Onpopulaire mening, maar als iemand (zoals in dit geval Gerard) aangeeft dat hij het lastig vindt om vragen te stellen, dan kun je toch wel Ăets van toenadering zoeken. Ik weet niet meer precies hoe hij het formuleerde, maar van wat ik begreep van het gesprek op de picknick tafel kwam het daar wel op neer. Als het alleen deze vent was, okĂ©, maar blijkbaar is het een patroon en ipv je hakken in het zand te zetten zou je ook iets kunnen doen om het patroon te doorbreken toch? Net als eerder met die Jan (zo heette hij volgens mij?) die aangaf dat hij zichzelf nog even moest herontdekken na het verlies van zijn vrouw. Daarom vond ik het ook sterk van Anja dat ze het zo benoemde, dan kan hij er nog iets mee. In tegenstelling tot Mirjam, die een beetje ging zitten afwachten bij marcel en hem vervolgens wegstuurde omdat hij te weinig vragen stelde.
Begrijp me niet verkeerd, interesse hebben in een ander is wel echt de bare minimum dus ik vind het vreselijk dat we mannen die wel een vraag kunnen bedenken bijna gaan complimenteren
daarnaast snap ik ook niet hoe je geen enkele vraag kunt bedenken voor iemand waarvan je niets weet, maar de montage zal wat dat betreft ook wel een rol spelen.