B&B vol liefde #2

Desalniettemin, wie gaat er nou “u” zeggen in een dating-situatie. Dat verzin je toch niet :joy:

43 likes

Misschien iets Belgisch? Doen ze dat ook niet bij temptation?

7 likes

hahah maar deze man kwam uit Amstelveen

24 likes
30

Ja ik denk dat Kia en Robin zich in de zeik voelen genomen als hij vertelt “hey trouwens ik was naar Noor en we gaan het weer proberen dus jullie kunnen de pizza eten en gaan”

En hij gaat weer slachtoffer spelen want “hij wil het zo graag goed doen”

22 likes

Ik vind het jammer dat we nog steeds zo weinig weten van de b&b eigenaren. Merk dat ik aan het afhaken ben.

6 likes

Valt toch wel mee? Ik heb inmiddels een aardig beeld bij de meesten geloof ik. Wat zou je nog meer willen weten dan?

2 likes

Wie is jullie seizoens MVP :1st_place_medal:

Niet degene die je het leukste vindt, maar degene die de leukste/grappigste tv oplevert

• Albert
  • Anja
  • Arno
  • Iris
  • Mike
  • Mirjam
  • Robert Jan
  • Thijzzzzz

0 stemmers

En de tweede :2nd_place_medal:

• Albert
  • Anja
  • Arno
  • Iris
  • Mike
  • Mirjam
  • Robert Jan
  • thijzzzzz

0 stemmers

En de derde :3rd_place_medal:

• Albert
  • Anja
  • Arno
  • Iris
  • Mike
  • Mirjam
  • Robert Jan
  • thijzzzzz

0 stemmers

En wie is het allerkutste om naar te kijken?

• Albert
  • Anja
  • Arno
  • Iris
  • Mime
  • Mirjam
  • Robert Jan
  • thijzzzzzz

0 stemmers

Wie mag er doodvallen?

• Albert

0 stemmers

10 likes

Misschien heb ik het allemaal gemist hoor maar Iris bijvoorbeeld: hoe is ze zo in Griekenland terecht gekomen, wat waren haar redenen om te emigreren, we weten nu dat ze 2x is getrouwd, was dat een Griek? Lang geleden? Heeft ze kinderen? Hoe runt ze haar bedrijf. We weten nu dat ze een tuinman heeft, maar hoe ziet haar dag er verder uit qua werkzaamheden?
Van Els wisten we bijvoorbeeld ook amper iets. Het is allemaal uitmelken van love triangles en nep telefoontjes (100% dat dat telefoontje naar Jan opgezet was).

21 likes

Ik weet wel dat Iris geen kinderen heeft

3 likes

Maar we wisten toch ook geen fuck over kandidaten uit vorige seizoenen, bijvoorbeeld Jacob uit seizoen 1?

Waarom was hij zo raar? Hoe kwam hij aan Mariana? Waarom was Debbie uit Casa santangelooo zo fucking raar? Wat was er mis met de ogen van Caroline uit Oostenrijk? Had FransHans een alcholprobleem en hoe bedoel je hij werkte vroeger in het land van ooit.

Is gewoon niet hoe dit programma werkt.

34 likes

Eerste seizoen(en) heb ik niet gekeken. Ik vind het wel leuk en belangrijk om die info te krijgen. Soms hoor je over een ‘connectie’ en dan denk ik: op basis van wat? Welke raakvlakken? Welke gesprekken? Dat laten ze allemaal niet zien.

6 likes

Deze show is gewoon aapjes kijken, it’s not that deep.

Dit is precies hoe alle seizoenen zijn gegaan. Godzijdank want wie heeft er zin om naar eindeloos gelul te luisteren als je ook kan kijken naar Anja die Nederland in Beweging doet.

35 likes

Ik vind dit best interessante vragen en jammer dat we dit niet weten :joy:

3 likes

Ja precies!

In mijn beleving heeft Arno ook een super controversieel verleden in Nederland, misschien fokte hij wel marters voor NickElSon Jassen, zie het hem doen.

33 likes

Ik vraag me vooral af wat voor oogziekte Arno heeft waarmee hij Niels maar als een breedgeschouderde/brede/gespierde man blijft zien.

56 likes

Zie deze aflevering ineens dat Peter bij Iris op Martin van Waardenberg in de marathon lijkt!

Vooral met dat trieste bosje haar zo los

51 likes

Alleen het haar, die lijzige stem van hem lijkt er in ieder geval niet op

4 likes

Wat is er MIS MET MIKE :face_with_symbols_over_mouth: ik word zo agressief van deze vent!!!

38 likes

Hij is een wandelde @Rouge vlag :smiling_face_with_tear:

20 likes

Omg :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::sob::sob::sob:

Maar ECHT!!!

5 likes