B&B vol liefde #2

Je hebt Jan wel vier jaar ouder gemaakt dan hij is, hij is 74.

5 likes

Ik zag net een post dat ze een jaar in een gemeenschap gaat wonen om te leren over de heer :sob:

4 likes

Jij

6 likes

ik ben 35+ ik kan dat helemaal niet joh

3 likes

Seniorweb.nl

5 likes

Dat is nog geen 74 zoals Jan

4 likes

aflevering 26

Hoezo heeft Jan het na 48 uur al opgegeven :’)
En heb ik iets gemist of ging Yvonne drie seconde nadat Thijzz aangegeven had dat hij verliefd was naar huis. Ik snap er niets van. Verder zijn afleveringen met Arno en Mirjam zo saai.

6 likes

Vind het echt heel extreem die omslag

3 likes

Ik ben aan het bijkijken maar moet alvast even kwijt dat ik Thijz ZO’N viezerik vind, de geluiden die hij maakt tijdens elke knuffel met Yvonne en steeds die hand op haar kont IEL. Hij gaat ook van 0 naar 100 trouwens hij is eerst medium enthousiast over haar, dan zoent hij haar op haar mond en nu is hij ‘‘stapelverliefd’’. Hoop dat Yvonne wegrent

Oja en Janis doet zo petty, dudeeee. "Ik had een boottocht georganiseerd, maar misschien moet je Peter vragen’’ :roll_eyes:

Ik denk dat ik Arno zo vervelend vind omdat hij zo’n zeurderige manier van praten heeft. Zijn toon staat me niet aan, lijkt me echt zo iemand die overal wel iets over te zeiken en te zeuren heeft

17 likes

De afleveringen worden steeds minder boeiend maar wat nooit faalt om te vermaken is het zien van mannelijke ego’s die gekrenkt worden en hoe die mannen daar vervolgens op reageren :smiling_face_with_tear:

21 likes

Mag ik even lachen om dat treurige bloemenperkje in een lelleke vinex wijk waar ze bloemen gaat plukken? :joy: niet helemaal de vibe

8 likes

Ik heb het gevoel dat er zoveel uit het “liefdesverhaal” van Yvonne en Thijz geknipt moest worden door wappiegedoe, dat wij nu zoveel context missen waardoor niemand snapt waar deze liefde ineens vandaan komt. Er wordt zoveel geknipt bij hem, vrouwen die ineens weggaan etc. Je moet echt mega tussen de regels door lezen/dingen invullen, om er nog een touw aan vast te kunnen knopen

52 likes

Krijg er helemaal de kriebels van

1 like

Ik heb het idee dat elke dom rechtste spiriewierie persoon omslag maakt naar een religie

12 likes

Klopt ja, Yvonne’s lichaamstaal viel me in deze aflevering ook erg op. Soms lijkt ze gewoon een beetje angstig voor Thijz ofzo en dus praat ze maar mee

14 likes

Hij betast haar ook steeds ongevraagd (of zo lijkt het iig), ‘‘toen zoende hij me ineens op mijn mond’’, dat klinkt niet echt alsof het wederzijds was. Bij de eerste ontmoeting zat hij al aan haar kont, dat is toch niet normaal?? Ik zou ook angstig zijn.

15 likes

Afl 26 thijz is haar gewoon enorm aan het lovebomben en het is super slim dat ze even afstand neemt, hopelijk ziet ze het dan ook in

15 likes

De zweefteef naar christen pipeline is heel erg gebruikelijk for some reason! Vind het altijd wel grappig om te zien, blijkbaar mensen die erg zoekende zijn naar de zin van het bestaan en dan toch uiteindelijk in de armen van de kerk eindigen

17 likes

Ze wil zelfs haar tatoeages laten weglaseren ivm haar relatie met god :sob:

5 likes

Vooruitblik afl 28

Die scene van Albert in bad, ECHT WAAROM.

11 likes