B&B vol liefde #2

• In welke b&b zou je een week vakantie willen vieren? Hierbij bestaat de eigenaar niet, alleen de locatie telt.
  • Anja
  • Arno
  • Thijz
  • Mike
  • Albert
  • Iris
  • RJ
  • Miriam

0 stemmers

Iris ā€˜ze noemen me ook wel Donna’.

Volgens mij wil ze dat zelf gewoon heel graag

31 likes

31
Ja same here!
Van de andere kant heb ik ook met hem te doen.
Hij probeert het naar zijn idee goed te doen maar doordat hij het zo lastig vindt komt het zo langzaam en rottig er uit.

Zag in vooruitstukje dat Debby weer aan tafel schuift. Beetje te veel aanwezig naar mijn smaak.

6 likes

Ja jezus, deze man. En ik vind het zo lullig voor Noor want dit gaat sowieso weer mis, hopelijk raakt haar geduld snel op

5 likes

Echt Arno is zo’n botte kerel. Echt een heel moeilijk mens volgens mij

13 likes

Ik vind hem ook zo geen leuk mens. Denk ook een moeilijk persoon in alles. En saai.

8 likes

Ik vind 16 echt veel te volwassen voor hoe hij doet. Hij is een drammerige manipulatieve kleuter

10 likes

Henk Jan daarentegen….wauw, wat een mooi mens

10 likes
31

Hahahaha David doet ff de first dates reactie

ā€œvoor mij ook nietā€

25 likes

Ik heb net een jonge Joop gezien die op de ambulance werd gevolgd.

Hij was toen eigenlijk al precies hetzelfde

9 likes

Waar kan ik dit zien

1 like

Gelukkig kun je je altijd verschuilen achter je sterrenbeeld

3 likes

Aflevering 31

(Maar eigenlijk ook de afleveringen daarvoor)

Vindt Yvonne Thijz echt leuk denken jullie? Haar lichaamstaal zegt zo iets anders en ze zegt in die dagboek stukjes steeds zoveel negatiefs over de plek daar. Ik geloof er niks van.

29 likes

Rond 4:25 zie je hem voor het eerst denk ik, hij lijkt ook een beetje op die man die WA speelde in Maxima op Videoland.

16 likes

Dan wel, dan niet.
Het moet ook allemaal maar binnen een paar dagen besloten worden. Je moet gelijk iets, je moet ook gelijk iets vinden, gelijk iets voelen gelijk een mening hebben… dat is de opzet van het programma natuurlijk, dat is ook leuke tv maar in real life… ik weet ook niet altijd gelijk wat ik van iemand vind of voel. Soms heb ik in het begin gewoon geen mening over iets of iemand. Hoeveel dagen is ze nu daar? Niet heel lang toch?

3 likes

31

Dat inzoomen op die handen van Thijzzz had ook niet gehoeven. Snap dat hij veel buiten werkt etc., maar hoe onsmakelijk

10 likes
vooruitblik 32

Oh god hebben we Debbie weer, lekker sympathieke uitspraak ook

En zie je wel dat Thijz en Yvon toch niet werkt

Ze hebben die van Koefnoen ff uitgenodigd voor bij RJ :joy:

14 likes

Vooruitblik 32
Echt te veel Debby, ben Debbybeu en die vraag idd… sow hey, wat ongelofelijk onbeschoft

14 likes

Ja en het ene moment zegt ze dat het zo stil en rustig is daar en ze slecht slaapt omdat ze zo weinig doen op een dag behalve daar maar zitten te zitten, en het andere moment zegt ze dat ze elkaar al zo goed kennen omdat ze zoveel gedaan hebben. Huh?

6 likes

Die vieze handen van Thijs in die close-up uuuuugh

1 like