B&B vol liefde #2

Kia!

En Noor, dat is niet echt mijn type maar wel een hele mooie meid.

6 likes

Mike, Charlotte, Kia en ehm… Marcel ( op de een of andere dark crush achtige manier)

3 likes

@Salinger omg

7 likes

:fearful::fearful::fearful:

2 likes

Hahahaha er past werkelijk op ieder potje een dekseltje

10 likes

Ik zag hem eerst hè? :rage:

2 likes

Nou ik zit te wachten tot iemand zegt dat ze de glow in the dark bril van die vent bij Anja wel geil vindt.

30 likes

Ik word echt agressief van die bril

16 likes

Ik zat me vanavond al af te vragen waarom die bril nog niet genoemd was hier :laughing:

Gore Albert leidde iedereens irritaties af zeker

4 likes

Ik ga even een rewatch doen morgen, heb het idee dat ik echt veel gemist heb en te weinig heb gewaardeerd.

4 likes

Er is een eating with my ex met Hans en Libera…

Een deel van me wil kijken en smult ervan.
Een ander deel van me vindt het ultiem verdrietig dat volwassen mensen blijkbaar in zo’n onplezierige financiële situatie zitten dat ze zo ver gaan om hun scheiding in zo’n smeuïg programma te bespreken.

11 likes

Oh wauw.

3 likes

De B&B staat al weer anderhalf jaar te koop en is niet verkocht, en dat was de reden dat ze nog aan elkaar vast zaten. Dus dat zal niet verbeterd zijn.

7 likes

Zouden Arno en Niels elkaars kleding al dragen? Kan me niet voorstellen dat ze allebei toevallig eenzelfde lelijke Diesel tanktop hebben :joy:

29 likes

Zijn er meer mensen die niet vooruit kijken? Zie hier bijna alleen maar spoilers!

• Ik kijk vooruit
  • Ik kijk niet vooruit

0 stemmers

Ik heb vandaag 24 gekeken en:

Die Albert die Alice dan nog een zoen op dr mond geeft terwijl 1. Zij heeft aangegeven niet verder te willen met hem. 2. Hij een andere vrouw een liefdesverklaring heeft gegeven. 3. Ze net daarvoor haar hoofd wegdraait als hij haar gaat zoenen

En hoezo gaat hij middenin het programma ineens naar Nederland??? Je weet toch dat er steeds nieuwe vrouwen langskomen?
Ik zou echt die vent niet meer hoeven als ik helemaal die kant op ga en hij me dan alleen laat. Ik hoop dat die vrouw het nu ziet als vakantie in een privévilla en dan gaat, maar aan haar positieve indruk te zien zal dat niet zo zijn.

9 likes

Ik kijk ook niet vooruit hoor, maar bijna iedereen om mij heen wel. Ik stoor me niet zo aan spoilers, vind het alleen wel jammer dat je daardoor wel altijd ‘achterloopt’ in dit topic.

Is de reünie eigenlijk ook vooruit te kijken? Dat zou ik wel jammer vinden. Wel leuk om dat ‘ samen’ te kunnen kijken.

En ja, echt die Albert. Ik snap ook niet dat het programma dat toelaat (?).

4 likes

Zou me niks verbazen als hij en de kindvrouw een paar daagjes een hotelletje hadden geboekt

21 likes

:joy:

10 likes

Oh nee ik stoor me ook niet hoor! Inderdaad alleen jammer om achter te lopen.

Ja dit snap ik ook niet, hij kan z’n eigen beslissingen maken maar zit er een loophole in het contract ofzo? “Er komen in die en die periode x vrouwen bij je langs” maar er staat nergens dat je er dan zelf ook moet zijn?!

Haha ja ik heb terug gelezen en iemand zei dit vorige week ook en het is net wat te toevallig inderdaad

2 likes

28

Net pas de laatste afl gekeken. Ik ga stuk om die vrouw die bij Albert weg gaat en die hem wel een beetje gaat uitlachen op een gegeven moment. Dat lulverhaal ook van hem dat ze in een andere levensfase zitten.
Als ze afscheid neemt van die andere vrouw zegt ze ook ‘sterkte’ :joy:

34 likes