Er is ook een eating with my ex aflevering met Joshua en Benjamin van de winterserie
28
Die vrouw die werd weggestuurd bij Albert. Ik wou dat ze hem had geconfronteerd met de bullshit die uit zijn mond kwam. Dat ze hem even had laten uitleggen in welke fase zij dan precies zat en wat de verschillen tussen hun dan waren. In plaats van dat lulverhaal maar gewoon glimlachend aan te horen. Ik gun sommige vrouwen een innerlijke Karel de buschauffeur die helemaal lekker gaat op de ongemak van een ander. Ik denk dat dat veel vrouwen echt goed zou doen.
Iets heel anders… ben ik de enige die zich druk maakt over de black mamba bij Mirjam?
Zag in 1 korte shot een slang kronkelen over de reling en mijn fantasie sloeg op hol… black mamba! Vast en zeker!
Maar… dat is geen verhaal lijn geworden
Ja
Dat is gewoon Paultje 2.0
Haha ik vind dit wel heel schattig somehow. Maar nee is ook niet in mij opgekomen verder!!
Nee maar aan de andere kant lopen er ook leeuwen te brullen achter je dunne tentdoek. Als je dat gewend bent is zo’n slang niet zo eng meer.
Ik ga voor abominabel
Zuid Afrika leek me nog wel een leuke bestemming (kinderen nu nog een beetje klein) maar door B&B vind ik het eigenlijk een stuk minder aantrekkelijk.
Schotland lijkt me wel erg mooi maar dan zonder RJ (hij leek me eerst leuk maar hij wordt steeds vermoeiender).
Hoezo minder aantrekkelijk? Zuid Afrika is echt prachtig! En natuurlijk veel meer dan het kleine stukje dat je nu ziet in b&b
Misschien wil ze wel graag stromend water en elektriciteit als ze na 1,5 dag reizen aankomt
Ja want dat hebben ze natuurlijk nergens in heel Zuid-Afrika
O jee ik wil niet een heel land beledigen! Ik vond het bij Mirjam niet echt bijzonder mooi. Die kloof was wel mooi maar erg toeristisch. En het onveilige dat je alles met een ranger moet doen spreekt mij niet zo aan (en ja ook het douchen na 1,5 dag vliegen maar dat was ik alweer vergeten )
1,5 dag reizen? Waar denk jij dat zij vandaan moet komen. En geen stromend water en elektriciteit in Zuid Afrika, girl welke eeuw leef jij
Met een ranger door de wildernis lopen moet in elk national park waar je wilde dieren kunt tegenkomen, dat is niet iets typisch voor zuid-afrika. Dus dan zou je nooit een safari kunnen doen als je dat niks vindt.
Het was een B&B vol liefde gebbetje in het B&B vol liefde topic
O excuus
Koningin van het omdenken!