B&B vol liefde #2

Ohh wat gebeurt er? Heb hem nog niet gezien.
Had verwacht dat RTL alles dat ook maar enigszins neigt naar politiek angstvallig eruit knipt.

4 likes

Hmmm ik vind dit wel best heftige uitspraken over iemand die in een gemonteerd programma zit. Voor hetzelfde geld komt hij uit de bible belt en hebben ze daar moeite gehad met zijn geaardheid ofzo. Ik vind het wel een beetje ver gaan om op basis van 1 uitspraak over het verbranden van schepen iemand zo af te schilderen

13 likes

Ik ben pas bij aflevering 10 ofzo
Twee grote gedachtes;

Waarom duurt een aflevering zo langgg. Ik skip de intro, terugblik, vooruitblik en reclames maar damn kan het iets sneller? Hoeveel uren tv zit je wel niet te kijken in totaal wtf. Een half uurtje per aflevering is toch veel beter?

En tweede

Jeetje wat zou het toch fijn zijn als iedereen standaard op zijn 25e een vijftal sessies bij de psycholoog krijgt. :smile:
Al die mensen van 50/60/70+ met issues qua communiceren, passief agressiviteit, invullen, afgeven op de ander ipv naar zichzelf te kijken, veel bezig zijn met zichzelf of juist te veel de ander.

Hoe zijn deze mensen hun leven met daarin sociale relaties in godsnaam doorgekomen :smile:

13 likes

Ik vind Rick wel echt een liefje. Echt een zachtaardige man die lekker zichzelf is.

14 likes

Ik vond RJ wel een aantrekkelijke leuke man, maar kreeg toch een beetje de ick van dat tweed-winkel gebeuren. Toen vond ik hem ineens eigenlijk zo cringy en try hard in die over the top Schotse get up :grimacing::joy: haha. En ik vind het ook een ick dat zijn partner er zo uit moet zien als hem eigenlijk.

Ohhh en toen Els zo op zn knie ging zitten terwijl die andere op de grond bleef zitten, vond ik ook zoooo ongemakkelijk :joy:

5 likes

Ja echt ik als kleuter die vroeger bij een random oom of tante die ik één of twee keer gezien had op schoot werd gezet om even op de foto te gaan. Super awkward.

7 likes

Wat een complete engnek die nieuwe gozer bij Iris. In welke wereld vinden vrouwen dit aantrekkelijk.

16 likes
Afl 25

Ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik vind Mike best wel oké overkomen sinds deze chick er is, veel relaxter.

En Rick vond ik stom, maar hij nam het wel goed op toen hij naar huis werd gestuurd. Geen drama of lullige opmerkingen.

32 likes

Els wanneer je je ESTA te laat hebt aangevraagd

48 likes

HAHAHA houd op met me

3 likes

Zou Mirjam trouwens echt in die kamer wonen? In afl. 25 zie je daar zo pontificaal een koffer en reistas staan, t voelt meer alsof ze daar tijdelijk even logeert?

4 likes

Of die koffer en reistas is alles wat ze bezit!

2 likes

Heel leuk! Ook echt ander type dan de voorgangers. Ze klinkt trouwens precies hetzelfde als Julia Heetman, een influencer.

1 like

#expatlife

3 likes
afl 25

Ik vind Mike en Kia best chill samen, misschien dat dit wel wat wordt.

Die engnek bij Iris vind ik helemaal niks, hopelijk is hij op haar afgeknapt door haar dansskills en gaat hij zelf naar huis want vrees dat Iris hem niet weg zal sturen. En ben bang dat Jan zn eigen ruiten aan het inslaan is daar. Hij had ook gewoon met Iris moeten gaan dansen ipv compleet naar de achtergrond te verdwijnen zodra die man binnenkwam

Ik snap niet hoe Yvonne het zo lang uit houdt bij thijzzzz,

En ik mis Anja en peet

18 likes

Ep 25

Ja hij helemaal petty omdat de staartmans wel moeite doet
 en ook dat vooruitblikje: ik HAD je mee willen nemen op een date maar ga het lekker niet meer doen! Heeft hij ĂŒberhaupt zelf wel eens initiatief genomen?

3 likes

Ja toen hij zo graag lekker wilde koken voor haar maar zij toen per ongeluk de tijd was vergeten op het terras.

Iris komt gewoon tot de ontdekking dat een man van 75 gewoon oud is en niet past bij wat ze zoekt. Ik krijg wel echt alleen helemaal de kriebels van die engerd

2 likes

Ja same staartmans heeft creepy vibes en heb alsnog een zwak voor yannis maarja

11 likes

Die vriend van hem droeg ook een shirt met daarop groot ‘Pays bah’, die zijn echt Nederland uitgerend samen :sweat_smile:

18 likes

25

Ik krijg ook helemaal de kriebels als Iris zegt dat Peter wel ‘lekker stout is’ :face_vomiting::face_vomiting:
Net als Walter met zn ‘speels’ vorig jaar. Kan het echt niet uitstaan als volwassen mensen zo praten over andere mensen, brr

21 likes