@Zemraluani speciaal voor jou nog 1 roddel dan! Ik heb begrepen dat Peter helemaal niet allergisch is voor vis maar het alleen heel erg vies vindt đ«ą.
Hahaha hij deed net of 'ie bijna doodging
Haha goeie intel. Maar hij zei toch ook dat ie in het ziekenhuis wakker werd omdat hij vis had gegeten?
Geen idee ik kijk dit programma niet. Maar volgens mân schoonmoeder en man is het lariekoek.
Ik kan eindelijk de laatste aflevering kijken, ZIN IN
Ik hoop dat als ik 70 ben ik nog net zo soepeltjes en energiek kan bewegen als Anja trouwens
Thijz zei, al lopende op een laf wandelpaadje omhoog richting die ruĂŻne, âloop ik op mijn oude leeftijd nog te klimmenâ. Hij is 64 toch? Hij praatte alsof hij minstens 10 jaar ouder was.
Ja sommige mensen van 64 zijn ook gewoon oud in hoe ze bewegen enzo. Ik vind Anja wel opvallend kwiek. Is het bij Thijz nou trouwens het hele seizoen schijtweer geweest of lijkt dat alleen zo
Elke ochtend Nederland in Beweging werpt zijn vruchten af!!!
LOVE dit thanks
Hij wilde sowieso van Iris afkomen dus denk dat hij het als excuus gebruikte. Het kwam ook opeens op als onderwerp
Ja vind ik ook. Wauw! Kwieke fitte dame!
Het zal vast wel een keer voorbij zijn gekomenâŠmaar waarom noemt ze Peter, haar zeeman Storm? (Ik vind het best schattig)
Kun je wel eens gelijk in hebben. Misschien was hij gevraagd voor deelname aan het programma om het wat up te spicen. Wat reuring te brengen. En was dit zijn vooraf gesproken escape.
Indien het wel een echte deelname was⊠wellicht bang voor een afgang op tv en dan maar een smoesje verzinnen. Terwijl⊠het is niet eens een afgang. Iets klikt of het klikt niet. Kun je niet veel aan willen.
Maar ik denk toch het eerste.
sorry late reactie maar dit heb ik ook al eerder gezegd!! Echt 100 procent de manier van praten en mimiek
Ik heb toch sterk het vermoeden dat er tussen Mirjam en Ras wel eens iets meer gebeurd is en dat is puur gebaseerd op lichaamstaal
Amy Rose is bevallen van een dochter genaamd Sarah Rose
@Kusjessoldaat KAN JE SCHOONVADER ZN GORE KLAUWEN VAN ONS GOSIA AFHALEN AUB.
Ps. Hij is iets beter zonder staart?
Wat is dit allemaal voor kruisbestuiving
Huh wat krijgen we nou
Mân vader is nu aan het varen in de Biesbosch. Hij gaat gelijk kijken of hij hen kan zien