Hahaha ja love her vond het wel jammer dat ze het jank festijn bij Mike liet liggen
28
Samenvatting
Ugh eerst Jan in bad vorig jaar en nu Albert?! Stop met oude mannen in bad laten zien op tv!!
omg ook nog een close-up van zijn voeten WHY
Ik kijk juist graag naar Arno omdat hij met de aflevering onsympathieker wordt! Hij is zulke irritainment voor mij. Volgens mij ziet hij zichzelf als The Bachelor waarvoor de vrijgezellen moeten strijden, maar vergeet hij daarbij dat liefde van twee kanten moet komen want je ziet hem andersom ook niet strijden voor Niels. Dat “plagen” is bovendien zo on-grappig dat ik er fysiek van moet cringen (“Wil je koffie?” “Nee dankje” “Oké dan niet joh!!” ??? Hoe is dit grappig). Zijn ego groeit enorm door dit programma en het is zo misplaatst. Ik vraag mij af hoe hij erbij zit als de camera’s uiteindelijk zijn vertrokken en alle singles zich hebben gerealiseerd dat hij niks te bieden heeft. Dan valt hij toch in een zwart gat daar in zijn krot?
28
Albert!!! Zeg gewoon nee ik voel het niet sorry. Komt er weer zon slap verhaal. Gelukkig vond sandra het ook belachelijk allemaal. Zit je daar dagen alleen om na één gesprek weggestuurd te worden. Maar Jezus wat een idioot is die albert. Lijkt ook non stop dronken? “Zo iemand gun je het allerbeste” oke. Hij en Joyce verdienen elkaar
Dat die blonde vrouw wilt blijven nadat Albert al zoveel debiele dingen heeft gezegd. Echt elk gesprek wat ze met hem heeft gehad is belachelijk
Vind de match met RJ en de nieuwe blonde vrouw niet zo goed. RJ wilt het nu heel graag denk ik, maar zij voelt het echt niet.
Love Anja, maar vind haar mannen allemaal beetje zielig. Ze kunnen vrijwel niks goed doen voor Anja en worden daardoor heel voorzichtig en meningloos wat haar nog meer triggert. Vind het wel zielig.
Afl. 28
“Feitjesfanaat Louise” hahaha
Vind wel dat vieze Kwalbert het seizoen draagt
Saus no one ever
Het seizoen is echt bijna voorbij en heb echt het gevoel alsof ik 2 keer 15 minuten heb gezien van Miriam, weet niks van haar, niks gezien bij haar
ja sorry maar albert die lekker zit te badderen is toch gewoon kwaliteitstv.
televizier waardig
Me @ Joyce & Ellemonique
Weet niet waarom maar ik vond het echt heel grappig toen Anja het volgende zei:
“Het zijn wel robuuste baardmannen hè, die nu over de vloer zijn. Ik zit temidden van twee robuuste baarrrrrdmannen”
Dit herhalen wij nu regelmatig in huis sowieso begint er een soort b&b lingo te ontstaan haha
Gedachtespinsel: Freud stapt 100 jaar in de toekomst en kijkt B&B Vol Liefde… zou hij dan door Joyce & Albert geinspireerd zijn?
(Gedachtespinsel is geen woord maar laat ‘m toch staan )
Wat zitten er veel saaie mensen in op dit moment zeg Ik mis Malgosia en Els
B&B:
Anja, Frankrijk, Biches
Ik:
Eeeeeey Bitchesssssss
Ben ik de enige?
- Ja
- Nee, eeeey bitchessss
0 stemmers
Rozemarijnschotel met courgette*
Ja niet te doen joh, lag een heel naaldbos op
28, maar eigenlijk het hele seizoen
Ik kan de man Albert niet meer aan. Dat gesprek met Sandra. Waar hebben ze deze idioot vandaan gehaald echt? En hoe komt zo iemand door een screening?! En naderhand door opnames? Is er niemand geweest die ons kon behoeden voor deze idioterie? Echt zoveel vragen…
No kissy kissy no hanky panky
Dat Debbie van vorig seizoen met Albert ‘bevriend’ is (voor zover je dat serieus kan nemen want volgens mij wordt zo’n beetje alles door de productie bedacht) vind ik ook negatief afstralen op haar. Die vent is walgelijk met hoofdletter W.
28
Die Henkjan bij Arno klinkt trouwens als je niet kijkt als Lucky TV Maxima