B&B vol liefde #2

Nou dit inderdaad. Zo’n veel te overdreven brief schrijven met ik kan niet zonder jou in mn leven, dan zeggen: nee nee maar ik stuur ze niet weg om met jou te zijn, naar dramatisch weglopen en nog dramatischer terug lopen naar in de vooruitblik weer tranen met tuiten omdat je iets zélf gewoon niet zo lekker hebt aangepakt. Had gewoon netjes gezegd: goh Noor was hier eerst en ik ga met haar praten ipv dat geheimzinnige gedoe met er zijn pizza’s en ik ben weg maar kom wel terug. Het had een film over een middelbare scholier kunnen zijn.

Hoop dat Mike na het zien van dit alles de weg terug naar zijn therapeut heeft weten te vinden want dat lijkt me handig om weer op te pakken.

62 likes

En de Gossip Girl intro tune bij het geroddel bij Anja :stuck_out_tongue: voor de echte millennials

19 likes

Ik weet eindelijk aan wie Sjoerd me zo doet denken

42 likes

31

“dat ik ummm…dat ik ummmm…dat ik ummmm” gvd mike zeg het nou gewoon, zo moeilijk is het nie :roll_eyes: :clown_face: hij maakt me echt boos

28 likes
  • In welke b&b zou je een week vakantie willen vieren? Hierbij bestaat de eigenaar niet, alleen de locatie telt.
  • Anja
  • Arno
  • Thijz
  • Mike
  • Albert
  • Iris
  • RJ
  • Miriam

0 stemmers

Iris ‘ze noemen me ook wel Donna’.

Volgens mij wil ze dat zelf gewoon heel graag

30 likes

31
Ja same here!
Van de andere kant heb ik ook met hem te doen.
Hij probeert het naar zijn idee goed te doen maar doordat hij het zo lastig vindt komt het zo langzaam en rottig er uit.

Zag in vooruitstukje dat Debby weer aan tafel schuift. Beetje te veel aanwezig naar mijn smaak.

6 likes

Pff ja ondertussen nog overdenken hoe hij z’n eigen gezicht gaat redden volgens mij

6 likes

Ja jezus, deze man. En ik vind het zo lullig voor Noor want dit gaat sowieso weer mis, hopelijk raakt haar geduld snel op

5 likes

Echt Arno is zo’n botte kerel. Echt een heel moeilijk mens volgens mij

13 likes

Ik vind hem ook zo geen leuk mens. Denk ook een moeilijk persoon in alles. En saai.

8 likes

Ik vind 16 echt veel te volwassen voor hoe hij doet. Hij is een drammerige manipulatieve kleuter

10 likes

Henk Jan daarentegen….wauw, wat een mooi mens

10 likes
31

Hahahaha David doet ff de first dates reactie

“voor mij ook niet”

25 likes

Ik heb net een jonge Joop gezien die op de ambulance werd gevolgd.

Hij was toen eigenlijk al precies hetzelfde

9 likes

Waar kan ik dit zien

1 like

Gelukkig kun je je altijd verschuilen achter je sterrenbeeld

3 likes

Aflevering 31

(Maar eigenlijk ook de afleveringen daarvoor)

Vindt Yvonne Thijz echt leuk denken jullie? Haar lichaamstaal zegt zo iets anders en ze zegt in die dagboek stukjes steeds zoveel negatiefs over de plek daar. Ik geloof er niks van.

29 likes

Rond 4:25 zie je hem voor het eerst denk ik, hij lijkt ook een beetje op die man die WA speelde in Maxima op Videoland.

16 likes

Dan wel, dan niet.
Het moet ook allemaal maar binnen een paar dagen besloten worden. Je moet gelijk iets, je moet ook gelijk iets vinden, gelijk iets voelen gelijk een mening hebben… dat is de opzet van het programma natuurlijk, dat is ook leuke tv maar in real life… ik weet ook niet altijd gelijk wat ik van iemand vind of voel. Soms heb ik in het begin gewoon geen mening over iets of iemand. Hoeveel dagen is ze nu daar? Niet heel lang toch?

3 likes