B&B vol liefde #2

Waarom zegt Mike tot 2 keer toe dat hij ‘even wil praten’. Zeg dan gvd NU wat er is.

31 likes
aflevering 9

Ja wtf was dit nou ?! Ook met die andere man ernaast, kan echt niet
Vond Ammarie echt goed reageren, stuur haar dan meteen weg

Vond Anja ook echt een queen, heel rustig blijven en zich niet laten verleiden tot terug sneren

21 likes

Ik ben pas bij aflevering 4, maar wat is die Charlotte irritant. Lijkt wel de moeder van Mike.

7 likes

Nou echt precies mijn reactie

4 likes

Anja was echt een queen hoor in die confrontatie, love dat voor haar.

En love dat Petertje er zo stoïcijns bijzat en rustig boekje las, echt een genieter is dat.

34 likes
afl 9

Die obsessie van Anja met het feit dat Peter ‘zeeman’ is. Dit keer werd het aangewakkerd door de schipperstrui :joy:

28 likes

Ze is echt helemaal verliefd en ik vind het zo schattig! Ook hoe ze hem de hele tijd Peet noemt en hij een beetje verbaasd lijkt te zijn dat zij hem echt zo graag ziet. Denk tot nu toe wel de beste match in dit seizoen

6 likes
Samenvatting

Vraag me wel af of ze verliefd is op hem of het feit dat hij zeeman is :joy: ik kan ook niet helemaal peilen of het wederzijds is, hij is inderdaad steeds verbaasd, maar dat kan ook zijn omdat hij het totaal niet voelt

14 likes

afl 9

Ja die Annemarie joh, echt 0 initiatief en alleen maar zielig achter ze aan hobbelen. Je maakt het er echt naar dat je je het 3e wiel voelt. Goed dat ze naar huis gaat. Vond ook niet dat Rober Jan te weinig heeft geprobeerd, er kwam letterlijk niks vanuit haar.

17 likes

Stelling:

Geen BB eigenaren meer van onder de 35: dus dit seizoen geen Mike; vorig seizoen geen Joy, seizoen ervoor geen Martijn en Denise en seizoen daarvoor geen Vincent en Roxanne (wel Debbie want die is mentaal 78 jaar oud)

• Ja is veel beter
  • Nee zou ze missen

0 stemmers

2 likes

Zijn sowieso teveel verhalen om te volgen vind ik. Ik heb pas twee afleveringen gekeken van dit seizoen maar er gaan nu dus nog heel veel nieuwe eigenaars geïntroduceerd worden terwijl ik nu helemaal invested ben in RJ en Thijz en vooral die Mike boeit me tot nu toe echt 0. Misschien dat ik sommige personen maar gewoon door ga spoelen en alleen de leukste blijf volgen.

Edit: oh ja en Iris is er ook nog, die kan misschien nog wel leuk worden?

1 like

Joy wel met gemak maar Martijn bij het kampvuur en die jank ouders vond ik erg smullen

Oh en laten we Bram met z’n geitenlach vooral ook niet vergeten of was die ouder dan 35?

En Saul was ook wel vermakelijk toch

15 likes

Aflevering 9

Die Thijs is me er ook eentje hoor. Hoe erg kan je om de boodschap dat Ammarie eigenlijk gewoon weg moet, heendraaien. Zeg gewoon dat je het niet voelt en verder wil kijken?

8 likes

Ja volgens mij snapt hij niet waar hij aan meedoet? Echt helemaal niet netjes

3 likes

9

Wat ongemakkelijk ook dat die vriend en die vrouw met die rooie haren erbij zaten toen Ammarie weg werd gestuurd, ze zeiden ook niets en zaten alsof ze bij een tenniswedstrijd steeds van de een naar de ander te kijken. Echt raar om zo’n gesprek te voeren waarin je zegt dat ze naar een andere camping moet omdat er nog andere vrouwen komen terwijl er 2 mensen toe zitten te kijken. :joy:

Denk echt dat dit zijn gevalletje wordt als bij Alleendert vorig jaar, dat hij als die andere vrouwen niets blijken te zijn hij Ammarie weer op belt.

Verder vond ik het echt een saaie aflevering, veel te veel Mike erin.

29 likes

Ik ben nu bij aflevering 7, maar ik vind het bij Arno wel erg depressing hoor

11 likes

Yes blij dat Annemarie weggaat, wat een sfeerspons. Haar onzekerheid voert echt de boventoon. Kan queen Els verder met RJ inpalmen

28 likes

Ik haat Martijn

Doet Mike jullie ook denken aan een dunnere Martijn?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Aflevering 9

Anja glijdt helemaal weg bij de schipperstrui van Peter

21 likes

Hij doet me denken aan Gio

3 likes