B&B vol liefde #2

Debbie was echt oprecht altijd al best stom en gemeen en ik snap echt niet waarom zo weinig mensen dat zien

17 likes

Deze post haha Irisvillas B&B vol Liefde on Instagram: "Vandaag een super dag gehad bij Fensalir IJslandse paarden met een ereronde op het WK paard van Christa Rike bij Fensalir. Een cadeau zo’n dag. Yamas💙"

15 likes

:laughing: hoe dat paard ook rent. Zo lekker droog.

5 likes

Haha ja is een speciale ‘gang’ die IJslanders hebben en vet cool groetjes ex-paardenmeisje

6 likes

32

Samenvatting

OMG wat is die nieuwe vrouw bij RJ NAAAAR! Ze lijkt wel 12?! Qua innerlijk uiteraard lol.

25 likes

32

Ja qua uiterlijk is ze echt de hoofdsponsor van Bertolli olijfolie op vakantie want die heeft toch uren in de zon liggen frituren

16 likes

32

Ja, er valt ook geen normaal gesprek te voeren met die vrouw. Ze doet meer mededelingen of uitspraken, misschien ook omdat ze niet luistert en tot nu toe alles op haar zelf betrekt.

8 likes

Ik denk dat je onderschat wat het met je doet, ineens zoveel bekendheid krijgen

3 likes

32

Samenvatting

Nou en die nare steken onder water ook steeds naar Suzanne toe pffft, doe even rustig vriendin :sweat_smile: Volgens mij was RJ haar ook al snel zar!

12 likes
vandaag

Ik snap niks van thijz?? Wat een moeilijke vent

En die vrouw bij rj is echt een typetje, kan me niet voorstellen dat iemand echt zo is? Hoe moet je hier ook mee omgaan??? Ook hele tijd steken naar suzanne, arme suus

Ik vind Arno en Niels ook geen gezellige vibe hebben met zn tweeën? Dus snap niet helemaal wat zij voelen, maar ik zie het niet.

5 likes

Debbie is toch nooit een leuk persoon geweest? Ik kreeg in ieder geval altijd al bad vibes van haar.

10 likes

Nou echt hoor. Doet me denken aan dat flauwe meiden gedrag van de middelbare school.
Denk ook dat ze dat echt nodig heeft om zichzelf beter te voelen.
Het is ook net zo onder water dat je er niks van kan zeggen ofzo. Hoop dat RJ er doorheen prikt. Want nu lijkt het alsof hij denkt dat die Suzanne er ook aan mee doet.

3 likes

Die veel te bruine- blonde bij RJ leek wel op Pim Fortuyn met haar “at your service”. Echt een eng en denigrerend mens.

12 likes

Hoe kan die vrouw bij RJ geen typetje zijn :sob:

17 likes

Hahah ja bizar, dit moet toch wel door de productie ingefluisterd zijn

4 likes

Ik denk de hele tijd bij die vrouw van wanneer gaat ze lachen om haar eigen grap??? Nu toch wel?
Maar dan blijft zo toch weer uiterst serieus. Huh :rofl:
Echt een héél apart mens. Als ik Suzanne of RJ was zou ik volgens mij al heel snel lachen en vragen wat dit in hemelsnaam is en of er vaker mensen aan haar vragen of ze een act doet :laughing: Wat een vreemde vogel.

En Thijz, vreemde kerel maar ook herkenbaar.
Ik snapte alleen niet veel van de volgorde van die dag en gemonteerde stukjes ertussen. Waarom wil Yvonne nog blijven? Thijz wordt in iedef geval niet heel erg lullig nu. Bij die andere vrouwen sloeg hij om als een blad in een boom en werd dan ook meteen heel onaardig. Nu is hij heel droog maar niet zĂł raar.

En ik zie het wel bij Arno en Niels hoor, die grote lach bij beide etc.

Bij Albert vraag ik me hele seizoen ook maar één ding af; wat kun je zien in die vent die totaal niet spoort en waarom blijven die vrouwen zo lang. Zelfs dagen op hem wachten. Die shots van die brunette steeds aan die tafel :sweat_smile: Dan heb je zeldzame vrije tijd denk ik (al die drukke vrouwen die ondernemer zijn) en dan ga je je vrije tijd zo besteden. Wachtend op een griezel. I cant.

16 likes

Afl 32 thijzzzz

Ja elke man heeft iets he? Aldus Yvonne. Alleen weet je dit in het begin en lijkt het wel meer dan ‘iets’. Ik zou het niet aandurven na zo’n begin. Of beter gezegd: niet willen denk ik

12 likes

Afl 32

Samenvatting

Die Esther bij RJ lijkt op een 30 jaar oudere Josephine van de bachelor. Wat een figuur is dit zeg. Ga stuk om Suus die denkt dat het een act is.

19 likes

Jaaaa! Ik dacht al op wie lijkt die vrouw toch

5 likes

Ik vind Suus eigenlijk wel een hele leuke lieve vrouw, ook schattig hoe ze met haar vriendinnen belde. Hoop dat Esther snel weer oprot :roll_eyes:

35 likes