B&B vol liefde #2

Arno bij Walter fuckte me, maar heb net ff gezocht waar de Franse B&B’s staan en Petri, Arno, Walter, Thijz en FransHans wonen dus echt dicht bij elkaar allemaal.

Anja woont dan weer heel dicht bij Bert (seizoen 1) maar zijn B&B heeft nu andere eigenaren en Natasja woont echt honderden kilometers bij de rest uit de buurt.

Ik zeg roadtrip 2025

74 likes

Hoe verzin je dit :joy:
Maar dit zijn Arno, Walter, Thijz, die paardenman en Petri toch?

5 likes

Ik vind het echt heerlijk hoe de montage het volhoud elke keer weer ABBA achter de scènes bij Iris te monteren

74 likes

De namen staan er boven sgat

3 likes

Ja ik wilde ff bevestiging in de goeie volgorde

10 likes

V.l.n.r.: petri, Arno, (Frans)Hans, Walter, Thijz

5 likes

Ik heb ook genoten van I want to break free van Queen bij Mike toen hij aan het stofzuigen was. :joy:

(Wie de grap niet snapt moet ff de videoclip kijken van dat nummer)

23 likes

Ze zei zelf ook dat ze ook wel ‘Donna’ genoemd wordt toch? Volgens mij gaat ze zelf ook wel lekker op die Mamma Mia vergelijking.

18 likes

Deze vrienden van Anja vind ik wel heel leuk!

11 likes

Mike en die vibe daar doet me denken aan je eerste vriendje of vriendinnetje zo rond je 16e. Alles heel zwaar en nog teveel struggles met jezelf waardoor het een grote emotionele bende wordt, je geen knopen kan doorhakken etc.

41 likes

Hahaha nice! Wat zijn die pepers bij Petri? Gewoon een pittige dame?

3 likes

Oja dit vind ik ook echt :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post: hoezo kun je niet tegenover iemand zitten die je leuk/interessant vindt en een normaal gesprek voeren?
Nee we doen lekker super actieve, individuele dingen waarbij we lekker niet met elkaar kunnen praten.

14 likes

En Skip-Bo, haha flikker op, ik zou meteen weer gaan als ik hele tijd spelletjes moet doen. :joy:

6 likes

Deze tenen van Peter… waarom !?!

23 likes

Jaaa en hij doet me ook denken aan (de oom/vader van) Dave von Raven.

2 likes

Dat was het enige moment dat ik Mike wel oké vond :joy:

4 likes

Nou dit inderdaad. Zo’n veel te overdreven brief schrijven met ik kan niet zonder jou in mn leven, dan zeggen: nee nee maar ik stuur ze niet weg om met jou te zijn, naar dramatisch weglopen en nog dramatischer terug lopen naar in de vooruitblik weer tranen met tuiten omdat je iets zélf gewoon niet zo lekker hebt aangepakt. Had gewoon netjes gezegd: goh Noor was hier eerst en ik ga met haar praten ipv dat geheimzinnige gedoe met er zijn pizza’s en ik ben weg maar kom wel terug. Het had een film over een middelbare scholier kunnen zijn.

Hoop dat Mike na het zien van dit alles de weg terug naar zijn therapeut heeft weten te vinden want dat lijkt me handig om weer op te pakken.

63 likes

En de Gossip Girl intro tune bij het geroddel bij Anja :stuck_out_tongue: voor de echte millennials

19 likes

Ik weet eindelijk aan wie Sjoerd me zo doet denken

42 likes

31

“dat ik ummm…dat ik ummmm…dat ik ummmm” gvd mike zeg het nou gewoon, zo moeilijk is het nie :roll_eyes: :clown_face: hij maakt me echt boos

28 likes