Hahahaha dit had ik er nooit uitgehaald! Thanks voor de uitleg.
Zonde dat die man nooit een eerlijke kans heeft gekregen. Ben benieuwd of de mannen die nog gaan komen, dat wel gaan krijgen
Hahahaha dit had ik er nooit uitgehaald! Thanks voor de uitleg.
Zonde dat die man nooit een eerlijke kans heeft gekregen. Ben benieuwd of de mannen die nog gaan komen, dat wel gaan krijgen
Ik heb met Arno echt wat Arno had met die arme man.
Ik kan hem echt niet uitstaan en ik vertrouw Niels voor geen centimeter, alles aan hem straalt swindler uit, die heeft sowieso financiële belangen die zwaarder wegen dan Arno. En omdat Arno zo kut is, vind ik het fantastisch hoe hard hij voor Niels valt want Niels gaat hem 100% heel veel pijn doen.
Het staat geschreven in steen.
0 stemmers
Ik snap die vibes helemaal. Alleen heeft Arno geld dan? Ik krijg bij hem en die âB&Bâ juist Ik Vertrek vibes. Alsof ie een avontuur in het buitenland opzocht met een budget van drie stuivers dat na een maand op was en twee linkerhanden en nu vast zit in een soort bouwval.
True maar ik denk dat dus omdat Niels het had over dat hij met een ex was geĂ«migreerd (na 4 maanden of zoiets bizars), dat werkte toen niet en nu is hij weer in NL. Dat schetst wel een beeld van iemand die wel van kansjes houdt. En ik denk dat hij daarbij al zân spaargeld is verloren.
Arno is niet rijk, maar hij bezit wel een huis met land in Frankrijk en Niels kan klussen. Ik zie zeker in dat Niels mogelijk in ruil voor werk verwacht dat hij mede-eigenaar kan worden of iets. Hij ruikt ergens een kansje, ik zie het aan hem.
Ik wil ook weten wat er met Arno aan de hand is. Die zei toch iets van ja ik heb alle banden met Nederland verbroken en wil er niks meer van weten etc
Arno
Mijn theorie is dat Arno (net als Mike) emotioneel onvolwassen is en daarom al zn banden met NL heeft verbroken en hij zich nu commited voelt aan Niels. Ook als George Clooney was gekomen had hij die waarschijnlijk kut gevonden. Hij ziet elke andere man gewoon als indringer bij het bankgeluk dat hij met Niels denkt te ervaren.
Interessante theorie maar ik denk dat als Niels echt een kansje had geroken, hij Arno wat harder zou âlovebombenâ. Ik vind Niels juist wat onverschillig, sloom en al te comfortabel richting Arno. Hij kickt er wel op dat Arno hem zo leuk vindt.
Ik denk uiteindelijk dat het over gaat tussen hen omdat Niels Arno toch niet leuk genoeg vindt en Arno dan met een gebroken hart achterblijft.
Omg haha
mijn hele verhaal
Wat was het hele verhaal dan?
Neuh denk wel iets meer juice bij Arno. Mike is gewoon met zijn ouders meeverhuisd
Haha mijn theorie is dat hij erachter kwam dat hij dat helemaal niet hoefde te doen omdat Arno al gesmolten boter in zân handen was vanaf het moment dat hij hem ontmoette.
Af en toe even een kusje en dan weer lekker bankhangen, luie lovebomber
Ik blijf wel echt gefascineerd door het fenomeen dat zoveel mannen die op bezoek komen bij een vrouw weinig vragen lijken te stellen of interesse lijken te tonen in een vrouw. Ergens is het toch ook een beetje sneu ofzo? Blijkbaar zijn die mannen zo hard op zoek naar een vrouw dat ze op basis van het filmpje al besloten hebben dat dit âhetâ is. Maar daar doe je jezelf toch ook heel erg mee tekort eigenlijk, dat je op basis van een filmpje al tevreden bent met een mogelijke partner zonder dat je diegene echt leert kennen.
En ik heb het idee dat ze vervolgens denken dat ze zichzelf moeten verkopen ten opzichte van hun âconcurrentenâ en daarom maar vooral veel over zichzelf vertellen in de hoop dat de vrouw daar enthousiast van wordt. Blijkbaar niet de voelsprieten hebben om op te merken dat je jezelf juist beter âverkooptâ door ook interesse in de ander te tonen. En in het begin kan ik me nog een beetje voorstellen dat je zelf misschien veel praat door de zenuwen. Sommige mensen gaan daar een beetje van ratelen en vergeten dan een beetje om ook wat aan de ander te vragen. Maar dat zou na een dagje ofzo toch wel een beetje gezakt moeten zijn?
Of zou het niet uit lage standaarden voor een partner komen maar uit een wil om strijd om de vrouw haar hart te winnen van hun concurrenten? Dat ze vooral graag willen winnen en dan daarna wel zien of die vrouw ook echt hun gewenste partner is?
Gewoon wat hersenspinsels haha
Jaja de complot-aap komt uit de mouw bij Thijs: wantrouwen in alles van de overheid. Denk dat deze nieuwe vrouw ook om die reden weg gaat.
Afl 25
JANIS please step up your game
Ohh wat gebeurt er? Heb hem nog niet gezien.
Had verwacht dat RTL alles dat ook maar enigszins neigt naar politiek angstvallig eruit knipt.
Hmmm ik vind dit wel best heftige uitspraken over iemand die in een gemonteerd programma zit. Voor hetzelfde geld komt hij uit de bible belt en hebben ze daar moeite gehad met zijn geaardheid ofzo. Ik vind het wel een beetje ver gaan om op basis van 1 uitspraak over het verbranden van schepen iemand zo af te schilderen
Ik ben pas bij aflevering 10 ofzo
Twee grote gedachtes;
Waarom duurt een aflevering zo langgg. Ik skip de intro, terugblik, vooruitblik en reclames maar damn kan het iets sneller? Hoeveel uren tv zit je wel niet te kijken in totaal wtf. Een half uurtje per aflevering is toch veel beter?
En tweede
Jeetje wat zou het toch fijn zijn als iedereen standaard op zijn 25e een vijftal sessies bij de psycholoog krijgt. ![]()
Al die mensen van 50/60/70+ met issues qua communiceren, passief agressiviteit, invullen, afgeven op de ander ipv naar zichzelf te kijken, veel bezig zijn met zichzelf of juist te veel de ander.
Hoe zijn deze mensen hun leven met daarin sociale relaties in godsnaam doorgekomen ![]()
Ik vind Rick wel echt een liefje. Echt een zachtaardige man die lekker zichzelf is.
Ik vond RJ wel een aantrekkelijke leuke man, maar kreeg toch een beetje de ick van dat tweed-winkel gebeuren. Toen vond ik hem ineens eigenlijk zo cringy en try hard in die over the top Schotse get up ![]()
haha. En ik vind het ook een ick dat zijn partner er zo uit moet zien als hem eigenlijk.
Ohhh en toen Els zo op zn knie ging zitten terwijl die andere op de grond bleef zitten, vond ik ook zoooo ongemakkelijk ![]()
Ja echt ik als kleuter die vroeger bij een random oom of tante die ik één of twee keer gezien had op schoot werd gezet om even op de foto te gaan. Super awkward.
Wat een complete engnek die nieuwe gozer bij Iris. In welke wereld vinden vrouwen dit aantrekkelijk.