B&B vol liefde #2

Heb jij de winter editie gezien?

• Nee
  • Ja was leuk
  • Ja was niet leuk

0 stemmers

3 likes

Ik moet wel zeggen ik herinner me alleen nog Saul en Amy Rose (?) en Joshua/bochelman en verder weet ik gewoon niet meer wie erin zat

9 likes

Ze dragen ook allemaal van die lekkere wifebeatertjes in verschillende kleuren.

10 likes

Durf ik dit te googlen?

Wacht ik denk racerback hemdjes

4 likes

Die Monique praat echt 1-op-1 hetzelfde als Roos Rrreedijk van Kopen Zonder Kijken

12 likes

Sorry maar hoe kun je As - dit is mijn grens - trid nou vergeten?

3 likes

Dat was niet de winter versie toch?

8 likes

Ja ik zat hier ook nog over te denken en herinner me verder ook niemand eigenlijk. Of zat er niet zo’n man nog ergens alleen bovenin Zweden met zo’n muts op?

2 likes

Niet? Het was in Oostenrijk?

Edit: Oja oke laat maar dan.

4 likes

Nope was de zomereditie!

2 likes

Hahaha in Oostenrijk bestaan ook gewoon seizoenen? Die hele scène was in het groen met korte mouwen

17 likes

Maar ze ging ook zo’n hele eigenwijze man leren skieën toch? Of was dat weer iemand anders?

3 likes

Dat was Edith

9 likes

Dat was die iconische scène met Edith!

5 likes

Oke dat was blijkbaar Edith. Ik heb Edith en Astrid in mijn hoofd tot 1 persoon gemorphed blijkbaar. Sorry voor de verwarring allemaal! Edith is inderdaad forgettable.

4 likes

Ja had het opgezocht en je had hem inderdaad, (Guido) Edith met die skiescapades en zo’n slappe vaatdoek Marco ook ergens in Scandinavië geloof ik

5 likes
Samenvatting

Thijz is zoooo heftig en intens, ik zou dat echt niet aan kunnen, Yvonne doet ook heel ongemakkelijk

Henk Jan is ook crazy denk ik, “tranen in mn ogen toen ik je zag” en waarom krijgt Arno zoveel afleveringen ineens. Waar is Anja!!!

12 likes

27

Wat een saaie wijfen zitten er nu bij RJ zeg

Zero humor ook, dat moment in die auto was ook zo ongemakkelijk

18 likes

Hadden we het al gehad over dat ons Gosha ook mee heeft gedaan met First Dates?

7 likes

Ons Gosha :joy::joy:

2 likes