B&B vol liefde #2

Uhhhh als je dit al niet mag vragen aan je toekomstige partner :joy:

34 likes

Met z’n allen: YAMASSSS!

8 likes

Dat heurt bij de lifestyle van de elite natuurlijk. Zware dingen zijn voor werklui

2 likes

Ik denk eerder dat RJ Margreeth mist

5 likes

27

Ja vond het bij Thijz ook zo raar, hij zat in dat busje helemaal een betoog te houden dat ie verliefd op haar is en zij reageerde zo kil en je zag haar echt denken wtf gast doe normaal
Heb echt het idee dat zij actrice is (is ze ook van beroep toch?) en ze dit gewoon moeten spelen voor de verhaallijn want verder valt er niks te vertellen. Dan gaan ze nu verliefd doen en bij de reunie is het “ja we hebben nog wel contact gehad na de opnames maar we waren te verschillend dus het werkte niet”

10 likes

Albert was gewoon toch zo dronken als de pest, toen hij ging kloppen op zn hoofd en hart. En die vrouwen ook maar begripvol knikken? What de hell

Als iemand bij mij zou komen en in zowat de eerste zin zou zeggen “Ja ik had al gevoeld dat ik nummer 4 zou zijn, 4 jaar geleden dordogne, ben helderziend”, had ik hem echt direct weer z’n auto in gebonjourd. Die is nie goe joh

24 likes

Nee maar vergeet even niet dat hij ook een engel zag die niet van vorm veranderde!

11 likes

En aan die vrouw met het donkere haar vroeg hij het al voor de tweede keer, want toen was ie nog zo van ‘nouuu dat zou ik je echt niet geven!’. Alweer vergeten dus :laughing:

10 likes

Afl videoland vandaag

ik vond het zo leuk dat Arno eigenlijk spottend vroeg ‘ben je helderziend ofzo?’ En het antwoord toen ja was. Ongemakkelijk voor beide heren😂

15 likes

Nee niet zo, je mag dat wel vragen natuurlijk maar vond het op deze manier, terwijl ze met zn tweeĂ«n naast elkaar zaten, gewoon ongepast want het voelde meer als "wie is er beter* ofzo, “wie is er het jongste en dus voor mij het interessantst”.
Hij is alleen geĂŻnteresseerd in blonde jongere vrouwen

4 likes

Hij zegt én de quote niet goed, én het is niet van pippi langkous!! :rage:

23 likes

Ohh dat laatste vooral!! Ik word zo onredelijk woest wanneer dit gezegd wordt als zogenaamde Pippi quote

8 likes

Hoezo Thijz is een wappie?
Hij heeft anders z’n mouw al opgestroopt voor een coronaprik.

41 likes

Aflvering 27

Samenvatting

Omg die fazanten plukken. RJ zit ze nu echt zo testen. Louise is veel te fanatiek, gaat wel lekker mee in zn kledkng stijl. En die andere vrouw vind het volgens mij maar niks. RJ is wel saai aan het worden om te kijken met deze twee vrouwen.

Lichaamstaal van yvonne lijkt niet overeen te komen met thijzzz. Hij ook heletijd hmmm mmm jaaah blah blah.

Ik denk dat die nieuwe man snel weg is bij Arno.

8 likes

Vond echt naar hoe paardenstaartje sprak over dat dansen met Iris. Zag er gewoon gezellig uit. Geklungel, ja tuurlijk maar hij deed er echt zo bitter over dat het niet goed was en zij hem niet liet leiden
 en ze schopte hem ook steeds oh jee toch arme vent.

Also

hnnng smakelijk

15 likes

Ja leave Iris alone ze wil gewoon dansen

12 likes

Ik vind het echt heel saai worden? Ik vind alleen Anja grappig. RJ wordt inderdaad steeds minder leuk om naar te kijken. Iris en graaf Dracula vind ik ook vervelend en wie doen er verder ĂŒberhaupt mee?

17 likes

Gekke Thijz, Mike en Albert

2 likes

Mirjam

5 likes

Oh ja, nou Albert inmiddels ook niet meer helemaal :joy: die is niet eens meer thuis.

@Bertha oh Mirjam! Volgens mij is ze best leuk maar in het programma zelf komt ze echt niet tot haar recht. Mega zakelijk, gesloten en ingetogen. Boooooring.

4 likes