B&B vol liefde #2

vandaag

Ik snap niks van thijz?? Wat een moeilijke vent

En die vrouw bij rj is echt een typetje, kan me niet voorstellen dat iemand echt zo is? Hoe moet je hier ook mee omgaan??? Ook hele tijd steken naar suzanne, arme suus

Ik vind Arno en Niels ook geen gezellige vibe hebben met zn tweeën? Dus snap niet helemaal wat zij voelen, maar ik zie het niet.

5 likes

Debbie is toch nooit een leuk persoon geweest? Ik kreeg in ieder geval altijd al bad vibes van haar.

10 likes

Nou echt hoor. Doet me denken aan dat flauwe meiden gedrag van de middelbare school.
Denk ook dat ze dat echt nodig heeft om zichzelf beter te voelen.
Het is ook net zo onder water dat je er niks van kan zeggen ofzo. Hoop dat RJ er doorheen prikt. Want nu lijkt het alsof hij denkt dat die Suzanne er ook aan mee doet.

3 likes

Die veel te bruine- blonde bij RJ leek wel op Pim Fortuyn met haar “at your service”. Echt een eng en denigrerend mens.

12 likes

Hoe kan die vrouw bij RJ geen typetje zijn :sob:

17 likes

Hahah ja bizar, dit moet toch wel door de productie ingefluisterd zijn

4 likes

Ik denk de hele tijd bij die vrouw van wanneer gaat ze lachen om haar eigen grap??? Nu toch wel?
Maar dan blijft zo toch weer uiterst serieus. Huh :rofl:
Echt een héél apart mens. Als ik Suzanne of RJ was zou ik volgens mij al heel snel lachen en vragen wat dit in hemelsnaam is en of er vaker mensen aan haar vragen of ze een act doet :laughing: Wat een vreemde vogel.

En Thijz, vreemde kerel maar ook herkenbaar.
Ik snapte alleen niet veel van de volgorde van die dag en gemonteerde stukjes ertussen. Waarom wil Yvonne nog blijven? Thijz wordt in iedef geval niet heel erg lullig nu. Bij die andere vrouwen sloeg hij om als een blad in een boom en werd dan ook meteen heel onaardig. Nu is hij heel droog maar niet zó raar.

En ik zie het wel bij Arno en Niels hoor, die grote lach bij beide etc.

Bij Albert vraag ik me hele seizoen ook maar één ding af; wat kun je zien in die vent die totaal niet spoort en waarom blijven die vrouwen zo lang. Zelfs dagen op hem wachten. Die shots van die brunette steeds aan die tafel :sweat_smile: Dan heb je zeldzame vrije tijd denk ik (al die drukke vrouwen die ondernemer zijn) en dan ga je je vrije tijd zo besteden. Wachtend op een griezel. I cant.

16 likes

Afl 32 thijzzzz

Ja elke man heeft iets he? Aldus Yvonne. Alleen weet je dit in het begin en lijkt het wel meer dan ‘iets’. Ik zou het niet aandurven na zo’n begin. Of beter gezegd: niet willen denk ik

12 likes

Afl 32

Samenvatting

Die Esther bij RJ lijkt op een 30 jaar oudere Josephine van de bachelor. Wat een figuur is dit zeg. Ga stuk om Suus die denkt dat het een act is.

19 likes

Jaaaa! Ik dacht al op wie lijkt die vrouw toch

5 likes

Ik vind Suus eigenlijk wel een hele leuke lieve vrouw, ook schattig hoe ze met haar vriendinnen belde. Hoop dat Esther snel weer oprot :roll_eyes:

35 likes

“Ze durven Anja geen vragen te stellen want ze reageert zo heftig”

bullshit artikel

B&B Vol Liefde 2024: 'Ze durven haar geen vragen te stellen, want ze is best wel heftig' (napraat) - TVgids.nl

