B&B vol liefde #2

Aflevering 6

misschien ligt het aan mij, maar ik vond Jan dus helemaal niet 10 jaar jonger lijken dan René

20 likes

Nee dat leek hij ook niet, die man ziet er uit als een bejaarde en dat is t ook

28 likes

Nee vind ik ook niet, maar vond het gewoon grappig haha omdat die René zo vol van zichzelf lijkt

13 likes

Ik vind haar echt een heerlijke vrouw. Ze doet me ook zo denken aan een goede vriendin van mijn moeder haha.

7 likes

Staat ie er vannacht om 00:05 er nou op?!!?!?

Ik moet weten hoe het afloopt met Joop, het moet wel toptv zijn.

9 likes

Ik vind Albert echt een moeilijke man tot nu toe, niet spontaan/sympathiek & veel bij haar leggen. Ben benieuwd of hij echt een klik gaat hebben met iemand.

19 likes

Hottake: die eerste vrouw bij hem was echt super saai, onzeker en gewoon te dorps voor hem.

Denk dat Gosha veel beter bij hem past, die is ook meer werelds en grootser.

9 likes

Ik vind wel dat zij beter verdient dan hem maar goed, ik vind die Albert gewoon helemaal niks

13 likes

Ik ook! Hij komt over alsof ie ineens heel kwaad kan worden en dat vind ik eng. Hij had ook wel even wat duidelijker kunnen zijn tegen die eerste vrouw jemig. (Dit allemaal wel gebaseerd op een paar minuten geknipte tv natuurlijk)

Hij is ook steeds zo moe, waarom doet hij mee? Net een paar maanden single en twee kleine kindjes en groot hotel te runnen toch?

16 likes

Wat een figuur zeg. Ben je ook 74 en dan zó kinderachtig en zuur. Het lijkt bijna een sketch zo vies afgunstig.

20 likes

Afl 9

Haha kut Thijz die wou nog even een achterdehandje op een andere camping houden, voor het geval dat

19 likes

9

ZOOO R-J EVEN TWEE DIKKE PAKKERDS BIJ HET AFSCHEID

12 likes
afl. 9

Ik heb terug gespoeld omdat ik dacht dat ik het verkeerd zag maar het echt vol op de mond toch??

7 likes

Afl 9

Thijz met zijn verhaal over dat busje, fantastisch.

Het komt ook gewoon niet in Joop op, dat het ook een mogelijkheid is dat Anja zich niet tot hem aangetrokken voelt :joy: En dan helemaal over de zeik zijn ipv denken: Oké, we matchen niet, ik ga ervandoor.

11 likes

Ik zag in een tiktokfilmpje van Libelle(ja dat blijkt mijn algoritme plek) dat albert samen Beter Bed heeft opgericht en zijn broer doorgegaan is met Swiss Sense

11 likes

denk dat dit niet klopt want de wiki zegt dat beter bed is opgericht door Pieter en Marc Diks, en Swiss Sense bestond al langer en was opgericht door Piet diks

3 likes

Ow sorryy fake news!!

5 likes

En weet jij wat Alberts achternaam is? Diks! Hij is de vierde broer, die later instapte! Zie:
B&B Vol Liefde-kandidaat Albert komt uit Quote 500-familie

16 likes

Nee hoor!

5 likes

Die bedrijven zitten hier in de regio en ik hoor meerdere verhalen dat die eigenaar/baas van Swi.ss niet al te sympathiek is. Weet niet of die hele familie dezelfde attitude heeft als Albert maar dat vind ik ook geen aardige man.

2 likes