Oja ik had al het idee dat ik iemand vergat
Ik vond RJs grapjes ook wat minder. Maar volgens mij heeft hij Els gewoon nodig hiervoor. Zij is wel echt grappig en gevat en reageerde altijd goed op RJs grappen, tilde zijn humor naar een hoger niveau
Arno
Ik vond het wel even fijn dat Albert niet thuis was. Die villa had meteen iets sereens, zo met die twee vrouwen die elkaar opvingen en verwelkomende Nela die óók nog eens zo lief helpt met die loeizware koffer. Even met de meiden. Even vakantie van graaf Albert met zn dronken neus.
Nu hij terug is valt me op dat zijn stem klinkt alsof zn neus vol zit met stro of haar ofzo, echt een goor stemgeluid
Ik vind Albert echt lijken op Willibrord Frequin
Afl. 28
Ik krijg echt met elke aflevering meer de ick van Albert Toen hij Sandra apart nam en zij meteen zei âje voelt het nietâ had ie ook gewoon ja kunnen zeggen maar hij moet er weer overheen met een lulverhaal over verschillende levensfase. Wat was dat gesprek ongemakkelijk.
Waarom noemt hij zijn kinderen en Joyce steeds puppies
Die ken ik niet hoor
Omdat hij een cholerahond is.
Afl 28
Samenvatting
Inderdaad! Ze legde de bal al voor hem klaar en simpel ja was genoeg. Nee er moest een Onsamenhangend verhaal achteraan komen. Hij leek weer dronken.
Een ding wel, hij is wel eerlijk naar die andere vrouw, wil je nog wel blijven.
Ik was gegaan als ik haar was.
Ik vond deze aflevering echt saai. Echt niks aan. Snap de match tussen RJ en die Suzanne niet. Ik zie het niet. Ben benieuwd of ze zelf weggaat. Ze zei steeds dat ze de kriebel niet voelt.
Anja, stuur Gerard naar huis. Mooie verwoording hoe ze zei dat er veel teveel rozemarijn op zat. In mijn keuken had de courgetteschotel niet zoveel rozemarijn gezien hahaha
Enige leuke aan de aflevering die zin en hoe ze volgens mij uiteindelijk in haar eentje die hoek netjes heeft gemaakt.
Afl 28
Maar ook dat ie in bad ging voor zân meeting die over een half uur was. En toen hij terug kwam vroegen de vrouwen hoe het was en toen zei hij âop de wc gezetenâ?? Vind t echt een nasty boy
WAAROM gaan ze Albert filmen terwijl hij in bad zit?! Dit had ik echt nooit van mân leven hoeven zien. Arme cameramensen ook!
Ja en dan zo lekker inzoomen op zân voeten
Arno geilt zo op de strijd tussen de twee mannen. Heb sowieso het idee dat hij de hele tijd horny is
Volgens mij zat Monique die nu bij Albert is ooit in Big Brother:
https://www.trouw.nl/voorpagina/monique-uit-big-brother-verlaat-man~b0cbc3c9/
28
Zouden Arno en Niels het niet gewoon allang doen met elkaar
Krijgen we Mike ook nog eens te zien of kon die het echt allemaal niet meer aan? Ik vind het echt zoooo veel Arno steeds. Super saai
Anja afl 28
Anja haar blikken en gezichtsuitdrukking toen ze in de auto zaten en op alle momenten dat ze zich aan de mannen ergert . Spreek het gewoon uit! Ik snap niet dat ze die nikszeggende mannen niet gewoon wegstuurt. En Peet zegt ook vrijwel niks uit zichzelf, waarom vindt ze hem dan wel leuk?
Ja waarom is Arno ineens zo aanwezig? Eigenlijk zouden ze gedurende het seizoen een poll moeten bijhouden over wie het meest populair is en daar dan het meest van laten zien. Al is waarschijnlijk alles al ge-edit. Maar zou wel leuk zijn
Doet reality check elke weer op insta
RJ scoort altijd veruit het hoogste, Mirjam/iris/mike/anja in de middenmoot en Arno/ kwalbert/thijzzz onderaan
Haha net tijdens hond uitlaten hardop zitten lachen om De Shitshow-aflevering (podcast) van vandaag en hoe Stéphanie RJ nadoet.