B&B vol liefde #2

Samenvatting

Ze zeggen om tot zichzelf te komen maar zag dat er nog een vrouw kwam. Misschien wilt hij er niet meer twee tegelijk ?

Aflevering 26

Waarom gooit Jan zo zijn eigen glazen in?
En wat is Thijz een viezerik, lijkt alsof ie Yvonne vooral gewoon lekker vindt. Hoop dat ze hem afwijst.

15 likes

Cringeeeeee die vrouw bij Thijz met haar toneelstukje.

13 likes

Ja echt omg wat isssssss dit houd op

3 likes

Peter doet me ook aan jules deelder denken.

Aflv 26

Samenvatting

Ughh bij mirjam, teveel complimenten is niet leuk en gemeend meer. Ik snap Mirjam met het give and take verhaal.

ThijzZzz is tot over zn oren verliefd.

Jan vertrekt denk ik binnenkort. Ik vond van dat uitstapje ook wel apart om wel te zeggen maar niet meer te doen. Doe het wel of zeg niks.

3 likes

Die Chileense man heeft echt big “where’s my hug” energy, zo iemand met wie je helemaal niet wil flirten maar die relentless is. Ik had hem eerder weggedaan als ik Mirjam was

21 likes

De hamvraag; heeft je partner ook zo’n staartje???

9 likes

Extreem Boos denk ik niet, maar denk wel dat hij hints niet oppakt en moeilijk vanaf te komen is.

6 likes

De schuurgym van Niels is misschien wel mijn favo stukje b&b ooit :joy:

43 likes

Afl 26

Jan is echt raar ja, hij gaat tegen haar zeggen dat hij een boottochtje wilde doen maar doet het nu niet meer omdat de ‘dynamiek’ is veranderd? Je kan toch alsnog met z’n tweeĂ«n gaan? Hij neemt opeens zo veel afstand alleen door Peter, terwijl ik dan denk, als je haar wil dan doe je toch ook je best?

10 likes

Joop is zn eigen koffielabel gestart met chef vd Lecq. Zo mooi, je zou bijna denken dat het van tevoren als promo is bedacht

17 likes

Afl. 26

Ik kan haar echt slecht pijlen. Hoe zij het vertelde leek het alsof het haar overkwam. Maar wat ze verder steeds zegt lijkt het alsof ze hem ook leuk vindt. Toch zo snel weg willen om na te denken lijkt mij niet een heel goed teken

Door het shot van Jan bij Iris tijdens de lunch dacht ik even dat hij verderop in het zelfde café alleen zat :sweat_smile: Ik snap niet zo goed waarom hij de date cancelt maar wel blijft? Wel heerlijk petty gedrag, daar kijk ik voor :two_hearts:

8 likes

Pfff het uitmelken van deelnemers is ook weer begonnen. Origineel weer dit, gaap.

5 likes

26

Samenvatting

Jaaaaan toch laat je niet zo afschepen (hehe)!!

En hot take maar Iris en Staart verdienen elkaar.

10 likes

Eens

Samenvatting

Ik vind het heel stom van Jan dat hij zo doet, maar Iris heeft hem sinds Peter er is geen seconde meer aandacht gegeven lijkt het, dus snap ergens ook wel dat hij iets heeft van “stik er maar in”

Ik snap niks van de romance tussen thijz en Yvonne

20 likes

Ik zie de chemie niet tussen Thijz en Yvonne

12 likes

26

IS RICK WEG GAAN ZE ALSNOG ZINGEN?! :rage:

25 likes

Volgens mij vindt Yvonne Thijz wel leuk, maar weet ze niet of ze daar kan aarden/overeen kan komen met zijn wappie-ideeën, en gaat daarom naar huis om te kijken of ze hem genoeg gaat missen. Althans, zo interpreteer ik het haha

11 likes

Die is er volgens mij ook niet. Ja van Thijz naar haar maar niet andersom

5 likes

Hahaha m’n vriend zegt net precies hetzelfde :sob:

4 likes