29
Hahaha die Iris, ik dacht dat ze die vreselijke vriendin ging bellen om langs te komen. Jannis zag ik niet aankomen! Wel debiel dat ze dit blijkbaar niet zelf op kan lossen. Je ergert je aan die nieuwe man, nou prima, stuur hem lekker naar huis. Hoeft Jan toch niet voor je op te lossen?!
Vond het ook wel goed van hem dat hij zich in hield over Peter, moet ze lekker zelf achter komen. Vind hem ook heel weinig oprechte interesse in Iris tonen hoor, nare vent.
Hoe Iris die nieuwe man ook meteen probeert af te serveren is ook triest. Ben weer helemaal klaar met die vrouw 
Anja en Peter: yes! Cute ook dat hij zegt dat ze nog wel even wat diepgaande gesprekken moeten hebben. Hij voelt volgens mij heel goed aan wat ze wil en nodig heeft qua bijvoorbeeld aanrakingen etc.
Gerard was echt een man zonder persoonlijkheid volgens mij. Hoe hij ook reageerde in dat gesprek met Anja, gewoon 0,0 inhoudelijke reactie of iets? Met zn ja ja ja.
Mike: die komt dus weer terug bij Noor. Dat verwachtte ik al maar hoe hij met haar appt met die grote grijns op zn gezicht zegt genoeg.