IK HAAT THIJZ
Samenvatting
(oke dit is heftig, maaar ff doe normaal na dat afscheid van die andere vrouw, wat een lul)
IK HAAT THIJZ
(oke dit is heftig, maaar ff doe normaal na dat afscheid van die andere vrouw, wat een lul)
Ik loop een paar afleveringen achter maar die man bij Arno die dan met die domme Pippi Langkous quote komt, ughh
Ik denk vooral dat ze tijd en afstand koopt om makkelijker weg te rennen. Al zag het er in het voorstukje van de volgende aflevering niet veelbelovend uit wat dat betreft…
Ik vind het altijd een beetje eng als mensen zo snel en heftig kunnen switchen in heel hun wereldbeeld =’) Krijg ook echt sekte vibes door die gemeenschap. Kan die post nu niet zo snel terugvinden.
Volgt iemand lizzard curve op TikTok? Zij is verliefd op Thijzzz haha en zelf is ze ergens in de twintig ofzo
Hahahah ja! Ik vraag me af of dit geen act is.
Ik zag Kia net voorbij komen op TikTok omdat ze vriendinnen is met Sophie Milzink. Zag toen dat Kia ook een vrij uitgebreide TikTok heeft met OOTDs. Nu vind ik haar minder leuk
Ja dat had ik ook precies hetzelfde
Omg ik vind Louise bij RJ zoooo’n klein kind. Zo competitief. Echt genant
Waaarom laat die nieuwe vrouw bij Albert die andere vrouw haar koffer tillen? Zeker als ie zo zwaar is
Dat is toch het toppunt van delusional.
Afl 27
Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik de aflevering midden in de nacht had gekeken, maar ik snap de krantengrap nog steeds niet
Ja en kon je hem verstaan ? Mag ook wel ondertiteld zeg
Of ze dan al hoogtevrees heeft, als ze op een krant van nog geen halve cm staat denk ik?
Maar het is geen goede grap
Volgens mij had ze dat al voor dat programma omdat ze een mode achtergrond heeft
Ik vind Arno (en Niels) iets heel kinderachtigs over zich heen hebben. Ik overweeg bijna gewoon te gaan doorspoelen want ik vind het zo cringe om naar te kijken
Ik heb de halve aflevering vandaag lekker gestofzuigd want alles met Arno vind ik zo saai
Die krijgt de laatste weken echt veeeeel te veel schermtijd. Als ik naar Arno wil kijken ga ik wel naar de jack en jones
Ik wist dat Albert nog steeds vieze plannen had zodra Monique binnen liep. Echt precies zo’n tweede Joyce kindvrouwtje met rimpels maar dan lijkt ze ook nog op Ellemiek Vermolen. Denk dat Albert op uiterlijk Joyce wil dumpen voor haar.
Ik kan het ook zo niet aan en ook constant die eetgeluiden uuuglh
Ik snap werkelijk nog steeds niet wat die vrouwen in Albert zien. “Ik denk dat wij soulmates zijn” echt hoe tf?