Samenvatting
Ze zeggen om tot zichzelf te komen maar zag dat er nog een vrouw kwam. Misschien wilt hij er niet meer twee tegelijk ?
Ze zeggen om tot zichzelf te komen maar zag dat er nog een vrouw kwam. Misschien wilt hij er niet meer twee tegelijk ?
Waarom gooit Jan zo zijn eigen glazen in?
En wat is Thijz een viezerik, lijkt alsof ie Yvonne vooral gewoon lekker vindt. Hoop dat ze hem afwijst.
Cringeeeeee die vrouw bij Thijz met haar toneelstukje.
Ja echt omg wat isssssss dit houd op
Peter doet me ook aan jules deelder denken.
Aflv 26
Ughh bij mirjam, teveel complimenten is niet leuk en gemeend meer. Ik snap Mirjam met het give and take verhaal.
ThijzZzz is tot over zn oren verliefd.
Jan vertrekt denk ik binnenkort. Ik vond van dat uitstapje ook wel apart om wel te zeggen maar niet meer te doen. Doe het wel of zeg niks.
Die Chileense man heeft echt big âwhereâs my hugâ energy, zo iemand met wie je helemaal niet wil flirten maar die relentless is. Ik had hem eerder weggedaan als ik Mirjam was
De hamvraag; heeft je partner ook zoân staartje???
Extreem Boos denk ik niet, maar denk wel dat hij hints niet oppakt en moeilijk vanaf te komen is.
De schuurgym van Niels is misschien wel mijn favo stukje b&b ooit
Afl 26
Jan is echt raar ja, hij gaat tegen haar zeggen dat hij een boottochtje wilde doen maar doet het nu niet meer omdat de âdynamiekâ is veranderd? Je kan toch alsnog met zân tweeĂ«n gaan? Hij neemt opeens zo veel afstand alleen door Peter, terwijl ik dan denk, als je haar wil dan doe je toch ook je best?
Joop is zn eigen koffielabel gestart met chef vd Lecq. Zo mooi, je zou bijna denken dat het van tevoren als promo is bedacht
Afl. 26
Ik kan haar echt slecht pijlen. Hoe zij het vertelde leek het alsof het haar overkwam. Maar wat ze verder steeds zegt lijkt het alsof ze hem ook leuk vindt. Toch zo snel weg willen om na te denken lijkt mij niet een heel goed tekenâŠ
Door het shot van Jan bij Iris tijdens de lunch dacht ik even dat hij verderop in het zelfde café alleen zat Ik snap niet zo goed waarom hij de date cancelt maar wel blijft? Wel heerlijk petty gedrag, daar kijk ik voor
Pfff het uitmelken van deelnemers is ook weer begonnen. Origineel weer dit, gaap.
26
Jaaaaan toch laat je niet zo afschepen (hehe)!!
En hot take maar Iris en Staart verdienen elkaar.
Eens
Ik vind het heel stom van Jan dat hij zo doet, maar Iris heeft hem sinds Peter er is geen seconde meer aandacht gegeven lijkt het, dus snap ergens ook wel dat hij iets heeft van âstik er maar inâ
Ik snap niks van de romance tussen thijz en Yvonne
Ik zie de chemie niet tussen Thijz en Yvonne
26
IS RICK WEG GAAN ZE ALSNOG ZINGEN?!
Volgens mij vindt Yvonne Thijz wel leuk, maar weet ze niet of ze daar kan aarden/overeen kan komen met zijn wappie-ideeën, en gaat daarom naar huis om te kijken of ze hem genoeg gaat missen. Althans, zo interpreteer ik het haha
Die is er volgens mij ook niet. Ja van Thijz naar haar maar niet andersom
Hahaha mân vriend zegt net precies hetzelfde