Dat is gewoon Paultje 2.0
Haha ik vind dit wel heel schattig somehow. Maar nee is ook niet in mij opgekomen verder!!
Nee maar aan de andere kant lopen er ook leeuwen te brullen achter je dunne tentdoek. Als je dat gewend bent is zo’n slang niet zo eng meer.
Ik ga voor abominabel
Zuid Afrika leek me nog wel een leuke bestemming (kinderen nu nog een beetje klein) maar door B&B vind ik het eigenlijk een stuk minder aantrekkelijk.
Schotland lijkt me wel erg mooi maar dan zonder RJ (hij leek me eerst leuk maar hij wordt steeds vermoeiender).
Hoezo minder aantrekkelijk? Zuid Afrika is echt prachtig! En natuurlijk veel meer dan het kleine stukje dat je nu ziet in b&b
Misschien wil ze wel graag stromend water en elektriciteit als ze na 1,5 dag reizen aankomt
Ja want dat hebben ze natuurlijk nergens in heel Zuid-Afrika
O jee ik wil niet een heel land beledigen! Ik vond het bij Mirjam niet echt bijzonder mooi. Die kloof was wel mooi maar erg toeristisch. En het onveilige dat je alles met een ranger moet doen spreekt mij niet zo aan (en ja ook het douchen na 1,5 dag vliegen maar dat was ik alweer vergeten
)
1,5 dag reizen? Waar denk jij dat zij vandaan moet komen. En geen stromend water en elektriciteit in Zuid Afrika, girl welke eeuw leef jij
Met een ranger door de wildernis lopen moet in elk national park waar je wilde dieren kunt tegenkomen, dat is niet iets typisch voor zuid-afrika. Dus dan zou je nooit een safari kunnen doen als je dat niks vindt.
Het was een B&B vol liefde gebbetje in het B&B vol liefde topic
O excuus ![]()
Koningin van het omdenken!
Afl 29 reminder voor toekomstige break-ups
‘Dit zeg ik louter ter constatering van mijn kant’
Het gaat (ook in de podcast) steeds over die zijstaart van Joyce maar eigenlijk is die vest-shirt combinatie die Albert altijd draagt ook heel RGK
Afl 29
Noemt Iris Jan nou haar grote broer? Jezus wat pijnlijk
En daarna bellen of hij terug wil komen
Alf. 29
Dit vond ik ook zo raar. Toen ze met hem ging zitten dacht dat ze hem nog wou bedanken of iets maar toen vroeg ze hoe hij over Peter denkt… meteen helemaal in de friendzone. Ben benieuwd of Jannie terugkomt.
Oh en Anja en Peet
zo lief