B&B vol liefde #2

Ik ben Gooische Vrouwen opnieuw aan het kijken. Toen Martin werd aangekondigd bij iris gingen m’n hersenen voordat ie in beeld kwam meteen naar Martin Morerooo. Maar die Martin lijkt ook wel een beetje op de Morero versie van ‘m (qua hoe die doet).

Iris is wel echt een hork zeg, zij is zo niet verwelkomend en zo’n slechte gesprekspartner. Echt een chagrijnige kop de hele tijd. En hoezo ga je meteen vragen wat die man wil gaan doen als die daar komt wonen, leer ‘m gewoon eerst kennen…

4 likes

Waarom gaat Rick de hele tijd zingen? Ik snap dat ie muzikant is enzo, maar dit is toch gewoon cringy? Ik zou hier zo erg de ick van krijgen omg haha

12 likes

Geeft die bril nou licht of is ie gewoon hels felgroen?

9 likes

Je ogen straaaaalen zilvurrrrr. Echt een lyric die hier in huis nog zeker dagelijks gezongen wordt.

17 likes

Nouja die Peter bij Iris sprong nog net niet van ellende de zee in toen hij vis op tafel zag komen

Snap dat zo’n heftige allergie kut is maar misschien is Griekenland dan gewoon niet echt een handige keuze

9 likes

Omg waarom bljft die Gerard zo dom staan kijken naar Anja’s Nederland in beweging sportsessie, zo ongemakkelijk!!! Ik vind Anja nog beleefd, ik zou echt zeggen van yo doe mee of ga weg

47 likes

Hij kijkt ook alleen maar nukkig, maar toch zegt hij het naar zijn zin te hebben :neutral_face:

6 likes

29

Hahaha die Iris, ik dacht dat ze die vreselijke vriendin ging bellen om langs te komen. Jannis zag ik niet aankomen! Wel debiel dat ze dit blijkbaar niet zelf op kan lossen. Je ergert je aan die nieuwe man, nou prima, stuur hem lekker naar huis. Hoeft Jan toch niet voor je op te lossen?!
Vond het ook wel goed van hem dat hij zich in hield over Peter, moet ze lekker zelf achter komen. Vind hem ook heel weinig oprechte interesse in Iris tonen hoor, nare vent.
Hoe Iris die nieuwe man ook meteen probeert af te serveren is ook triest. Ben weer helemaal klaar met die vrouw :wave:

Anja en Peter: yes! Cute ook dat hij zegt dat ze nog wel even wat diepgaande gesprekken moeten hebben. Hij voelt volgens mij heel goed aan wat ze wil en nodig heeft qua bijvoorbeeld aanrakingen etc.
Gerard was echt een man zonder persoonlijkheid volgens mij. Hoe hij ook reageerde in dat gesprek met Anja, gewoon 0,0 inhoudelijke reactie of iets? Met zn ja ja ja.

Mike: die komt dus weer terug bij Noor. Dat verwachtte ik al maar hoe hij met haar appt met die grote grijns op zn gezicht zegt genoeg.

23 likes

449 ongelezen appgesprekken bij Mike :exploding_head: is het enige wat me opviel haha

32 likes

Vraag me af hoe veel er weer gestuurd is door de productie bij Iris die Jan belt en Mike die Noor appt gaap

8 likes

Ze kon die nieuwe gewoon vanaf moment 1 niet uitstaan. :joy: Maar de ene man bij haar is nog erger dan de ander, wat vreselijk allemaal. Zegt iets over haar smaak denk ik haha

4 likes

Gr Mike

:joy: :joy: :joy: vond het een topaflevering

33 likes

Misschien denkt hij dat gr staat voor “gracias”

14 likes

Was dit hier al gedeeld? Zag het net op insta (Arno die bij Walter op bezoek is)
Echt een vage combinatie
Walter Spangenberg on Instagram: "Feestje!!!!"

7 likes

En wat is dat met die sticker dan ook?:sob: ‘Ja ik heb er een sticker bij gedaan. Van een kind dat spuugt.’
Of heb ik iets gemist in het land der memes?

33 likes

29

Hoezo krijgt Noor niet de ick van hoe Mike typt :tired_face: en dan ook nog die sticker lol echt een boomer

17 likes

Zie jij het gebeuren tussen Anja en zeeman Peter?

• Nee totaal niet
  • Ja dit wordt echt zo’n Debbie en Paul verhaal

0 stemmers

2 likes

Ik denk eigenlijk niet zo’n debbie en paul verhaal maar er een beetje tussenin. Dat het misschien wat kan worden maar kan beide kanten op

7 likes

Ik denk zelfs meer passie tussen deze twee dan tussen Debbie en Paul. Ik zie Debbie nog niet voor Paul paaldansen.

18 likes

ja hahaha en er keihard om lachen ook, dat snapte ik ook niet. misschien is het iets spaans

4 likes