Maar we hebben het gesprek toch ook meegekeken? Of wat bedoel jij?
Nee dat doet Els al
Dan luister ik 100 keer liever naar Thijz en die vrouw over wereldproblematiek en dat zegt wat. Wil Albert - of eigenlijk niemand - ooit meer op een horny manier horen zeggen “Ik wil je mammie wel zijn. Of je pappie”.
Hij zegt ook wij hebben uitstekende gesprekken gevoerd met Mirjam
Ahaha dat mis ik echt niet aan daten. En dat ze dan daarna zeggen dat ze het zo’n goed gesprek vonden. Que? Bij welk gesprek zat jij???
Hij lijkt wel een beetje op Moomin eigenlijk
Dit maakt echt mijn dag hahahahaha bedankt
Hoe zou een depressie er in dit geval uit zien als een beetje down al zo is?
Klopt maar ik had het liever niet gezien
Dus wat had je liever gezien, verplicht dit of liever dan het geheime gesprek van thijz
Mogelijke spoiler Mike
Hij schijnt net voor de opnames verliefd te zijn geworden op een Spaanse vrouw, maar kon niet meer onder zijn b&b contract uit of moest daar iig flink voor betalen. Doet daarom toch mee, misschien is hij daarom ook zo emotioneel steeds
Ik heb dit via via via van een nichtje van Mike, maar oprecht geen idee of het klopt
Ik vind die Finse vrouw echt leuk, snap dat je daar verliefd op kunt worden.
Ja was ook meteen wat ik dacht! Ik geloof het ook niet echt, maar vond het wel leuk om te delen
Onpopulaire mening, maar als iemand (zoals in dit geval Gerard) aangeeft dat hij het lastig vindt om vragen te stellen, dan kun je toch wel íets van toenadering zoeken. Ik weet niet meer precies hoe hij het formuleerde, maar van wat ik begreep van het gesprek op de picknick tafel kwam het daar wel op neer. Als het alleen deze vent was, oké, maar blijkbaar is het een patroon en ipv je hakken in het zand te zetten zou je ook iets kunnen doen om het patroon te doorbreken toch? Net als eerder met die Jan (zo heette hij volgens mij?) die aangaf dat hij zichzelf nog even moest herontdekken na het verlies van zijn vrouw. Daarom vond ik het ook sterk van Anja dat ze het zo benoemde, dan kan hij er nog iets mee. In tegenstelling tot Mirjam, die een beetje ging zitten afwachten bij marcel en hem vervolgens wegstuurde omdat hij te weinig vragen stelde.
Begrijp me niet verkeerd, interesse hebben in een ander is wel echt de bare minimum dus ik vind het vreselijk dat we mannen die wel een vraag kunnen bedenken bijna gaan complimenteren daarnaast snap ik ook niet hoe je geen enkele vraag kunt bedenken voor iemand waarvan je niets weet, maar de montage zal wat dat betreft ook wel een rol spelen.
Nu klinkt het als een speciale handicap waar je rekening mee moet houden, maar héél veel mannen hebben dit en ze komen er veel te makkelijk mee weg. Hij noemt het in de camera ook iets van ik moet kennelijk meer informatie loskrijgen ofzo. Alsof praten alleen een vorm van praktische transactie is. Als je geen interesse hebt in wat iemand gevormd heeft, iemands interne belevingswereld, dromen en doelen, wat moet je daar dan mee in een relatie. Je kan iemand belangstelling in een ander niet opdringen. Ze zoeken gewoon een vrouw om niet alleen te zijn en een beetje verzorgd te worden ofzo. Maar wie dat precies is maakt ze verder geen klap uit.
En die kale alpha mannen in ZA willen gewoon winnen, die hebben hun zinnen er vooraf al opgezet.
Ja mee eens. En natuurlijk kan je je best gaan doen om ‘het patroon te doorbreken’, als je zin hebt om daar tijd en energie in te steken. Maar je kan je ook afvragen of je zin hebt om een volwassen man op te voeden.
Ik vind dat er veel te vaak van vrouwen verwacht wordt dat we dingen fixen. Om de ongemakkelijkheid uit een situatie weg te lachen, om toenadering te zoeken tot een man die geen interesse in je toont want ja hij is daar gewoon niet zo goed in, om mannen te leren hoe normaal contact werkt. En als je die rol fijn vindt, prima. Maar de vanzelfsprekendheid waarmee die rol bij vrouwen gelegd wordt vind ik niet oke. Want die mannen doen dat net zo goed, die reizen af naar een ander land om met een vrouw die ze niet kennen te daten, en verwachten blijkbaar dat zij het werk doet. En dan gaan wij ook nog eens zeggen ja maar die vrouw had toch best wat meer haar best kunnen doen en wat meer rekening kunnen houden met die man? Zij kan toch proberen dat patroon te doorbereken? Alsof deze volwassen mannen niet zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen patronen, die niet gaan over kleine dingetjes maar gewoon basis communicatie. Je bent hun moeder toch niet joh, ik snap heel goed dat vrouwen daar geen geduld meer voor hebben.
Ja ik geloof ook niet dat je iemand dan echt leuk vindt. Je hebt letterlijk geen interesse in die persoon. Dus ze zien in de b&b houder denk ik gewoon een leuke huisgenoot met benefits.
En dan vooral de benefits van lekker verzorgd worden
Helemaal eens hoor, en ik denk dat je laatste zin ook echt zeker meespeelt, de montage. En sowieso moet er af en toe ook wel iets gestaged worden denk ik, of in elk geval dat bepaalde situaties spontaan lijken op tv, maar al wel aangekondigd worden door de crew? Als in: Thijzzzz wist zeker dat die 4e vrouw die dag zou komen.
Montage helpt niet, maar op datingsites kom je ook genoeg van dit soort mannen tegen. Ik zeg er wel eens wat van. Dan worden ze boos of bedanken je hartelijk voor de feedback omdat ze het zelf totáál niet door hebben.
ik vind deze ook heel leuk
https://www.tiktok.com/@mussie2278/video/7403469473803521312?_r=1&_t=8ovUVQajoSu