B&B vol liefde #2

Ik denk voornamelijk door zijn geld/familie.

7 likes

Dat wordt steeds gezegd maar dat gaat toch tot op zekere hoogte denk ik dan, ze moeten hem toch ergens wel leuk vinden. Ik zie het niet

6 likes

Sjaak dan hè

2 likes

Over uitmelken gesproken :sweat_smile::sweat_smile:

18 likes

Wie zijn dit?

6 likes

Benjamin en Joshua van de wintereditie!

4 likes

Zou de wijn uit zo’n kartonnen doos in Frankrijk wél lekker zijn? :sweat_smile:

3 likes

Ja echt. Gister bij rtl boulebard ofzo ging het er ook over en toen was die B&B eigenaar nog net zo negatief ovef Joshua ‘van mij had dit niet gehoeven’, enz. Ja ehh je hebt zelf ja gezegd tegen dit programma? Je kon ook meteen zeggen nee geen behoefte aan, ipv eerst weer met je kop op tv te gaan :joy:
Maarja ze moeten toch een beetje relevant blijven he

11 likes

Echt hoor, altijd zo negatief doen ook over die Joshua maar dan wel weer hier aan mee doen… pffffft.

7 likes

Heb jij de winter editie gezien?

• Nee
  • Ja was leuk
  • Ja was niet leuk

0 stemmers

3 likes

Ik moet wel zeggen ik herinner me alleen nog Saul en Amy Rose (?) en Joshua/bochelman en verder weet ik gewoon niet meer wie erin zat

9 likes

Ze dragen ook allemaal van die lekkere wifebeatertjes in verschillende kleuren.

10 likes

Durf ik dit te googlen?

Wacht ik denk racerback hemdjes

4 likes

Die Monique praat echt 1-op-1 hetzelfde als Roos Rrreedijk van Kopen Zonder Kijken

11 likes

Sorry maar hoe kun je As - dit is mijn grens - trid nou vergeten?

3 likes

Dat was niet de winter versie toch?

8 likes

Ja ik zat hier ook nog over te denken en herinner me verder ook niemand eigenlijk. Of zat er niet zo’n man nog ergens alleen bovenin Zweden met zo’n muts op?

2 likes

Niet? Het was in Oostenrijk?

Edit: Oja oke laat maar dan.

4 likes

Nope was de zomereditie!

2 likes

Hahaha in Oostenrijk bestaan ook gewoon seizoenen? Die hele scène was in het groen met korte mouwen

17 likes