B&B vol liefde #2

Afl 29 reminder voor toekomstige break-ups

‘Dit zeg ik louter ter constatering van mijn kant’

17 likes

Het gaat (ook in de podcast) steeds over die zijstaart van Joyce maar eigenlijk is die vest-shirt combinatie die Albert altijd draagt ook heel RGK

3 likes

Afl 29

Noemt Iris Jan nou haar grote broer? Jezus wat pijnlijk

En daarna bellen of hij terug wil komen

13 likes

Alf. 29

Dit vond ik ook zo raar. Toen ze met hem ging zitten dacht dat ze hem nog wou bedanken of iets maar toen vroeg ze hoe hij over Peter denkt
 meteen helemaal in de friendzone. Ben benieuwd of Jannie terugkomt.

Oh en Anja en Peet :two_hearts: zo lief

16 likes

Ik wil alles opsparen voor vrijdag maar heb het nu al moeilijk met niet op spoilers klikken

4 likes

Leuke aflevering na wat saaie afleveringen!

29

Anja en Peet!! Daar bloeit wat op. En moest wel lachen om Anja haar taalgebruik tijdens de afwijzing van Gerard hahaha.
Vind die nieuwe man bij Miriam ook leuk! Lijkt wat relaxter dan de andere mannen, al leek het voorstukje alsnog weer een of andere alfamannen strijd. Ik vind David echt heel irritant worden, met zijn gorilla gedrag. Newsflash: vrouwen willen meer dan alleen complimentjes en spieren.

33 likes

Ik heb helemaal zin in deze nieuwe aflevering als ik die spoilers zo lees.

1 like

Aflevering 29

Waar is Iris nou mee bezig?? Ik snap er helemaal niks van dat ze Jannes ineens terug wil laten komen, ze zag hem toch als broer? Ik hoop in ieder geval dat hij gewoon nee zegt.

7 likes

29

Hoop ook dat Jan nee zegt hoor

Die nieuwe man bij Mirjam vind ik wel leuk overkomen!
Ging stuk met Peter en die vis allergie, zelfs op het tafelkleed visjes. Zo’n allergie is wel serieus i know mar het was zo droog

13 likes

29

Samenvatting

Iris rot op. Yannes dagen geen aandacht geven en nu hem smeken terug te komen, omdat het ongemakkelijk is?? Is hij daar goed voor, om voor gezelligheid te zorgen.

16 likes

29

Ik zie die Sjoerd en ik denk gelijk, kijk hij zou nou bij Mirjam passen. Alleen maar hoe hij eruit ziet, vind hem een beetje op haar lijken. Klinkt misschien raar maar veel stelletjes die een goede match zijn lijken ook wel op elkaar zie ik vaak

34 likes

29

Denk dat hij het minst in haar irritatiezone zit van de mannen die er nu zijn. Hoe wil je nou in Griekenland settelen met een vis-allergie

2 likes

Snap ook niet dat die allergie nu opeens een verhaallijn wordt, of het is mij eerst niet zo opgevallen.

6 likes

Het leek ook net alsof Iris erop afknapt omdat die allergie ‘onhandig’ is in haar restaurantleventje. Net als het gebrek aan rijbewijs van RenĂ© de goochelaar ook echt niet in haar leven paste. Pff

33 likes

Anja 29

Samenvatting

Anja die helemaal klaar is met ‘gastvrouw zijn’
 misschien moet je dan gewoon gelijkwaardig daten in een cafĂ©. Als er allerlei mensen naar je huis komen en bij jou verblijven ben je letterlijk gastvrouw.

3 likes
29

Nou iris doet ook zo lullig tegen die nieuwe man?! Net alsof ze in een land zit waar ze geen internet of iets dergelijks hebben, die man zou toch best een bandje kunnen vormen zij doet echt of het ONMOGELIJK is
En Jan broer noemen en dan toch weer terugvragen? :nauseated_face: Ik zou bedanken hoor

Dat Noor nu toch weer terug gaat komen konden we op wachten natuurlijk
Hoe hij die apps ook afsluit met gr Mike

Ik vind de nieuwe brabo bij Mirjam best leuk! Kan nog best wel wat worden denk ik!

OMG het vooruitblik bij Anja en Peter đŸ„č

17 likes

Nee sorry maar dit klinkt als een excuus wat een van die mannen bij haar had kunnen opvoeren. Dat je bij haar thuis bent betekent niet dat zij de hele tijd gastvrouw moet zijn, je hebt ook zoiets als eigen initiatief

8 likes

Iris die “een tikje stout :smirk::smirk::smirk:” zegt geeft me toch wel de rillingen hoor

37 likes

Oké fak it ik ga vanavond kijken

34 likes

Sjoerd doet me denken aan Scooter :sweat_smile:

11 likes