Hahaha ik zei precies dit tegen m’n vriend
Ja en vervolgens stopt ie sigaretten in z’n neus
Vind dit seizoen zo leuk weer, love itttt
Niet gek dat een aantal al jaren vrijgezel zijn; zitten wel een paar met een flinke handleiding bij zeg.
Nee ik ben serieus!!
Ik ben aan het simpen voor RJ, wat gebeeeurt er met mij
Ik kreeg wel echt de kriebels van die kusjes op zijn wang de hele tijd, en dan zo’n vettige lipstickafdruk achterlaten. Beetje je tante die erop staat om je drie zoenen te geven als kind
Maar hij vindt het allemaal heerlijk die aandacht
Albert doet me denken aan de oudere versie van die “ciao ciao” vent van MAFS.
En love de jaloezie van Joop
Jaaaaaa dank je, heb de hele week al zitten bedenken op wie hij lijkt Mafs Martijn
RJ is wel een type maar tot nu toe vind ik hem inderdaad wel echt lief en attent. Ok hij heeft dus geen b&b dus misschien minder te doen, maar ik vind hem heel bewust van het feit dat die vrouwen voor hem komen. Ik vind vaak dat de eigenaren een beetje zo doen van: ‘dit is mijn leven en kijk maar even wat jij doet’. Iris bijv. geeft René niet eens eten. Voor het feit dat al die mensen een b&b hebben vind ik ze vaak helemaal niet gastvrij. RJ maakt er wel echt wat van en besteed aandacht aan de dames. Ik snap ook niet dat Annemarie hem dominant noemde eigenlijk
Vinden jullie ook dat RJ lijkt op Brendan Fraser van een paar jaar geleden?
Precies dit ja. Dieptepunt vond ik wel die Martijn in Thailand vorig jaar, komt ergens in de middag aankakken en was dan alleen maar druk druk druk en die vrouwen zaten daar in een of andere viezige Thaise straat en kregen dan ook nog te horen dat ze daar wel lekker hun eigen ding moesten doen. Zo werkt het niet helemaal…
Joop die valsspeelt bij mens erger je niet
Ik krijg echt zulke nare vibes bij Albert
Mirjam geeft me echt Cynthia vibes. Ik denk haar manier van praten ofzo?
Ja my god, hij is zo irritant.
Ik erger me trouwens ook heel erg aan die René en zijn stem.
Die burn van Iris ook in afl 6 dat Jan ruim tien jaar jonger lijkt dan René qua gedrag en uiterlijk, terwijl René bij Jans binnenkomst zo zei dat ie een bejaarde was
Nee, Annemarie vond ze vooral dominant omdat zijzelf een schrijnend gebrek aan persoonlijkheid heeft volgens mij (sorry).
Zowel Robert Jan als Els hebben nog op geen enkel moment dominant gedrag vertoond (al weten we natuurlijk alleen wat de edit laat zien). Vind ze allebei echt voorkomende en aardige mensen en daar ga ik erg goed op!
Haha ik vind Rene op een soort van oudere versie van Jochem van Gelder lijken. Ook die mini trucjes tussendoor en die semi-verbaasde blik
Ik ga echt stuk om die Joop, wat een dramaqueen. Zo jaloers dat Anja Peter leuker vindt.
@appelflauwte Ik vind ze idd ook niet per se dominant overkomen, maar wel extravert. En ik denk dat Annemarie erg onzeker is, wat verlegen misschien? Dat het dan zo overkomt op haar.
Ik denk dat sterke persoonlijkheden vaak verward worden met dominant gedrag, en zeker door onzekere mensen als zijzelf
(Ja heel generaliserend dit maar het is maar een tv programma)
Heb je te veel naar Albert geluisterd?
Het gaat hier over 2 mensen (RJ en Els) toch?