B&B vol liefde #2

26

Vraag me af als die nieuwe bij Thijz ook een “lekker wijf” was of ie dan nog zo verliefd was op Yvon

4 likes

Bij Yvonne denk ik steeds, ben jij niet gewoon verkeerd ingedeeld en hoor jij niet in Schotland te zitten?

10 likes

Huh Yvonne van bij Thijz?! Nee joh

4 likes

Dit viel ons ook op tijdens het kijken! Lijkt wel alsof er botox in z’n wangen zit, zo strak staan ze.

2 likes

Ja ik vind haar dus heel posh overkomen en snap niet wat ze bij die viezerik doet!

3 likes

Nee maar iedereen die zich gewoon fatsoenlijk kleed en niet dweilt met een waanzinnige gore dweil hoort daar al niet thuis. Maar vind haar ook echt niet passen bij RJ

5 likes

26

Jeetje die liefdesverklaring van Thijz vond ik best heftig wel ineens hoor. Zag bij Yvonne ook niet hetzelfde eigenlijk.

En Jeetje wat vind ik Iris triest. Zo trots vertellen dat ze op de tafel heeft gedanst 's avonds :roll_eyes: kijk mij eens wild en jeugdig zijn.
Jan vind ik wel sneu eigenlijk, Iris heeft niet eens door dat ze Jan zo links laat liggen.

David vind ik maar een onoprechte slijmbal. Heel arrogant ook.
Al vind ik wel dat Mirjam hele tegenstrijdige signalen afgeeft, maar dat doet ze vanaf het begin al bij alle mannen. Alleen maar zeggen hoe leuk ze alles vindt en zoveel ongemakkelijk lachen maar nooit echt aangeven hoe ze iets vindt. Tegen Rick zeggen hoe leuk ze het vindt dat hij zingt en dan in de camera zeggen dat ze het maar ongemakkelijk vindt.

Over Arno heb ik niets te melden want die is saaaai en humorloos

19 likes
aflevering 26

Jezus jan ga gewoon naar huis toe. Super petty.

5 likes

Ja fair enough, naast Thijz lijkt iedereen posh :nail_care:

5 likes

26

Ja maar dan kan ie beter weggaan toch? Bedoel nu gooit ie min of meer de handdoek in de ring door die dates te cancelen, wat heeft het dan nog voor zin om te blijven. Denk trouwens dat als hij op fysiek vlak wat voortvarende te werk was gegaan dat Iris ook voor hem gevallen was. Die is volgens mij gewoon botergeil en valt voor iedere man die haar aanraakt.

Mirjam is over David veruit het meest enthousiast van alle kandidaten tot nu toe, maar ik zie hen samen helemaal niet voor me.

Die vrouw van Thijz die er nu is (waarmee ie gezoend heeft, ben haar naam even kwijt) vind ik trouwens ook veel te normaal voor die onhygiënische wappie Thijz.

6 likes

26

Vind José wel een leuke vrouw
die nieuwe bij Thijz.
.

7 likes

Aflevering 26

Wow dus Jan staat daar steeds te koken voor Iris en haar gasten en dan gaat ze klagen dat er nog vieze vaat staat de volgende ochtend?? En zeggen: nooit meer een man die van koken houdt…
Run Jan, RUN!!

83 likes

Waarom zijn er geen beelden van die afterparty bij Iris

13 likes

Afl 26

Jan dacht gewoon dat ie Iris al in the pocket had. Ook met zn naaiactie richting die Karel (natuurlijk wist ie dat Karel hem kon horen bellen en op zijn kamer was). En nu is ie petty dat Iris opeens meer aandacht voor iemand anders heeft

9 likes

Afl 26

dat shot van Iris met let’s party zou net zo goed een reclame voor zon zuipen ziekenhuis zijn. Echt zo’n dronken puber

7 likes

Die Babette van vorig jaar die bij Joy kwam is opeens helemaal in de heer. Iets te veel naar Isa Kriens geluisterd?
Valt me echt op dat die dom rechts new age mensen allemaal naar god keren.

10 likes

De b&b boot van Peter ligt in de Biesbosch. Nu vaart mijn vader als hobbyfotograaf bijna elk weekend daar en elke keer krijg ik een update of hij hem en/of iris al heeft gezien.

Nog geen Iris gezien, haha

22 likes

jan die vindt zijn leven daar verder veel te chill om zelf weg te gaan, lekker elke ochtend zwemmen, even mediteren, lekker buiten koken, hij geniet daar denk ik genoeg van om niet zelf weg te gaan

9 likes

Vergeleken met Thijz is iedereen posh en netjes :joy:

7 likes

ja wie maakt hier een meme / gifje van please?! deze kan ik veelvuldig gebruiken namelijk

3 likes