Die comments ook blijven tot de dag dat hij terugkomt en dan lekker vakantie gehad daar
23 Albert
Huh hij heeft met Alice gezoend waar Joyce bij was??? Hoe ongemakkelijk. En vervolgens is hij blijkbaar vergeten dat Joyce daarbij was??
Die gast is elke avond toetertje lam volgens mij.
het is carnaval!
Ik vind het echt raar dat Albert Joyce een puppy noemt, en zān eigen kinderen ook? Ik walg echt van deze man??
Hij wilde ook haar pappie of mammie wel zijn
Ja ik snapte ook wel wat hij bedoelde en vind het van Arno ook een beetje dommig overkomen dat hij hem de hele tijd (zogenaamd?) niet begrijpt. Ook met spoiler afl 23 die mok, het was duidelijk bedoeld als een grapje van je je moet hier kiezen tussen allemaal verschillende mannen (met billen), hier is een mok met allemaal verschillende billen. Die kwinkslag kan je smaak niet zijn maar zo moeilijk was het niet te begrijpen hoor. Ik vind het echt sneu dat die man meteen zo in zijn irritatie zit en ik snap ook echt niet waarom. Hoe kan iemand die je zelf hebt uitgekozen op basis van het filmpje zo snel je BEC zijn? Vind het trouwens wel grappig dat ze de hele tijd min of meer dezelfde outfits aan hebben. Toen hij aankwam allebei zoān knullig geruit overhemd met korte mouwen en in het voorstukje zag ik ze allebei met zoān gekleurd T-shirt met zoān nietszeggende print (denk aan beach boys New York since 1952) met daaroverheen zoān vest wat er niet bij staat en een spijkerbroek. Dacht zo op het oog zit je naar jezelf te kijken maar blijkbaar wel een versie die je meteen irriteert?
Hahahaha dit had ik er nooit uitgehaald! Thanks voor de uitleg.
Zonde dat die man nooit een eerlijke kans heeft gekregen. Ben benieuwd of de mannen die nog gaan komen, dat wel gaan krijgen
Ik heb met Arno echt wat Arno had met die arme man.
Ik kan hem echt niet uitstaan en ik vertrouw Niels voor geen centimeter, alles aan hem straalt swindler uit, die heeft sowieso financiƫle belangen die zwaarder wegen dan Arno. En omdat Arno zo kut is, vind ik het fantastisch hoe hard hij voor Niels valt want Niels gaat hem 100% heel veel pijn doen.
Het staat geschreven in steen.
- Ja eens met alles
- Eens dat Niels niet te vertrouwen is, maar Arno is niet kut
- Eens dat Arno kut is, maar Niels is te vertrouwen
- Oneens met allebei, Niels en Arno zijn allebei leuk en oprecht
0 stemmers
Ik snap die vibes helemaal. Alleen heeft Arno geld dan? Ik krijg bij hem en die āB&Bā juist Ik Vertrek vibes. Alsof ie een avontuur in het buitenland opzocht met een budget van drie stuivers dat na een maand op was en twee linkerhanden en nu vast zit in een soort bouwval.
True maar ik denk dat dus omdat Niels het had over dat hij met een ex was geĆ«migreerd (na 4 maanden of zoiets bizars), dat werkte toen niet en nu is hij weer in NL. Dat schetst wel een beeld van iemand die wel van kansjes houdt. En ik denk dat hij daarbij al zān spaargeld is verloren.
Arno is niet rijk, maar hij bezit wel een huis met land in Frankrijk en Niels kan klussen. Ik zie zeker in dat Niels mogelijk in ruil voor werk verwacht dat hij mede-eigenaar kan worden of iets. Hij ruikt ergens een kansje, ik zie het aan hem.
Ik wil ook weten wat er met Arno aan de hand is. Die zei toch iets van ja ik heb alle banden met Nederland verbroken en wil er niks meer van weten etc
Arno
Samenvatting
Mijn theorie is dat Arno (net als Mike) emotioneel onvolwassen is en daarom al zn banden met NL heeft verbroken en hij zich nu commited voelt aan Niels. Ook als George Clooney was gekomen had hij die waarschijnlijk kut gevonden. Hij ziet elke andere man gewoon als indringer bij het bankgeluk dat hij met Niels denkt te ervaren.
Interessante theorie maar ik denk dat als Niels echt een kansje had geroken, hij Arno wat harder zou ālovebombenā. Ik vind Niels juist wat onverschillig, sloom en al te comfortabel richting Arno. Hij kickt er wel op dat Arno hem zo leuk vindt.
Ik denk uiteindelijk dat het over gaat tussen hen omdat Niels Arno toch niet leuk genoeg vindt en Arno dan met een gebroken hart achterblijft.
Omg haha mijn hele verhaal
Wat was het hele verhaal dan?
Neuh denk wel iets meer juice bij Arno. Mike is gewoon met zijn ouders meeverhuisd
Haha mijn theorie is dat hij erachter kwam dat hij dat helemaal niet hoefde te doen omdat Arno al gesmolten boter in zān handen was vanaf het moment dat hij hem ontmoette.
Af en toe even een kusje en dan weer lekker bankhangen, luie lovebomber
Ik blijf wel echt gefascineerd door het fenomeen dat zoveel mannen die op bezoek komen bij een vrouw weinig vragen lijken te stellen of interesse lijken te tonen in een vrouw. Ergens is het toch ook een beetje sneu ofzo? Blijkbaar zijn die mannen zo hard op zoek naar een vrouw dat ze op basis van het filmpje al besloten hebben dat dit āhetā is. Maar daar doe je jezelf toch ook heel erg mee tekort eigenlijk, dat je op basis van een filmpje al tevreden bent met een mogelijke partner zonder dat je diegene echt leert kennen.
En ik heb het idee dat ze vervolgens denken dat ze zichzelf moeten verkopen ten opzichte van hun āconcurrentenā en daarom maar vooral veel over zichzelf vertellen in de hoop dat de vrouw daar enthousiast van wordt. Blijkbaar niet de voelsprieten hebben om op te merken dat je jezelf juist beter āverkooptā door ook interesse in de ander te tonen. En in het begin kan ik me nog een beetje voorstellen dat je zelf misschien veel praat door de zenuwen. Sommige mensen gaan daar een beetje van ratelen en vergeten dan een beetje om ook wat aan de ander te vragen. Maar dat zou na een dagje ofzo toch wel een beetje gezakt moeten zijn?
Of zou het niet uit lage standaarden voor een partner komen maar uit een wil om strijd om de vrouw haar hart te winnen van hun concurrenten? Dat ze vooral graag willen winnen en dan daarna wel zien of die vrouw ook echt hun gewenste partner is?
Gewoon wat hersenspinsels haha
Jaja de complot-aap komt uit de mouw bij Thijs: wantrouwen in alles van de overheid. Denk dat deze nieuwe vrouw ook om die reden weg gaat.
Afl 25
JANIS please step up your game