B&B vol liefde #2

Ik vraag me nog steeds af of Debbie en Paul wel iets is. Paul is enthousiast maar Debbie vlakt het echt in elk interview af en ik vind het echt beetje zielig voor Paul :joy:

26 likes

Ik kan nog steeds niet echt geloven dat Ammmmarie de zus van Paul is. Paul kwam heel stabiel en put together over en Ammarie… niet.

20 likes

Omdat zij ;-D gebruikt als smiley, daar krijg je toch ook de ick van

3 likes

29

Samenvatting

Eindelijk betere aflevering.

Iris, pff wel lef dat ze Jannes belt maar hoop dat ie nee zegt. Belde ze nu ook met der hoesje dicht? Gaat ie dan niet uit. Die nieuwe vent snap ik dat geen match is. Hij heeft zo’n typische stem, lijkt op bekend iemand.

Anja en Peter, zo leuk ! Anja wees Gerard netjes af, best zakelijk. Die bril is ook enige vlotte aan hem lijkt het wel.

Die nieuwe bij Mirjam is leuk ! Fris en vlot. Mirjam gaf hem ook compliment over zn broek. Dus ook goed teken.

Mike, toch weer Noor. Ben benieuwd. Misschien nog een gesprek en dat was het.

7 likes

30 spoiler :exclamation:

Voorstukje gekeken: verdomme Jan wat doe je nou

8 likes

Eigenlijk had Jan moeten reageren op Marian van vorig jaar! Past toch veel beter?

9 likes

Afl 30

Echt jammer dat Martin bij Iris weg moest echt zeker weten dat hij een heerlijke commentator zou zij bij de strijd Jannis vs. Peter

21 likes

Afl 30

Ja hooor daar is nooor. Voelde een beetje of ie vreemdging, je vrouwen zitten thuis met de hond en hij ā€˜gaat even weg’

13 likes

Ik kan nog niet kijken maar komt Jammannes weer terug?

9 likes

Dat eeuwige wedstrijdgedoe word ik ook heel moe van. Mirjam is geen prijs voor de sterkste stoerste Bokito okƩ mannen? Zij is een mens, geen object! The fuck :triumph:

9 likes

Is dit een nieuwe tiktok hype ofzo? Ik zie dit woord ineens overal op het forum

5 likes

Misschien heeft de helderziende man hem ook ff spiri gemaakt in no-time :joy:

2 likes

Geen idee ik zit niet op TikTok

2 likes

Afl 30

nou eindelijk ontdooit er iets in zuid afrika! Ik heb voor het eerst mirjam oprecht horen en zien lachen. Jan is te goed voor deze wereld! Ik hoop dat buiten de montage om hem wel duidelijk is gezegd wat iris haar gevoelens bij/voor hem zijn. Zou het echt rot vinden als ze niet op 1 level zitten. Noor moet rennen…. Ze is 22 en niet klaar om een kind van 35 op te voeden. Ik gun Noor een leuke vent die voor de volle 100% voor haar gaat. :heart: Zag op insta dat Arno bij Walter is dus die is nu helemaal af bij mij.

36 likes

Afl 30

Samenvatting

Ja Mirjam ontdooit goed. Ik vind die nieuwe man echt leuk. Ik weet het niet met die David bij Mirjam, zie dat niet toch niet gebeuren.

Die vriendin van Anja, hahhaha lekker vragen stellen, leuk !

Noor, nee ga weer weg. Vooruit stukje werd ee ook weer veel gehuild bij Mike.

10 likes

Jazeker, Peter is not happy

2 likes

ja wat een narcist zeg, pijnlijk om te zien gewoon

2 likes

Worden de reizen naar de b&b’s eigenlijk betaald voor de kandidaten? Anders best oneerlijk dat ze zo lang of kort verblijven :joy:

2 likes

Ik neem aan door RTL

5 likes

Wtf zijn ze allemaal aan het doen?!

3 likes