Ik blijf het toch raar vinden dat we massaal zo afgeknapt zijn op Debbie. Hoe werkt zo’n proces? Ik vond haar geweldig in het vorige seizoen maar nu is ze echt in mijn allergie beland
Werkt dat niet meestal zo? Zag het ook met Joost in Eurovisie forum eerst was iedereen
lyrisch en nu vond iedereen Joost kut dus miss is overkill altijd het begin van het einde.
Eeeeej!!!
—
Ik heb het seizoen met Debby niet gezien, maar ik snap van deze fragmenten iig niet wat iedereen zo leuk aan haar vond, ze komt echt lomp en een beetje popi jopi stoer-doenerig over en eigenlijk gewoon totaal niet authentiek.
denk dat we ook gewoon vooral allemaal de debbie-paul combo heel leuk vonden ofzo?
Ik denk ook door het effect dat het nu meta is, eerst was ze gewoon kandidaat en nu probeert ze een soort BN-er te zijn dat is gewoon irritant
Naast dat bevriend zijn met Albert gewoon vrij absurd is ook
Ja 1 week, er zijn 36 afleveringen.
Anja heeft trouwens maar 4 mannen gehad? En Arno volgens mij ook, maar misschien komt er volgende week nog eentje. Ben wel benieuwd hoeveel koppeltjes er uiteindelijk uit komen.
Albert & Joyce
Arno & Niels
Anja & Peet
Mirjam & Sjoerd wellicht?
Mike en Noor?
Iris & Jan/Peter?
RJ en Suus/Els❤️?
Thijzzz forever alone
Vind jij Debbie nog leuk?
- Ja
- Nee
- Neutraal
0 stemmers
Ik ben op Iris haar instagram beland en ga stuk om haar verhaal. Yamas op een paard Vind deze post ook wel duidelijkheid geven.
Ja ik heb ook het idee dat ze zicht sinds het uitgezonden is ook anders is gaan gedragen. Maar ik vind sowieso dat kandidaten aan een tv programma precies dat moeten blijven en niet een soort BN-ers moeten worden. Maar goed vanuit hen begrijp ik het wel want ze krijgen waarschijnlijk van allerlei kanten aanbiedingen.
Ik vond vorig jaar eigenlijk ook vooral Paul leuk, Debbie wel oké. Maar er waren sowieso weinig likeable kandidaten dus wat dat betreft wellicht ook koningin van de armoede.
Hahaha dat paard omg wat een bazin wel (zocht het paard met Hamas err op geschreven wel eerst in je screenshot )
Ik snap niet wat dit met een paard te maken heeft?
Debbie was echt oprecht altijd al best stom en gemeen en ik snap echt niet waarom zo weinig mensen dat zien
hoe dat paard ook rent. Zo lekker droog.
Haha ja is een speciale ‘gang’ die IJslanders hebben en vet cool groetjes ex-paardenmeisje
32
Samenvatting
OMG wat is die nieuwe vrouw bij RJ NAAAAR! Ze lijkt wel 12?! Qua innerlijk uiteraard lol.
32
Ja qua uiterlijk is ze echt de hoofdsponsor van Bertolli olijfolie op vakantie want die heeft toch uren in de zon liggen frituren
32
Ja, er valt ook geen normaal gesprek te voeren met die vrouw. Ze doet meer mededelingen of uitspraken, misschien ook omdat ze niet luistert en tot nu toe alles op haar zelf betrekt.
Ik denk dat je onderschat wat het met je doet, ineens zoveel bekendheid krijgen
32
Samenvatting
Nou en die nare steken onder water ook steeds naar Suzanne toe pffft, doe even rustig vriendin Volgens mij was RJ haar ook al snel zar!