B&B vol liefde #2

Ik vind haar stem heel chill om naar te luisteren

27 likes

Maar het was geen gesprek; het was een ellenlange monoloog en daarvoor had ie dat ook al meermaals gedaan. Vond het juist heel goed dat ze zei van als ie meer over mij wil weten dan moet hij dat zelf maar vragen.

Zowel Anja als Mirjam doet dat en het blijkt HOOGSTNODIG bij bijna elke man boven de 45 die we hebben gezien, echt gĂȘnant voor het mannelijke geslacht. Ook dat een deel van die nutteloze mannen dan zegt “ja ik weet niet hoe ik dat doe, ik kijk liever de kat uit de boom”, hoe de FUCK weet je niet hoe je een vraag stelt? Hoe je interesse toont; dat een vrouw in principe ook gewoon een mens is net als een man en dat je haar gewoon als persoon kan zien ipv een doel dat je wil veroveren.

50 likes

Ja dit. Ik dacht bij Anja echt weeeeeeeer een man die geen vragen kan bedenken. Wel je helemaal aanmelden voor een tv programma, een hele reis afleggen en dan ben je daar en goh ja lastig hoor om nu een vraag te bedenken. En besef he, die man heeft een hr achtergrond. Hoe heb je dan zo weinig sociale vaardigheden?

36 likes

Ja eens, zo moeilijk is het allemaal toch niet. Wat dacht je van: ik ben benieuwd naar je verhaal, hoe kom je hier terecht in plaats Y of X. Echt the bar is in hell en ze presteren alsnog onder

6 likes

Ik heb echt te doen met Anja en die mannen die geen gesprek kunnen voeren.

5 likes

Nee maar ho ho Marcel had maar twintig minuten sushi date dus ja dan is er ook geen tijd om haar ook dingen te vragen. Aldus Marcel zelf in zijn uitlegvideo op Instagram.

Hoe hij dan ook zegt dus het was helemaal in duiguh gevalluh

20 likes

Oja en nog iets (en dan zal ik weer ophouden met mijn feministische gedoe) maar het valt me ook op hoe vaak de verantwoordelijkheid bij de vrouw wordt gezocht, voor het ontbreken van basis vaardigheden bij deze mannen. Want Mirjam had ook best iets over zichzelf kunnen vertellen. Of Anja had best wat aardiger kunnen doen. Ja zal allemaal best maar een man die geen vragen aan je stelt is niet normaal. En als vrouw hoef je dat niet te accepteren of te compenseren.

50 likes

Deze mannen komen naar zo iemand toe en hebben al weken/maanden daarvoor besloten dat dit het is, dus voor hun is er ook geen énkele noodzaak om iemand te leren kennen (door vragen te stellen) omdat ze er al uit zijn dat dat hun droomvrouw is.

17 likes

Ja Joop met z’n “ik weet zeker dat ik jouw hart kan veroveren” sit yo ass down je bent 2 minuten binnen

22 likes

Nou in ieder geval niet een van de mannen die tot nu langs zijn geweest. Dat zijn ook een stelletje figuren op een rij joh. Een dude die denkt te kunnen mountainbiken door een wildpark en iemand die werkelijk alleen over vissen kan praten.

Oja en Rick. Je ogen straaalen zilvuurrrrrr

11 likes

Laat ik voorop stellen dat deze mannen op dat gebied inderdaad volledig incapabel waren.

Maar los daarvan vind ik Mirjam gewoon ook niet echt heel leuk overkomen.

5 likes

Over een jaar brengt ze een boek uit met al die interessanten verhalen en dan staat er op de kaft haar naam en “bekend van B&B vol liefde!”

7 likes

Maar wat mij dan weer opvalt, Peter stelt ook geen enkele vraag toch? En die vindt anja dan weer wel leuk

7 likes

Nee maar Peet voelt haar aan zegt ze, dus hij ziet gewoon wanneer hij te lang praat, wanneer Anja afhaakt en wanneer ze zelf graag iets wil zeggen. En hij kan zich heel goed aanpassen aan gezelschap zij ze, dus met hem is het altijd natuurlijk.

8 likes

Peet is echt de schat van het seizoen (wat mij betreft) (ja ik ben fan)

20 likes

Ik vind Peet heel nietszeggend, blijkbaar is dat waar Anja op valt? Wel het type lieve opa die alles goed vind

9 likes

Ik vind Peet dus heel veel zeggen terwijl die niets zegt :smirk:

20 likes

Ja dat viel me ook wel op. Maar Anja zei inderdaad dat Peter haar heel goed aanvoelt en dat is ook een manier van communiceren waaruit blijkt dat er aandacht en interesse in je is. Het draait natuurlijk ook niet om alleen maar vragen stellen, maar nieuwsgierigheid naar elkaar is wel een belangrijke basis. En dat is waar het veel van die andere mannen aan ontbreekt omdat ze zo bezig zijn met zich profileren en over zichzelf praten. Dus ik kan me wel voorstellen dat iemand als Peter die misschien niet honderd vragen stelt maar blijkbaar wel goed luistert en observeert, echt een verademing is tussen al die andere mannen die alleen maar met zichzelf bezig zijn.

15 likes

Dit idee had ik ook + Peet reageert vaak droog en no nonsense en dat is een stukje relaxedheid en volwassenheid dat bij andere mannen lijkt te ontbreken (ongeacht hun leeftijd).

12 likes

Het is ook wel lastig om leuk over te komen als die mannen zo incapabel zijn. Ik vind haar ook niet geweldig nu, maar denk dat dat er ook echt aan ligt dat er totaal geen klik is. Bij die nieuwste man kwam ze al veel relaxter over bijvoorbeeld

3 likes