B&B vol liefde #2

Aflevering 32

alsof ik bij Robert Jan naar een aflevering hoe heurt het eigenlijk zit te kijken

11 likes

Arno en Niels

jezus ga gewoon neuken dan hebben we dat ook weer gehad

39 likes

De wappie boomer combi wilt vaak sowieso niks met QR-codes te maken hebben, of het nou voor een website of whatever is. Vaak ook een stuk onwetendheid dus QR code = slecht. Bron: wappie familie

1 like

Debby had echt niet mee moeten doen dit seizoen, hoe ze praat? ā€œEen lekkertjeā€. ā€œgeile kasteelā€ ?? Oke??
Ze praat ook tegen al die vrouwen een beetje op een denigrerende manier

55 likes
32

Die nieuwe bij RJ lijkt net een typetje van Martine Sandifort

IMG_3630

38 likes

32

ā€œLijkt net een filmster!ā€ Zegt Suus…Idd…het voelt heel erg geacteerd aan. Grappig, dat zeker wel maar ooo zo fake

13 likes

Ja dit kan toch niet echt zijn? Ook die gemene opmerkingen steeds.

9 likes

Ja ik vind Susan er echt alleen maar leuker door worden, wat een contrast met deze vrouw zeg

15 likes

Denk dat het ook best lastig wordt om mensen te vinden. Lijkt mij niet chill om zo ver weg van huis te daten met camera’s erbij. Kreeg op insta ook heel veel reclame over Mike, dat ze opzoek waren naar meiden die het avontuur aan wilde gaan.

2 likes

Beetje lachen icm deze eerdere quote :joy:

9 likes

Oooh ik ga die van gister en vandaag opsparen tot morgen, zijn ze een beetje goed?

Die van maandag en dinsdag heb ik wel gezien, grotendeels.

Ik zou echt graag willen dat Videoland ze ook deconstructed online zette, dat je ff alle RJ momenten in een half uur/uur kan kijken en dan de volgende kandidaat. Nu heb ik echt veel gemist omdat ik tijdens altijd andere dingen aan het doen ben

10 likes

Ja worth it

2 likes

Vond die van vandaag heel leuk!

3 likes

En weet iemand hoeveel we er hierna nog krijgen? Nog 1 week/4 dagen of nog langer?

1 like

12 sept is de reünie. Maar weet niet of alles daar tussen gevuld is met afleveringen

2 likes

Ik blijf het toch raar vinden dat we massaal zo afgeknapt zijn op Debbie. Hoe werkt zo’n proces? Ik vond haar geweldig in het vorige seizoen maar nu is ze echt in mijn allergie beland :joy:

17 likes

Werkt dat niet meestal zo? Zag het ook met Joost in Eurovisie forum eerst was iedereen
lyrisch en nu vond iedereen Joost kut dus miss is overkill altijd het begin van het einde.

3 likes

Eeeeej!!! :angry:

—

Ik heb het seizoen met Debby niet gezien, maar ik snap van deze fragmenten iig niet wat iedereen zo leuk aan haar vond, ze komt echt lomp en een beetje popi jopi stoer-doenerig over en eigenlijk gewoon totaal niet authentiek.

6 likes

denk dat we ook gewoon vooral allemaal de debbie-paul combo heel leuk vonden ofzo?

11 likes

Ik denk ook door het effect dat het nu meta is, eerst was ze gewoon kandidaat en nu probeert ze een soort BN-er te zijn dat is gewoon irritant
Naast dat bevriend zijn met Albert gewoon vrij absurd is ook :joy:

10 likes