programma ‘even weg’ ofzo en toen had ie gewoon een vriendin die ook snel kon zwemmen.
Maar hij heeft ook een Sjaak natuurlijk.
En misschien had ie bij haar aankomst een joggingsbroek aan, houdt het dan nog maar eens tegen
RJ
Ik denk dat RJ en Els inmiddels al weer ( op afstand) samen zijn. Ik heb zelf het gevoel dat hij meer spontaniteit van haar wilde; maar dat dat er gewoon niet in zat doordat ze de hele tijd ook nog een hele film crew om zich heen hadden hangen, dat lijkt mij ook een hele bizarre setting. Later dan ook nog 2 vrouwen erbij, die beiden op hun eigen manier weer invloed hadden op de sfeer. Ik denk dat RJ juist zijn relatie / verhouding met Els wilde beschermen door haar weg te sturen, voordat het echt ongemakkelijk of vervelend tussen hun zou worden. Ik hoop echt dat ze samen eindigen.
Hoe kom je erbij dat ze (op afstand) samen zouden zijn?
RJ
Of ze op afstand samen zijn weet ik niet, maar ik had wel het idee dat hij haar wel echt leuk vond maar merkte dat het binnen het format van dit programma gewoon niet lukte om erachter te komen of er meer in zit. Voornamelijk omdat Els gewoon niet goed om kon gaan met de aanwezigheid van de andere dames, waardoor ze veel meer in haar schulp kroop. RJ moet dat programma natuurlijk gewoon afmaken dus ik vermoed dat hij dat zonder haar gaat doen maar haar telefoonnummer voor na het programma zeker niet weggooit. Al is er natuurlijk altijd de kans dat het met een van de andere dames nog beter klikt.
Zou me ook niks verbazen dat Els en RJ het nog geprobeerd hebben na het programma! Ik vind die nieuwe vrouw bij hem wel leuk, maar denk dat zij, net als Margreeth, niet genoeg in RJ zijn plaatje past. Hij is wel erg duidelijk over etiquette en kleding bijvoorbeeld.
RJ En zij had ook gelijk kritiek op zijn stijl, denk dat dat dan niet matcht want hij ís gewoon zo haha