B&B vol liefde #2

Misschien wil ze wel graag stromend water en elektriciteit als ze na 1,5 dag reizen aankomt

9 likes

Ja want dat hebben ze natuurlijk nergens in heel Zuid-Afrika

12 likes

Nee ze hebben er alleen lonely nights

18 likes

O jee ik wil niet een heel land beledigen! Ik vond het bij Mirjam niet echt bijzonder mooi. Die kloof was wel mooi maar erg toeristisch. En het onveilige dat je alles met een ranger moet doen spreekt mij niet zo aan (en ja ook het douchen na 1,5 dag vliegen maar dat was ik alweer vergeten :sweat_smile:)

4 likes

1,5 dag reizen? Waar denk jij dat zij vandaan moet komen. En geen stromend water en elektriciteit in Zuid Afrika, girl welke eeuw leef jij

3 likes

Met een ranger door de wildernis lopen moet in elk national park waar je wilde dieren kunt tegenkomen, dat is niet iets typisch voor zuid-afrika. Dus dan zou je nooit een safari kunnen doen als je dat niks vindt.

4 likes

Het was een B&B vol liefde gebbetje in het B&B vol liefde topic

8 likes

O excuus :grimacing:

7 likes

Hahahaa Malgosia is echt een topper. Deze story van haar :joy:

43 likes

Koningin van het omdenken!

6 likes

Afl 29 reminder voor toekomstige break-ups

‘Dit zeg ik louter ter constatering van mijn kant’

17 likes

Het gaat (ook in de podcast) steeds over die zijstaart van Joyce maar eigenlijk is die vest-shirt combinatie die Albert altijd draagt ook heel RGK

3 likes

Afl 29

Noemt Iris Jan nou haar grote broer? Jezus wat pijnlijk

En daarna bellen of hij terug wil komen

13 likes

Alf. 29

Dit vond ik ook zo raar. Toen ze met hem ging zitten dacht dat ze hem nog wou bedanken of iets maar toen vroeg ze hoe hij over Peter denkt… meteen helemaal in de friendzone. Ben benieuwd of Jannie terugkomt.

Oh en Anja en Peet :two_hearts: zo lief

16 likes

Ik wil alles opsparen voor vrijdag maar heb het nu al moeilijk met niet op spoilers klikken

4 likes

Leuke aflevering na wat saaie afleveringen!

29

Anja en Peet!! Daar bloeit wat op. En moest wel lachen om Anja haar taalgebruik tijdens de afwijzing van Gerard hahaha.
Vind die nieuwe man bij Miriam ook leuk! Lijkt wat relaxter dan de andere mannen, al leek het voorstukje alsnog weer een of andere alfamannen strijd. Ik vind David echt heel irritant worden, met zijn gorilla gedrag. Newsflash: vrouwen willen meer dan alleen complimentjes en spieren.

33 likes

Ik heb helemaal zin in deze nieuwe aflevering als ik die spoilers zo lees.

1 like

Aflevering 29

Waar is Iris nou mee bezig?? Ik snap er helemaal niks van dat ze Jannes ineens terug wil laten komen, ze zag hem toch als broer? Ik hoop in ieder geval dat hij gewoon nee zegt.

7 likes

29

Hoop ook dat Jan nee zegt hoor

Die nieuwe man bij Mirjam vind ik wel leuk overkomen!
Ging stuk met Peter en die vis allergie, zelfs op het tafelkleed visjes. Zo’n allergie is wel serieus i know mar het was zo droog

13 likes

29

Samenvatting

Iris rot op. Yannes dagen geen aandacht geven en nu hem smeken terug te komen, omdat het ongemakkelijk is?? Is hij daar goed voor, om voor gezelligheid te zorgen.

16 likes