Ik denk voornamelijk door zijn geld/familie.
Dat wordt steeds gezegd maar dat gaat toch tot op zekere hoogte denk ik dan, ze moeten hem toch ergens wel leuk vinden. Ik zie het niet
Sjaak dan hè
Wie zijn dit?
Benjamin en Joshua van de wintereditie!
Zou de wijn uit zoân kartonnen doos in Frankrijk wĂŠl lekker zijn?
Ja echt. Gister bij rtl boulebard ofzo ging het er ook over en toen was die B&B eigenaar nog net zo negatief ovef Joshua âvan mij had dit niet gehoevenâ, enz. Ja ehh je hebt zelf ja gezegd tegen dit programma? Je kon ook meteen zeggen nee geen behoefte aan, ipv eerst weer met je kop op tv te gaan
Maarja ze moeten toch een beetje relevant blijven he
Echt hoor, altijd zo negatief doen ook over die Joshua maar dan wel weer hier aan mee doen⌠pffffft.
Heb jij de winter editie gezien?
- Nee
- Ja was leuk
- Ja was niet leuk
0 stemmers
Ik moet wel zeggen ik herinner me alleen nog Saul en Amy Rose (?) en Joshua/bochelman en verder weet ik gewoon niet meer wie erin zat
Ze dragen ook allemaal van die lekkere wifebeatertjes in verschillende kleuren.
Durf ik dit te googlen?
Wacht ik denk racerback hemdjes
Die Monique praat echt 1-op-1 hetzelfde als Roos Rrreedijk van Kopen Zonder Kijken
Sorry maar hoe kun je As - dit is mijn grens - trid nou vergeten?
Dat was niet de winter versie toch?
Ja ik zat hier ook nog over te denken en herinner me verder ook niemand eigenlijk. Of zat er niet zoân man nog ergens alleen bovenin Zweden met zoân muts op?
Niet? Het was in Oostenrijk?
Edit: Oja oke laat maar dan.
Nope was de zomereditie!
Hahaha in Oostenrijk bestaan ook gewoon seizoenen? Die hele scène was in het groen met korte mouwen