Maar ze ging ook zo’n hele eigenwijze man leren skieën toch? Of was dat weer iemand anders?
Dat was Edith
Dat was die iconische scène met Edith!
Oke dat was blijkbaar Edith. Ik heb Edith en Astrid in mijn hoofd tot 1 persoon gemorphed blijkbaar. Sorry voor de verwarring allemaal! Edith is inderdaad forgettable.
Ja had het opgezocht en je had hem inderdaad, (Guido) Edith met die skiescapades en zo’n slappe vaatdoek Marco ook ergens in Scandinavië geloof ik
Samenvatting
Thijz is zoooo heftig en intens, ik zou dat echt niet aan kunnen, Yvonne doet ook heel ongemakkelijk
Henk Jan is ook crazy denk ik, “tranen in mn ogen toen ik je zag” en waarom krijgt Arno zoveel afleveringen ineens. Waar is Anja!!!
27
Wat een saaie wijfen zitten er nu bij RJ zeg
Zero humor ook, dat moment in die auto was ook zo ongemakkelijk
Hadden we het al gehad over dat ons Gosha ook mee heeft gedaan met First Dates?
Ons Gosha
Ik kijk vooruit, maar loop een aflevering achter. Even geeeeen idee welke aflevering dit is, maar:
Thijzzzz en Yvonne
Ik heb het idee dat ik 10 afleveringen heb gemist, want eerst vroeg Yvonne zich af of t wel een match was want wappie. Nu zijn ze ineens verliefd en vijf minuten later gaat ze naar huis???
Ik zit nu te kijkend naar een dansende Iris en Peter. Peter die dan zegt dat Iris en hij niet samen kunnen dansen want zij schopt steeds tegen hem aan. En Iris maar denken dat ze zo goed kan dansen . En dan Yannis die Peter een soort John Travolta look a like noemt. Wat een tv weer jongens
‘Is hij knap?’
‘Hij is niet lelijk’
Aflevering van vandaag:
Ik heb ook echt continu dat ik ineens bewust word dat ik afgeleid ben en niet meer aan het kijken en altijd was Arno dan in beeld mijn hoofd gaat gewoon uit en een spelletje spelen op mijn telefoon dan
Net een shot uit temptation island of ex on the beach
27
Snapte er niks van bij Thijz vandaag. Hij en Yvonne leken echt totaal verschillende verwachtingen te hebben van die dag apart, ze spraken daar zoo anders over? Lijkt ook alsof Thijz helemaal niet verteld heeft dat er in de tussentijd nog een andere vrouw is geweest?
Bij RJ was er echt geen chemie, met beide vrouwen niet. Maar zijn grappen waren ook wel slecht hoor vandaag. Awkward was het.
Arno: ja nog steeds saai.
Albert: wat een vaag monoloog hield hij ook weer? Dat geklop op zn hoofd en zn hart en day dan 1 van die vrouwen zegt: ja precies!! Que??
Samenvatting
Ik heb bij rj ook heel erg het idee dat ik hem gewoon kan horen denken “was els er nog maar”, die twee vrouwen die er nu zitten snappen hem gewoon niet zoals els dat deed
Die andere vrouw bij thijzzzz leek me best leuk maar good for her dat ze weer lekker naar huis is.
En Albert en zn monoloog, die vrouw met dat donkere haar komt over alsof ze heel graag wilt maar Albert vond haar vanaf het moment dat hij haar zag al niks want ze is niet blond. Vond het ook heel onbeleefd dat hij hun leeftijd ging vragen
hehhh die waren toch met ruzie uit elkaar gegaan toen? alles voor de