Alsof die mannen die zelfkennis en besef hebben. Ze komen daar met het idee dit wordt mijn nieuwe vrouw aka verzorgster/secretaresse en ploffen zich neer zonder enige echte interactie. Ze hebben de vrouw uitgekozen en er hoeft niks meer te gebeuren, dit is het. Geen enige gedachten over wat zij wilt, want in hun hoofd gaat het alleen om wat hun willen. Ze ploffen lekker neer om verzorgd en vertroeteld door haar te worden. Zoals hun vorige vrouw waarschijnlijk ook voor ze deed. Het was helemaal goed zo voor ze, maar het vrouwtje verwachtte allemaal rare dingen van ze en viel niet op haar knieen bij hun binnenkomst (Joop). Er zit er gewoon niet meer in deze mannen, dit is wat ze verwachten en zoeken van een relatie. Een vrouw die voor ze zorgt en vooral niks zelf verwacht of wilt.

16 likes

Afl 28

Wat is er mis met Albert zeg. Hij heeft wat, een uur doorgebracht met Sandra, en dan zo’n raar exit-gesprek. Ik ben blij dat Sandra inziet hoe belachelijk dat gesprek was, en dat hij 0 interesse heeft in haar óf in Monique, want die vrouwen waren tot nu toe nog steeds zo positief over hem terwijl hij hem elke keer peerde.

Ja en dit allebei?

Oke en ik zie nu pas het gesprek met Monique, dat presenteert hij ook weer zo raar. En dan voor de camera op zo’n rare manier uitbeelden dat ze nog niet gezoend hebben NA 5 UUR?!
Ik snap wel dat Monique blijft want je bent er toch heen gegaan, maar ik hoop ook dat ze het gewoon als avontuur ziet en met de woorden van Sandra in haar achterhoofd, Albert met een korrel zout neemt.

En waarom heeft Anja Gerard nog niet naar huis gestuurd, je kan iemand een kans geven maar na zoveel dagen en zoveel ergernissen is het toch wel duidelijk… en dan zegt ze nu dat ze het intiatief bij hun laat maar joh die hebben toch allang laten zien dat er niks in zit?

6 likes

Denken jullie dat als ze acteurs inhuren, dat de b&b houders dat dan weten of dat die een soort van misleid worden? (Van sommige deelnemers is wel duidelijk dat het gecaste mensen zijn toch of denken jullie van niet?)

2 likes

Ik vroeg me naar aanleiding van die typetjes iets soortgelijks af. Of ze inderdaad alle kandidaten echt zelf kiezen of dat ze er drie oid zelf kiezen en de productie ook een of twee mensen kiest die dan moeten komen. Bij sommige is het zó geen match of iemand zo anders dat ik me dan zo’n keuze ook niet kan voorstellen

9 likes

Als het acteurs zouden zijn dan zou dat binnen een dag via social media rondgaan. Dan is de geloofwaardigheid van het programma in een keer voor altijd verpest. Dus dat kan ik me bijna niet voorstellen. ( Of kent iemand hier een van de deelnemers en blijkt dat een acteur te zijn?)

Maar ik denk wel dat de productie inderdaad een vinger in de pap heeft en bepaalt welke types sowieso moeten komen. Kan me ook voorstellen dat ze achter de schermen een beetje sturen om persoonlijkheden extremer uit de verf te laten komen.

11 likes

Niet echt acteur maar wel soms deelnemers die vaker aan tv meedoen of benaderd zijn door het programma zelf toch

8 likes

Hoeveel B&B houders en deelnemers ken jij van alle seizoenen tot nu toe?

• Een personage
  • Twee personages
  • Drie personages
  • Vier personages
  • Vijf of meer personages

0 stemmers

Waren deze mensen op tv heel anders dan in het echt?

• Nee
  • Weet ik niet
  • Ja. Minimaal een van hen is sowieso ingezet als acteur. Deze persoon is in het echt heel anders.

0 stemmers

2 likes

Oh ja maar dat zijn gewoon types die het leuk doen op tv toch? Dat zijn geen acteurs. Denk dat die hooguit door de productie worden opgejut om extra veel persoonlijkheid te laten zien.

7 likes

Waarom is er op vrijdag geen nieuwe aflevering online? En ik dacht tot voor kort dat elke week 5 afleveringen tegelijkertijd online werden gezet maar ook dat klopte niet.

2 likes