B&B vol liefde #2

Aflevering 33 RJ

RJ heeft ook amper een romantische 1 op 1 date geregeld. Doe ff moeite. Steeds die groepsuitjes (zal hij gewend zijn door zijn werk) maar zo kan er toch ook niet een diepere connectie ontstaan? En dan verwachten dat ze achter je aan komen lopen, communiceer gewoon wat je precies wil :skull:

21 likes

Afl. 33 RJ

Snap echt niet dat hij er zo geĆÆrriteerd door raakte. Je neemt ze mee op een super droge ā€˜date’ en ze moeten maar aanvoelen dat dit super bijzonder voor je is? Ben wel een beetje klaar met het horen hoe special Schotland wel niet is :sweat_smile:

Alf. 34

Echt credits voor Suzanne hoe om gaat met Esther. Hele tijd die opmerkingen over alles wat Suzanne doet.
Hoop nog stiekem op de terugkeer van Els.

Anja & Peet :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Ik snap niet waarom zoveel mensen hopen op een terugkeer van Els? Ik vind die Suzanne een veel leukere vrouw, els is wel een beetje zo’n gouvernante type waar die rj toch ook niet geweldig warm van wordt?

39 likes

OMG morgen laatste echt aflevering op Videoland (minus de reünie).

4 likes

Afl. 34

Samenvatting

Iets klopt hier niet! Anja was eerder zo stellig over haar filterkoffie maar nu heeft ze het erover dat haar ochtendritueel al 22 jaar een espresso met geklopte room is

8 likes

Ruud doet niet meer mee las ik laatst

3 likes

In mei haha

2 likes

Ik vind het eerlijk gezegd ook wel weer mooi geweest :sweat_smile:

10 likes

Nou inderdaad die laatste afleveringen kijk ik op pure wilskracht

14 likes

Afl. 34

Het staartje ziet het ineens niet voor zich bij Iris. Zag dat niet aankomen, maar prima. Doei en de groeten :wave:t2:

2 likes

Goeiemorgen vogeltjes en eekhoorntjes!

16 likes

Ik snap het ook niet. Eerst was er wel nog wat geflirt en grapjes etc en je voelde/zag wat spanning. Maar er is niet doorgepakt van beide kanten en Els belandde in de friendzone. Dat was toch zo enorm duidelijk zichtbaar toen ze op zijn knie ging zitten en bij die picknick? Nul spanning.

Ik vind RJ ook wel apart worden hoor. Dat getest hele tijd. Vrouwen moeten hem letterlijk volgen en zijn gedachten blijkbaar kunnen lezen? Of ze zitten gezellig te kletsen en hij kan hun leren kennen op deze manier (want ze hadden het over hun passies) maar dan vindt hij dat ze teveel keuvelen en te weinig aandacht voor hem hebben. Hun uitingen van hoe fantastisch het daar wel niet is, vindt hij te middelmatig.
Hij leunt achterover en wil dat die vrouwen voor spanning zorgen en doorpakken, maar doe daar zelf ook een beetje moeite voor aub.
En hints geven en testen, is hij daar niet zo’n 30 jaar te oud voor?

13 likes

Ja eens. Ik had dat eerder al bij RJ met dat ā€œgejaagd worden en jagenā€, er lag zo de nadruk op wanneer er op hem gejaagd moest worden en wanneer hij zelf moest jagen (dat laatste kwam overigens vrij weinig voor). Dat ik dacht waarom laat je dat niet wat meer los of natuurlijker verlopen i.p.v. dat je een scorebord lijkt bij te houden.

5 likes

Ik vind suzanne een minder leuke Mariƫlle of hoe heette die vrouw die ineens terug moest voor werk? Zij sprankelde echt, Suzanne is zo mid.

12 likes

Ik denk dat zij ook het beste past van alle vrouwen die bij RJ geweest zijn eigenlijk

3 likes

Margreet bedoel je toch? Ik vond haar heel gemaakt. Vind Suzanne veel normaler en oprechter overkomen, maar misschien een beetje te normaal voor RJ.

34 likes

Sorry even technische vraagjes :nerd_face:

Is trouwens aflevering 35 de laatste gewone? Is 36 de reünie? Vind dat altijd vrij onboeiend.

Ik heb 34 nog opgespaard, maar dan vanavond om 12 dus de laatste gewone aflevering op Videoland en kan ik ze achter elkaar kijken op woensdag?

Oh en is het zo, zonder spoilers pls!!! dat 34 de laatste aflevering is voor sommige b&b houders en dan 35 de laatste voor de rest van de b&b houders? Worden ze zeg maar opgedeeld, van wat jullie hebben gezien plus de vooruitblik? Dus als je ze allebei kijkt, heb je iedereen nog eens gehad?

4 likes

OkƩ ik heb aflevering 34 nog niet gezien! Dus dit is zonder die aflevering.

Ik vind suzanne aardig en prima maar zo suffig en duffig.

Margreeth was zo lekker actief, had ook veel meer natuurlijke over en weer grapjes dan suzanne die elke keer zegt huh ik snap het niet. Ik weet niet, ze is zo enorm normaal. En RJ is een veel extravaganter type, denk dat hij iemand zoekt die veel levendiger is dan suzanne. Heb het idee dat RJ suzanne wel mooi vindt qua uiterlijk, maar hij vond Margreeth leuker dan dat, knap Ʃn interessant.

14 likes

Ik dacht op donderdag nog 1 aflevering🄲

Volgens mij is 35 einde bij iedereen!

4 likes