B&B vol liefde #2

Dit is echt mijn favoriete uitspraak van dit seizoen :joy::joy::joy: wat een idioot die Albert

19 likes

Hhaha nouu zet hem naast die marcel en het duo is compleet :laughing:

9 likes

Deze man heeft de DSM uitgevonden volgens mij :smiling_face_with_tear:

2 likes

afl 27

Sorry, heel erg dit maar ik vond RJ tijdens het jagen echt zo sexy :redface:

Oja wanneer houdt Arno eens z’n kop over Niels z’n armen joh. Vond het ook raar dat hij zei jaa de mensen die nog gaan komen verdienen wel het respect en mijn aandacht blabla. Nou weinig van gemerkt bij Simon😒

17 likes

Ik ben begonnen aan seizoen 2 van B&B vol liefde hahahahaha jeeeeeezus die desiree wat een vermoeiende vrouw

28

Die albert is echt een rare. Echt walgelijk hoe hij met elke vrouw fysiek contact wilt maken door een “huggie” te geven. Maar hoe ongemakkelijk was het met die vrouw hahaha. Ze was helemaal beduusd. Hoe hij ook tegen haar bij die auto zei: “ga maar.” :sob:

Je merkt aan Anja wel echt dat ze lang alleen is geweest en ik hoop ook dat ze het een beetje los kan laten allemaal. Ik snap haar helemaal wat betreft gerard, maar ze vraagt eerst aan tafel wat iedereen wilt doen en als peet dan met een idee komt drukt ze dat toch de kop in door haar eigen idee te opperen. Vraag het dan ook niet

16 likes

Arno afl. 28

Ik kreeg een klein beetje sympathie voor Arno toen hij op de barbecue aangaf dat hij het leuk vond dat mannen voor hem “strijden” omdat hij nog nooit eerder heeft meegemaakt dat iemand echt z’n best voor hem deed.

8 likes

Nou inderdaad… Bij deze aflevering zei ik ook tegen m’n vriend: deze man hadden ze tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.
Het is in een heleboel afleveringen duidelijk dat er een steekje los zit bij hem en/of dat hij overmatig drinkt (ik denk dat er echt wat aan scheelt bij hem), maar ik vond deze aflevering wel echt de druppel… Maargoed, het zorgt wel voor goeie tv! :upside_down_face:

@Jammerwel pfoeh ja… In aflevering 28 had hij ook een paar momentjes waarbij ik dacht :hot_face: Ik vind 'm echt wel aantrekkelijk, maar hij is bijna 2x zo oud :face_in_clouds:

1 like

Alle merken die Els meteen van alles op sturen 🫥 ze tagt iedereen in haar story’s. Logisch maar blijft ook apart vind ik.

4 likes

Els is een beetje de Debbie van vorig jaar, vind Els heel leuk maar ‘het’ moet niet te veel worden merk ik. Dan is het niet meer leuk

12 likes

Lijkt wel alsof iedereen nu iets van Els wil of kenbaar wil maken dat ze haar kennen ofzo. Wel schattig dat ze ze allemaal gaat bedanken.

9 likes

Ik deel deze visie niet, wil ik even gezegd hebben :pray:t3:

6 likes

Nee dat is jammerwEls

7 likes

OMG Yannis, love zijn pettiness. “Ik weet dat je de boottocht leuk vindt, maar ik heb hem geannuleerd. Misschien moet je Peter maar vragen”. :thumbsup:

24 likes

12 likes

Mooi ook dat ze wel de bedankjes laat zien maar niet de producten, precies wat die merken graag wilden geen exposure :pray:t2:

15 likes

Hier schrik ik van :astonished:
Wie vind jij aantrekkelijk van dit seizoen (je mag alleen naar uiterlijk kijken dus je mag ook Albert zeggen)

3 likes

Noor!

8 likes

Kia
Wel op een platonische manier dan. Ik vind alle mannen lelijk/niet mijn type. RJ alleen qua persoonlijkheid

5 likes

Wie is Rick? :thinking:

4 likes

De Poolse Marilyn Monroe, tenminste Marilyn kan alleen maar dromen van Malgorzata zijn :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

14 likes