Ik weet niet waarom maar Mirjam geeft mij Cynthia vibes, kan het helemaal nergens op baseren ![]()
Zier ernaar uit dat je straks een nieuwe schoonma hebt!
Heb even nagedacht maar vind dit echt een random vergelijking
Niet Mike die nadat hij zijn vinger in de melkmachine aka satisfyer heeft gestoken eraan ruikt
Ik ooook ![]()
Ik zei dit net tegen mijn man (die eindelijk inziet wat voor kwaliteits-tv dit is), Joyce geeft me echt Kloontje vibes
Ja ik snap helemaal waarom. Heeft met haar manier van praten ( geluid en mimiek) te maken, althans daarin snap ik de vergelijking helemaal!
Ik vond haar ook echt weer zo irritant deze aflevering (21). Als een man helemaal niets aan/ over haar vraagt is het niet goed, maar als een andere man aangeeft “ ik heb ook nog wel wat vragen voor je”, is het ook weer niet goed.
Ik vraag me echt oprecht af wat voor man zij zoekt.
Peter van Iris beweegt alleen zij mond als hij praat
26
huh waarom gaat yvonne nu weg bij thijz?
26
Om tot zichzelf te komen? Ik begrijp het ook niet, heb het idee dat ze niet zo blij was om zomaar gezoend te worden door Thijz? Ze zegt ook zo weinig?
Oh lol nu wel dat gedicht met die kabouter weer in de achtergrond
Sorry maar die gozer bij Iris doet me echt denken aan graaf Dracula.
Samenvatting
Ze zeggen om tot zichzelf te komen maar zag dat er nog een vrouw kwam. Misschien wilt hij er niet meer twee tegelijk ?
Aflevering 26
Waarom gooit Jan zo zijn eigen glazen in?
En wat is Thijz een viezerik, lijkt alsof ie Yvonne vooral gewoon lekker vindt. Hoop dat ze hem afwijst.
Cringeeeeee die vrouw bij Thijz met haar toneelstukje.
Ja echt omg wat isssssss dit houd op
Peter doet me ook aan jules deelder denken.
Aflv 26
Samenvatting
Ughh bij mirjam, teveel complimenten is niet leuk en gemeend meer. Ik snap Mirjam met het give and take verhaal.
ThijzZzz is tot over zn oren verliefd.
Jan vertrekt denk ik binnenkort. Ik vond van dat uitstapje ook wel apart om wel te zeggen maar niet meer te doen. Doe het wel of zeg niks.
Die Chileense man heeft echt big “where’s my hug” energy, zo iemand met wie je helemaal niet wil flirten maar die relentless is. Ik had hem eerder weggedaan als ik Mirjam was
De hamvraag; heeft je partner ook zo’n staartje???
Extreem Boos denk ik niet, maar denk wel dat hij hints niet oppakt en moeilijk vanaf te komen is.