Ik kan wel je mammie zijn
Ik zag trouwens dat Rick een ‘Made in Holland’ tattoo had
Toen Iris zei “Ja hij is wel stout, daar weet ik wel raad mee”, sloeg mn beelddenkende brein ff op hol
Elke keer als iemand hier nu weer zegt YIKES WAT EEN ENGERT CREEP NASTY ZIEKE ENGNEK ga ik helemaal dood met de kennis dat @Kusjessoldaat dat ook allemaal leest
Elke keer als ik hem zie denk ik vooral: wat fijn voor haar dat er geen contact is met deze man en je niet met regelmaat deze man en zijn leren gilets bij je aan tafel hebt zitten
Dit wilde ik net posten!!
Shit ik loop 160 posts achter . Wel dat andere b&b programma met hem erin gekeken.
Ik weet niet waarom maar Mirjam geeft mij Cynthia vibes, kan het helemaal nergens op baseren
Zier ernaar uit dat je straks een nieuwe schoonma hebt!
Heb even nagedacht maar vind dit echt een random vergelijking
Niet Mike die nadat hij zijn vinger in de melkmachine aka satisfyer heeft gestoken eraan ruikt
Ik ooook
Ik zei dit net tegen mijn man (die eindelijk inziet wat voor kwaliteits-tv dit is), Joyce geeft me echt Kloontje vibes
Ja ik snap helemaal waarom. Heeft met haar manier van praten ( geluid en mimiek) te maken, althans daarin snap ik de vergelijking helemaal!
Ik vond haar ook echt weer zo irritant deze aflevering (21). Als een man helemaal niets aan/ over haar vraagt is het niet goed, maar als een andere man aangeeft “ ik heb ook nog wel wat vragen voor je”, is het ook weer niet goed.
Ik vraag me echt oprecht af wat voor man zij zoekt.
Peter van Iris beweegt alleen zij mond als hij praat
op het moment dat hij binnen kwam, hoorde je ook de muziek van flodder, zalige montage
26
huh waarom gaat yvonne nu weg bij thijz?
26
Om tot zichzelf te komen? Ik begrijp het ook niet, heb het idee dat ze niet zo blij was om zomaar gezoend te worden door Thijz? Ze zegt ook zo weinig?
Oh lol nu wel dat gedicht met die kabouter weer in de achtergrond
Sorry maar die gozer bij Iris doet me echt denken aan graaf Dracula.