B&B vol liefde #2

32

Wat gebeurt er allemaal daar bij Thijzzz als de camera’s weg zijn? Heb het idee dat er dan allemaal dingen besproken worden en gebeuren waar wij helemaal geen weet van hebben. Nu lijkt hij ook wel weer 180 graden gedraaid ten opzichte van de aflevering van gister. Ik snap er maar weinig van. Is dit weer een of andere complot ellende of gewoon bindingsangst?

22 likes

afl 32

Volgens mij is t gewoon een hele moeilijke man, zwaar op de hand. En zolang je Kumbaya bij je kampvuur blijft doen hoef je daar niets mee en kun je lekker je eige auwe sjagarijn blijvu

5 likes

Afl 32

Haha Suus is helemaal van dr apropos door die nieuwe vrouw. Op een gegeven moment hoor je haar op de achtergrond zoiets als OMG roepen als die Esther proost met ā€˜at your service’. Wat ik zelf trouwens ook wel een OMG vind.

21 likes

Ik vond hem vanaf het begin eigenlijk al niet passen, voelde de vibe niet. En idd het werd steeds erger :joy:

5 likes

Maar dat snelle van alles leuk naar boos gaan hebben we natuurlijk gezien toen hij helemaal boos werd met ik wil geen qr code scannen!!! En dat ging niet over een toegangscode om ergens heen te gaan maar eentje die je volgens mij moet scannen op een site oid te openen.
Toen dacht ik wel: ja, dit is hoe hij is. Alles is leuk en plots slaat de boel om en is het echt geen prettige man om bij te zijn.

13 likes

Aflevering 32

alsof ik bij Robert Jan naar een aflevering hoe heurt het eigenlijk zit te kijken

10 likes

Arno en Niels

jezus ga gewoon neuken dan hebben we dat ook weer gehad

38 likes

De wappie boomer combi wilt vaak sowieso niks met QR-codes te maken hebben, of het nou voor een website of whatever is. Vaak ook een stuk onwetendheid dus QR code = slecht. Bron: wappie familie

1 like

Debby had echt niet mee moeten doen dit seizoen, hoe ze praat? ā€œEen lekkertjeā€. ā€œgeile kasteelā€ ?? Oke??
Ze praat ook tegen al die vrouwen een beetje op een denigrerende manier

54 likes
32

Die nieuwe bij RJ lijkt net een typetje van Martine Sandifort

IMG_3630

38 likes

32

ā€œLijkt net een filmster!ā€ Zegt Suus…Idd…het voelt heel erg geacteerd aan. Grappig, dat zeker wel maar ooo zo fake

13 likes

Ja dit kan toch niet echt zijn? Ook die gemene opmerkingen steeds.

9 likes

Ja ik vind Susan er echt alleen maar leuker door worden, wat een contrast met deze vrouw zeg

15 likes

Denk dat het ook best lastig wordt om mensen te vinden. Lijkt mij niet chill om zo ver weg van huis te daten met camera’s erbij. Kreeg op insta ook heel veel reclame over Mike, dat ze opzoek waren naar meiden die het avontuur aan wilde gaan.

2 likes

Beetje lachen icm deze eerdere quote :joy:

9 likes

Oooh ik ga die van gister en vandaag opsparen tot morgen, zijn ze een beetje goed?

Die van maandag en dinsdag heb ik wel gezien, grotendeels.

Ik zou echt graag willen dat Videoland ze ook deconstructed online zette, dat je ff alle RJ momenten in een half uur/uur kan kijken en dan de volgende kandidaat. Nu heb ik echt veel gemist omdat ik tijdens altijd andere dingen aan het doen ben

10 likes

Ja worth it

2 likes

Vond die van vandaag heel leuk!

3 likes

En weet iemand hoeveel we er hierna nog krijgen? Nog 1 week/4 dagen of nog langer?

1 like

12 sept is de reünie. Maar weet niet of alles daar tussen gevuld is met afleveringen

2 likes