31
Dat inzoomen op die handen van Thijzzz had ook niet gehoeven. Snap dat hij veel buiten werkt etc., maar hoe onsmakelijk
31
Dat inzoomen op die handen van Thijzzz had ook niet gehoeven. Snap dat hij veel buiten werkt etc., maar hoe onsmakelijk
Oh god hebben we Debbie weer, lekker sympathieke uitspraak ook
En zie je wel dat Thijz en Yvon toch niet werkt
Ze hebben die van Koefnoen ff uitgenodigd voor bij RJ
Vooruitblik 32
Echt te veel Debby, ben Debbybeu en die vraag idd⊠sow hey, wat ongelofelijk onbeschoft
Ja en het ene moment zegt ze dat het zo stil en rustig is daar en ze slecht slaapt omdat ze zo weinig doen op een dag behalve daar maar zitten te zitten, en het andere moment zegt ze dat ze elkaar al zo goed kennen omdat ze zoveel gedaan hebben. Huh?
Die vieze handen van Thijs in die close-up uuuuugh
Ik hou ervan hoe Martin âliefduhâ zegt met zijn Amsterdamse accent
Ik geloof ook echt niet in de romance van Yvonne richting ThijZzZ hoor
Ze klinkt bang om alleen achter te blijven maar in de verste verte niet verliefd
Ik ga echt stuk om Mikes gestotter. Stel je bent zo echt tragisch eigenlijk. Ik snap echt totaal niet dat hij die ochtend nog zo bij Kia in bed kwam liggen? Echt hoe dom is hij, alsof hij geen verbanden kan leggen ofzo (insert meme van fietser die stok in zân fiets steekt en er dan om gaat janken)
En omg wat haalde die ene man bij Arno (degene die niet Niels is) uit dat doucheputje man omg
Wel goed dat hij die vragen stelde want Arno deed net alsof het er nog wel inzat. En in het zwembad ineens niet ik denk ook echt niet dat Arno over hem heenwalst want Arno trok echt wit weg toen Henk Jan die vragen stelde
Echt denigrerend hoe hij tegen hem praatte daarna, ik vind het echt sneu dat Henk Jan nu weggaat met het gevoel dat hij niet goed genoeg is
En David ook zo zwakkig dat hij gelijk zegt ohhhh ja ik vind het ook (en in alle tussenstukjes nog met dat hij haar gaat veroveren) Mirjam was een beetje zakelijk maar ik vond het wel heel goed hoe ze de boodschap bracht, daar kunnen de meesten in dit programma wel van leren
Bij mike is het echt alleen maar oppervlakkig.
Waarom moet die zak Lays naturel elke keer zo opzichtig in beeld, helemaal niet natuurlijk
Product placement maar waar blijft de rivella?
dat doucheputje omg het ergste wat ik tot nu toe heb gezien
En met zân blote handen haalde hij het eruit!
Henk Jan is echt een schat en zo leuk! Vond hem leuk om naar te kijken. Hij haalde de boel daar wel op. Ik hoop dat hij een aantal liefdesbrieven krijgt van leuke mannen in Nederland
hij betastte dat arme putje gewoon, vreeeeselijk
31
Echt applaus en respect voor Henkjan hoor. Eindelijk iemand die gewoon eerlijk is en recht voor zn raap. Kan iedereen in dit seizoen nog wat van leren
Ik zie Emil en Henkjan wel samen!
Dit slaat ook weer helemaal nergens op maar ik erger me aan die pop socket van Mike
Bevestigt het beeld van een kind
Zo grappig hoe iemand meteen moet oprotten bij Mirjam
Direct geëscorteerd naar de uitgang, joe joe!
Toen ik David voor het eerst zag dacht ik nog dat het een leuke, vrolijke vent zou zijn die wel bij Mirjam zou kunnen passen maar het is ongelofelijk hoe hij zichzelf iedere aflevering minder sympathiek maakt. Ook een prestatie.
Naja ik zou dat ook hebben dan heb je een keuze gemaakt en dan blijft iemand zo ongemakkelijk lang hangen. Gaan ze inneens nog googchelen of mee op een date van die andere 2 ofzo.
Vond t ook zo vreemd dat henk jan zei van jaa ik kijk morgen wel weer even wat de planning voor de dag is. Wat dacht je van lekker naar huis, alles even verwerken enzo?
Ja vond ik ook raar! Ik snap dat je niet op stel en sprong weg gaat, maar ja je wordt weggestuurd dus ergens in de loop van de volgende dag ga je dan toch. Vind het wel sneu, vind hem best leuk