Alleen het haar, die lijzige stem van hem lijkt er in ieder geval niet op
Wat is er MIS MET MIKE ik word zo agressief van deze vent!!!
Omg
Maar ECHT!!!
Arno bij Walter fuckte me, maar heb net ff gezocht waar de Franse B&B’s staan en Petri, Arno, Walter, Thijz en FransHans wonen dus echt dicht bij elkaar allemaal.
Anja woont dan weer heel dicht bij Bert (seizoen 1) maar zijn B&B heeft nu andere eigenaren en Natasja woont echt honderden kilometers bij de rest uit de buurt.
Ik zeg roadtrip 2025
Hoe verzin je dit
Maar dit zijn Arno, Walter, Thijz, die paardenman en Petri toch?
Ik vind het echt heerlijk hoe de montage het volhoud elke keer weer ABBA achter de scènes bij Iris te monteren
De namen staan er boven sgat
Ja ik wilde ff bevestiging in de goeie volgorde
V.l.n.r.: petri, Arno, (Frans)Hans, Walter, Thijz
Ik heb ook genoten van I want to break free van Queen bij Mike toen hij aan het stofzuigen was.
(Wie de grap niet snapt moet ff de videoclip kijken van dat nummer)
Ze zei zelf ook dat ze ook wel ‘Donna’ genoemd wordt toch? Volgens mij gaat ze zelf ook wel lekker op die Mamma Mia vergelijking.
Deze vrienden van Anja vind ik wel heel leuk!
Mike en die vibe daar doet me denken aan je eerste vriendje of vriendinnetje zo rond je 16e. Alles heel zwaar en nog teveel struggles met jezelf waardoor het een grote emotionele bende wordt, je geen knopen kan doorhakken etc.
Hahaha nice! Wat zijn die pepers bij Petri? Gewoon een pittige dame?
Oja dit vind ik ook echt hoezo kun je niet tegenover iemand zitten die je leuk/interessant vindt en een normaal gesprek voeren?
Nee we doen lekker super actieve, individuele dingen waarbij we lekker niet met elkaar kunnen praten.
En Skip-Bo, haha flikker op, ik zou meteen weer gaan als ik hele tijd spelletjes moet doen.
Jaaa en hij doet me ook denken aan (de oom/vader van) Dave von Raven.
Dat was het enige moment dat ik Mike wel oké vond