B&B vol liefde #2

Nee niet zo, je mag dat wel vragen natuurlijk maar vond het op deze manier, terwijl ze met zn tweeën naast elkaar zaten, gewoon ongepast want het voelde meer als "wie is er beter* ofzo, “wie is er het jongste en dus voor mij het interessantst”.
Hij is alleen geïnteresseerd in blonde jongere vrouwen

4 likes

Hij zegt én de quote niet goed, én het is niet van pippi langkous!! :rage:

23 likes

Ohh dat laatste vooral!! Ik word zo onredelijk woest wanneer dit gezegd wordt als zogenaamde Pippi quote

8 likes

Hoezo Thijz is een wappie?
Hij heeft anders z’n mouw al opgestroopt voor een coronaprik.

42 likes

Aflvering 27

Samenvatting

Omg die fazanten plukken. RJ zit ze nu echt zo testen. Louise is veel te fanatiek, gaat wel lekker mee in zn kledkng stijl. En die andere vrouw vind het volgens mij maar niks. RJ is wel saai aan het worden om te kijken met deze twee vrouwen.

Lichaamstaal van yvonne lijkt niet overeen te komen met thijzzz. Hij ook heletijd hmmm mmm jaaah blah blah.

Ik denk dat die nieuwe man snel weg is bij Arno.

8 likes

Vond echt naar hoe paardenstaartje sprak over dat dansen met Iris. Zag er gewoon gezellig uit. Geklungel, ja tuurlijk maar hij deed er echt zo bitter over dat het niet goed was en zij hem niet liet leiden… en ze schopte hem ook steeds oh jee toch arme vent.

Also

hnnng smakelijk

15 likes

Ja leave Iris alone ze wil gewoon dansen

12 likes

Ik vind het echt heel saai worden? Ik vind alleen Anja grappig. RJ wordt inderdaad steeds minder leuk om naar te kijken. Iris en graaf Dracula vind ik ook vervelend en wie doen er verder überhaupt mee?

17 likes

Gekke Thijz, Mike en Albert

2 likes

Mirjam

5 likes

Oh ja, nou Albert inmiddels ook niet meer helemaal :joy: die is niet eens meer thuis.

@Bertha oh Mirjam! Volgens mij is ze best leuk maar in het programma zelf komt ze echt niet tot haar recht. Mega zakelijk, gesloten en ingetogen. Boooooring.

4 likes

Oja ik had al het idee dat ik iemand vergat

3 likes

Ik vond RJs grapjes ook wat minder. Maar volgens mij heeft hij Els gewoon nodig hiervoor. Zij is wel echt grappig en gevat en reageerde altijd goed op RJs grappen, tilde zijn humor naar een hoger niveau :stuck_out_tongue_closed_eyes:

18 likes

Arno :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik vond het wel even fijn dat Albert niet thuis was. Die villa had meteen iets sereens, zo met die twee vrouwen die elkaar opvingen en verwelkomende Nela die óók nog eens zo lief helpt met die loeizware koffer. Even met de meiden. Even vakantie van graaf Albert met zn dronken neus.

Nu hij terug is valt me op dat zijn stem klinkt alsof zn neus vol zit met stro of haar ofzo, echt een goor stemgeluid

20 likes

Ik vind Albert echt lijken op Willibrord Frequin

48 likes

Afl. 28

Ik krijg echt met elke aflevering meer de ick van Albert :sob: Toen hij Sandra apart nam en zij meteen zei ‘je voelt het niet’ had ie ook gewoon ja kunnen zeggen maar hij moet er weer overheen met een lulverhaal over verschillende levensfase. Wat was dat gesprek ongemakkelijk.

Waarom noemt hij zijn kinderen en Joyce steeds puppies :sob::sob::sob:

46 likes

Die ken ik niet hoor :sleeping:

8 likes

Omdat hij een cholerahond is.

22 likes

Afl 28

Samenvatting

Inderdaad! Ze legde de bal al voor hem klaar en simpel ja was genoeg. Nee er moest een Onsamenhangend verhaal achteraan komen. Hij leek weer dronken.
Een ding wel, hij is wel eerlijk naar die andere vrouw, wil je nog wel blijven.
Ik was gegaan als ik haar was.

Ik vond deze aflevering echt saai. Echt niks aan. Snap de match tussen RJ en die Suzanne niet. Ik zie het niet. Ben benieuwd of ze zelf weggaat. Ze zei steeds dat ze de kriebel niet voelt.

Anja, stuur Gerard naar huis. Mooie verwoording hoe ze zei dat er veel teveel rozemarijn op zat. In mijn keuken had de courgetteschotel niet zoveel rozemarijn gezien hahaha
Enige leuke aan de aflevering die zin en hoe ze volgens mij uiteindelijk in haar eentje die hoek netjes heeft gemaakt.

4 likes